gregor10 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Na mocnym i wiekszym turbo bedzie przeładowywać w wiekszości przypadków. Sprecyzuj na jak mocnym i większym turbo... np. k03s hybryda lub gt2871r
Dev Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Skoro jest taka sytuacja i turbo przeladowywuje to jaki jest tego powod ????
pioteros Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Przplywka złapie takiego bąka i obcina paliwo
MrTea Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 jaką wydajność może mieć oryginalna pompa paliwa w baku 1.8T jeśli jest nowa? wydoli faktycznie do 240ps?
elpiotrek Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Z tego co czytałem to w 1.8T jest taka sama pompa jak w s4 wiec powinna dac rade przy tej mocy...
Dev Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 za duży przepływ jest powodem. owszem, ale w tym konkretnym przypadku to jest jeden z czynników, a sa dwa
gregor10 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 za duży przepływ jest powodem. owszem, ale w tym konkretnym przypadku to jest jeden z czynników, a sa dwa są nawet więcej jak dwa
marcindlug Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Jesli nie wiadomo to zawsze powodem jest "niedostosowanie predkosci do warunkow panujacych na drodze"
gelus Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 i jak tam Panowie udalo sie stworzyc jakas nowa historie odnosnie hybryd ? ktos juz cos ciekawego wymodzil? glownie chodzi mi o wykrzestanie maxymalnie potencjalu k03s (BEX)
krzysiekvtec Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 takie pytanie, na k03/29 miałem doładowanie 1.0 bar na 5 biegu wskakuje nawet na 1,1bar teraz mam k03s czy dalo by się jeszcze podnieść doładowanie czy lepiej już zostawić tak jak jest ? oczywiscie wtryski sa jeszcze seryjne ...
pioteros Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 wtryski i tak juz dawno ci sie skonczyly na starym turbo zapewne wiec jak masz takie doladowanie na jeszcze wiekszej sprezarce to masz duzo za ubogo
Imhotet Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 popraw mnie jesli sie myle.. ale jesli mówi o doladowaniu w piku to wcale nie musi byc bardzo źle.. @krzysiek najlepiej zrob logi bedziesz widzial czy wtryski się juz skonczyly czy nie..
wampir Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Dwie strony temu była dyskusja na temat wtrysków i turbin w tym jazdy bez strojenia.
krzysiekvtec Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 u mnie z tego co wychodzi to jeszcze zalewa silnik :/ program ogólnie jakis dziwny góra strasznie leci na łeb na wykresie jest napiecie na sondzie, które przeliczyłem na AFR
Łukasz13 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Juz ci pisałem kiedyś zebyś sprawdził cisnienie paliwa, bo czasy 24 ms przy 6 tys to zapętlone wtryski, to że cisnienie turbiny opada tak pod koniec to normalne, raz że kończy sie wtedy wydajność seryjnych wtrysków a i wydajność turbiny też, co do afr to niestety typowy soft bez poprawionego fabrycznego przylania paliwem pod koniec obr.
krzysiekvtec Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Jesli jade na 5 biegu ponad 140 wciskam gaz w podloge doladowanie skacze do 1.1 i przerywa spada na 0,5 i znowu 1 bar 0.,5 i tak w kolko to wina wtrysku ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się