Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 minut temu, R4xx napisał:

Ja do teraz nie wiedziałem, co to jest, więc tym bardziej nic nie kasowałem :co:

Popiół to pozostałość po wypalonej sadzy powstały w czasie regeneracji dpf. Sadza spala się na popiół a popiół pozostaje w filtrze. Z biegem czasu gromadzi się go tyle, że dpf nadaje się do wymiany/czyszczenia. Dla 2.0 TDI CR jest to wartość 175 ml. Przy takim zapełnieniu powinno się dpf wymienić/wyczyścić. Jeżeli jednostka jest zdrowa wartość ta osiągana jest w zależności od trybu jazdy, przy ok .250-300 kkm. Są oczywiście przypadki, które wcześniej lub później dobiją do 175ml. 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
16 minut temu, Muskel1 napisał:

Wartość popiołu ( oil ash volume ) masz 0,00 l. Tak mają nowe auta albo auta po wymianie/czyszczeniu dpf. Jaki masz przebieg?

269k. Mam go od 250k. 

Opublikowano

Czyli poprzedni właściciel wyzerował.

Teraz jest pytanie, czyścił filtr czy tylko wyzerował? Myślę że to drugie, lub słabo wyczyścił, skoro masz na wolnych obrotach różnicę ciśnień  14hPa. Dodatkowo zmierzona wartość sadzy wielokrotnie przekracza u Ciebie wartość obliczonej sadzy. 

Aby mieć 100% pewność i spokój oddaj dpf do czyszczenia i wymień czujnik różnicy ciśnień (na oryginalny). 

  • Pomoc techniczna 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

@Muskel1 dzięki za pomoc. 
 

Ktoś tu na forum zajmuje się jeszcze spawaniem downpipe? Polecicie kogoś do strojenia auta z wywaleniem ekologii w woj. śląskie/dolnośląskie/opolskie? 

Opublikowano

Napraw zamiast wywalać. Wywalanie dpf to moim zdaniem druciarstwo:wink:

Opublikowano
15 godzin temu, Muskel1 napisał:

Napraw zamiast wywalać. Wywalanie dpf to moim zdaniem druciarstwo:wink:

Dokładnie.Należy usunąć przyczynę a nie skutek.

Opublikowano
W dniu 16.06.2022 o 19:36, R4xx napisał:

Ktoś tu na forum zajmuje się jeszcze spawaniem downpipe? Polecicie kogoś do strojenia auta z wywaleniem ekologii w woj. śląskie/dolnośląskie/opolskie? 

@Jarol Chiptuning. 

Opublikowano

Czy mógłby mi ktoś sprawdzić jak jest mocowany do błotnika ten plasticzek:

ALLEGRO.PL

Czy to są jakieś kołki rozprężne? Gorąca prośba o numer części.

Opublikowano

Na kołkach rozporowych N 0385012

20220620_103501.jpg

20220620_103331.jpg

20220620_103303.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

Na kołkach rozporowych N 0385012

Dzięki!

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym sobie kupić, żeby mieć możliwość podpinania i sprawdzania i kasowania błedów itd  czyli tz vcds

Możecie polecić co należy kupić i jaki jest tego koszt?:cygaro:

Jeśli chodzi o vcds to jestem zupełnie zielony. :eusathink: I nie wiem co i jak.:)

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano
15 minut temu, NelsonPL napisał:

Chciałbym sobie kupić, żeby mieć możliwość podpinania i sprawdzania i kasowania błedów itd  czyli tz vcds

Możecie polecić co należy kupić i jaki jest tego koszt?:cygaro:

Jeśli chodzi o vcds to jestem zupełnie zielony. :eusathink: I nie wiem co i jak.:)

Bez ograniczenia na VIN

 

Opublikowano

Sam musisz wiedzieć czy warto. W zależności od tego jak często chcesz tego używać. U mnie w rodzinie 70% pojazdów to koncern VAG więc często korzystam z VCDS. Dodatkowo pomoc osobom trzecim. Dlatego polecam kupić od razu bez ograniczenia na VIN, bo możesz dowolną liczbę pojazdów podpiąć. Są jeszcze tańsze wersje tylko na trzy lub dziesięć pojazdów ale moim zdaniem szkoda kasy na to wydawać. Wersję bez ograniczenia na VIN zawsze dobrze sprzedasz. 

Opublikowano

Posiadając taki oryginalny VCDS możesz wpisać się na mapę posiadaczy VCDS

 

i wtedy ludzie potrzebujący pomocy w zakresie kodowań, adaptacji czy sczytania błędów z Twojej okolicy, mogą nawiązać z Tobą kontakt. Dziś był u mnie pewien pan właśnie Golfem 6, któremu pomogłem kilka rzeczy uruchomić:wink:

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Muskel1 napisał:

Posiadając taki oryginalny VCDS możesz wpisać się na mapę posiadaczy VCDS

 

i wtedy ludzie potrzebujący pomocy w zakresie kodowań, adaptacji czy sczytania błędów z Twojej okolicy, mogą nawiązać z Tobą kontakt. Dziś był u mnie pewien pan właśnie Golfem 6, któremu pomogłem kilka rzeczy uruchomić:wink:

Super.

Więc będzie to w planie moich zakupów. (bez ograniczenia na VIN)

Dzięki.:thumbup1:

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Kupuj z ASO od razu odisa a nie jakiś vcds od Polaczkow 

Opublikowano
1 godzinę temu, NelsonPL napisał:

Chciałbym sobie kupić, żeby mieć możliwość podpinania i sprawdzania i kasowania błedów itd  czyli tz vcds

Możecie polecić co należy kupić i jaki jest tego koszt?:cygaro:

Jeśli chodzi o vcds to jestem zupełnie zielony. :eusathink: I nie wiem co i jak.:)

WWW.OBD2.PL

interfejs diagnostyczny VAG CAN USB OBD2, oprogramowanie Vag Can Professional wersja CAN

 

Opublikowano
7 minut temu, Dev napisał:
WWW.OBD2.PL

interfejs diagnostyczny VAG CAN USB OBD2, oprogramowanie Vag Can Professional wersja CAN

 

VCP już od pewnego czasu wysprzedany i nie wiadomo kiedy będzie dostępny. Chciałem też dla siebie kupić ale na razie nie ma.

Opublikowano
4 godziny temu, karolek_ust napisał:

Kupuj z ASO od razu odisa a nie jakiś vcds od Polaczkow 

:grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...