Gacek51 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Wielokrotnie w tym wątku było pisane że tylne hamulce w B6 to porażka, najlepsze zestawy to 320/300 lub 288 , 345/324 lub 300. Osobiście mam 320/300.Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
shogu Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 RumJanek, Ile masz KM I jak ci sie hamuje na takim zestawie ?Sent from my iPhone using Tapatalk
RumJanek Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Na razie 130, miał być remapowane w ten weekend to okazało się że wałek się wysrał i ściągam z Polski, przy okazji chcę wkręcić szpilki z ARL żeby nie podniosło mi głowicy. Tarcze mam Brembo, klocki ATE. Nie jeździłem autem jeszcze, odbieram go jak wrócę z urlopu, to powiem jak się jeździ.Niemniej miałem BEXa i z seryjnych zmieniłem na S4, jeśli żona poleciała na szybę jak przycisnela po 312/255, więc różnica jest napewno, 320/288 to kompromis taki pośrodku dla tych którzy nie latają autostrada a później chcą się nagle zatrzymać. Ja stwierdziłem, że na moje potrzeby i wyhamowanie z 70/80-0mph to 320/288 w zupełności wystarcza. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
shogu Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 I mnie przy hamowaniu na seriiz 120mph na 70mph przy radarze wyglada tragicznie ;( w serii 167km. Szukam jakiejs alternatywy, auto docelowo 350km w przyszlym roku. Widzialem zestaw kolegi siemiana na zestawie Porsche ale osobiscie wolalbym cos innego... btw gdzie w uk mieszkasz ?Sent from my iPhone using Tapatalk
RumJanek Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Pomiędzy Glasgow a EdinburghW takim razie ratuje cię 345/300 [emoji1] I uważaj, za twoje prędkości odbierają prawko jak cie dojadą [emoji14] Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
davidlive Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Mam tarcze z Rs4 b7 i szukam do tego zacisków ale NIE z Rs4 bo za drogie. Jak myślicie od a8 d3 od tarczy 360 podejdą zaciski?
johnnythebest Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Kupiłem w końcu zestaw na swapa 320/288 bodajże z B7 2.0 T Pytanie takie: czy w takim razie kupować tarcze i klocki z B7 2.0T lub 3.0TDI ? Wiem że są różne grubości tarcz ale nie wiem co i jak
H4mm3R Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 15 minut temu, johnnythebest napisał: Kupiłem w końcu zestaw na swapa 320/288 bodajże z B7 2.0 T Pytanie takie: czy w takim razie kupować tarcze i klocki z B7 2.0T lub 3.0TDI ? Wiem że są różne grubości tarcz ale nie wiem co i jak Tu i tu jest ta sama grubość
johnnythebest Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 5 minut temu, H4mm3R napisał: Tu i tu jest ta sama grubość Dzięki A możesz polecić jakąś kombinację czy tarcze i klocki Ferodo bedą ok?
piotrsob1 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Dnia 4.05.2017 o 13:04, Krzysieqq napisał: Dev masz może jakieś 320 albo 340 i 288 na tył ? Dnia 4.05.2017 o 19:00, Krzysieqq napisał: @RumJanek Dlaczego tak uważasz ? Ja spotkałem się z opiniami, że będzie to wystarczające do tego żeby przy 345 nie zostawić przedniej osi z tyłu No właśnie , przy ostrym hamowaniu przednie ( dociążone ) koła są w stanie przenieść ok. 70 % siły hamowania, a tylne ( odciążone ) tylko ok. 30 % I żeby wszystko działało tak jak powinno w sytuacjach awaryjnych, to taki stosunek skuteczności przednich hampli do tylnych powinien być w aucie zachowany Jak ktoś sobie zrobi tak samo skuteczne hample z przodu i z tyłu, to w sytuacji awaryjnej (przy niedziałającym ABS-ie) niech się nie zdziwi jak go tył wyprzedzi Edytowane 11 Maja 2017 przez piotrsob1
RumJanek Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 No to sobie zahamuj awaryjnie na mokrym albo na śniegu, ja poczekam do zimy i chętnie przeczytam relację... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
kisielek123 Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 ma ktos na sprzedaz krotkie przewody stalowe do zaciskow 320?
albert224 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Mam zaciski 320mm . Chcę zdjąć tarcze do sprawdzenia do tokarza bo przy prędkościach autostradowych zacząłem wychować bicie. Będę musiał potem odpowiedziac układ po ponownym założeniu tarcz? Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
cysiek18 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Jak nie bedziesz odkręcał przewodów od zacisków to nieWysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Szukam kpl tylnych jarzm do tarcz 300 i 330mm. Ma ktoś?
szadziorek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 42 minuty temu, Dev napisał: Szukam kpl tylnych jarzm do tarcz 300 i 330mm. Ma ktoś? http://allegro.pl/jarzma-pod-330mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6748617370.html
Dev Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 1 minutę temu, szadziorek napisał: http://allegro.pl/jarzma-pod-330mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6748617370.html
szadziorek Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) 1 minutę temu, Dev napisał: Tak a propo, mam takie jarzma i chce wpakować do B5 quattro, lepiej zastosować tarcze z a6 c6 czy s4 b8? Edytowane 16 Maja 2017 przez szadziorek
pioteros Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 raczej a6 c6 beda zblizone glebokoscia do tych z b5, s4 b8 sa plytsze o 10mm od tych co masz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się