Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Osłony pasują, jeśli masz od quattro  to zakładaj 

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 godziny temu, malina767 napisał:

A wszystko pasuje bo według 1 posta powinny być inne? I czy nie będzie problemów później z hamulcami?

Pasują mam takie u siebie,nie pasują odwrotnie 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 28.10.2020 o 00:53, malina767 napisał:

Cześć, złapałem zestaw 320/288 do swojej B6 z B7 3.0tdi Q i mam problem nie mogę dostać nigdzie, a byłem w 2 sklepach z częściami, osłon tarcz na tył o podanych na pierwszej stronie numerach 8E0615611P/8E0615612P bo mam ośkę. Czy są jakieś zamienne numery tych osłon albo czy ktoś nie ma na sprzedaż samych osłon do ośki pod 288 na tył. Żeby nie było kopałem w temacie z 30 stron w wersji na telefonie wstecz i nie znalazłem info. 

 

Ja zakupiłem osłony tył od exeo 2.0t,tam nie było Q i na ośkę jest wszystko .

Edytowane przez pila24
Opublikowano
W dniu 24.10.2020 o 22:56, dlugiacm napisał:

wrzuć 320 na przód i wystarczy, zaciski 450 zł, tarcze ponad 400 zł, klocki załóż z 288 i gra muzyka, pamiętaj o sprężynach (45 zł), nie idź w niepotrzebne koszty, b7 to nie Porsche.

W sprawie zacisków napisz do rs dziadek, pamietaj aby byly sfrezowane ! ?

PS dokup przewody elastyczne, jeśli masz zamiar robić sam a nie masz narzędzi moze być problem z ich odkręceniem z zacisków

To już tam siedzi bo to 2.0 tfsi ale zrobione na 260 km i skoro lepiej się napędza to niech i lepiej hamuje. Moim zadaniem ten zestaw szału nie robi szczególnie z wyższych prędkości. Zastanawiam się nad przodem z S4 345 tarcze rotinger GT do tego klocki Black damond na tył i przód. Jakieś pomysły sugestie ?

Opublikowano

Dorzuciłbym do stawki 360 mm z D3, a tył 330 mm. Kwestia czy felga pozwoli Ci na to.

Opublikowano
5 godzin temu, george napisał:

Dorzuciłbym do stawki 360 mm z D3, a tył 330 mm. Kwestia czy felga pozwoli Ci na to.

Pewnie nie bo zimę mam na18, lato 19 to pewnie by weszło bo rs ma 365 na 19". No i cena takiego zestawu pewnie powala.

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Si@r@ napisał:

Pewnie nie bo zimę mam na18, lato 19 to pewnie by weszło bo rs ma 365 na 19". No i cena takiego zestawu pewnie powala.

Wchodzi w 18" bo mam zimówki z takim setem 360/330, przód będę zmieniać na 375 i też w 18" wchodzi, także chętnie oddam komplet przedni z adapterami ?

Edytowane przez DivaynEays
Opublikowano
5 godzin temu, DivaynEays napisał:

Wchodzi w 18" bo mam zimówki z takim setem 360/330, przód będę zmieniać na 375 i też w 18" wchodzi, także chętnie oddam komplet przedni z adapterami ?

360 nie dają rady ? :naughty:

Opublikowano
2 godziny temu, dekiel 13 napisał:

360 nie dają rady ? :naughty:

A co to taka rewelacja? Ciężar duży.

Opublikowano
3 godziny temu, dekiel 13 napisał:

360 nie dają rady ? :naughty:

Dają dają. To już zabawa że względu na kwestie wizualne. 360mm się gubi w 19" feldze po prostu.

IMG_20200501_151313.jpg

Opublikowano

Na forum jest zuch , który ma 390 z Bentleya. To już naprawdę respect.:hi:

Opublikowano
8 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Na forum jest zuch , który ma 390 z Bentleya. To już naprawdę respect.:hi:

Mam 400 z S7 :decayed:

Opublikowano

Jaki lać potrzebny żeby wykorzystać w pełni ten hebel?

Opublikowano
38 minut temu, Dev napisał:

Mam 400 z S7 :decayed:

Cyknij fotę 

Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał:

Jaki lać potrzebny żeby wykorzystać w pełni ten hebel?

255/30-20"

Opublikowano
3 godziny temu, pila24 napisał:

Cyknij fotę 

nie lubie sie chwalic :decayed:

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Mam 400 z S7 :decayed:

Mam 420 z RSQ8 :grin:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

pokaż

Opublikowano (edytowane)

Licytacja się zaczęła , kto ma większe ...:D

Zastanawiam się jaki to ma sens,  gdzieś są granice rozsądku :decayed:

Oczywiście zgadzam się że 288  z przodu i 245 z tyłu przy wadze auta ok. 1600 kg i mocy ok 150 KM to jakieś nieporozumienie, trudno to nazwać hamulcami ...

Do pewnego prowadzenia się auta i odpowiedniego zachowania na drodze bardzo ważna jest masa nieresorowana zawieszenia, nie za niski profil opon , odpowiednio do całości dobrana charakterystyka amorów , nie tylko skuteczność hamulców .

Poza tym w zależności od tych wszystkich parametrów zależny jest program sterujący układem ABS-ESP, ciekawe jak i kto go po takich modach ogarnia.... :whistling:

Żeby takie heble upchnąć to fela musi być bardzo duża, a sam zestaw tarcza, klocki i zacisk waży pewnie drugie tyle co standardowy zestaw.

Kiedyś z ciekawości ważyłem koła, 15" - 15 kg, 18"- 28 kg ....

Ile waży typowe koło 20" z bardzo szerokim kapciem - nie wiem, nawet mi do głowy nie przyszło by na czymś takim jeździć :D

Do lansu tak wymodzone auto się na pewno nadaje.... :):hi:

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, Dev napisał:

pokaż

x 2 :o

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...