bosniak_sg Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Wydaje mi się czytając opis, że jak pęknie 400 KM to w mieście niewiele ponad 6l łyknie no i trasa automatycznie jeszcze mniej.
Maniusiek28 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) U mnie silnik BKN: - misto 10-11 (emerycko), - miasto 11-13-14 (z butem), - trasa 7-8 (emerycko), - trasa 8-10 (z butem) Potwierdzam to co Marcin pisał moje auto mniej pali po modzie w stosunku do serii, a po instalacji hybrydy to jeszcze mniej. Edytowane 23 Czerwca 2016 przez Maniusiek28
kovallts Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Generalnie warto pomodzić nawet nie dla zwiększenia mocy a samego spalania? jak to wygląda przed i po?
marcin4x4 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 (edytowane) Do pracy dojeżdżam 6km, z czego połowę miastem, na serii 10L to norma, na KKK 7L nie stanowi wyzwania. Edytowane 23 Czerwca 2016 przez marcin4x4
pksmlody Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Mój ASB wystrojony na 292ps/600nm: Miasto 7,5 normalnie Miasto 11-14 ostrzej Trasa 7 do 150km/h Trasa 10-11 150km/h++
Maniusiek28 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Mój ASB wystrojony na 292ps/600nm: Miasto 7,5 normalnie Miasto 11-14 ostrzej Trasa 7 do 150km/h Trasa 10-11 150km/h++ w te 7,5 w miescie to nie wierzę
diakonx Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 W moim 3.0tdi sprawa wygląda następująco : Trasa z Polski do Niemiec ( odwiedziny znajomych) spalił mi średnio 6,7 litra przy prędkości 140-150 km/h .
kovallts Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Miasto (normalnie): 9-10 Miasto but: 10-11 Trasa 160+: 8-9 Wszystko na serii i paliwie verva ON
bosniak_sg Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Jezeli na bucie jest do litra różnicy to tylko but i but.
kovallts Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Wiesz ja emerycko nie umiem jeździć, więc tylko litr różnicy Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
pksmlody Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Mój ASB wystrojony na 292ps/600nm: Miasto 7,5 normalnie Miasto 11-14 ostrzej Trasa 7 do 150km/h Trasa 10-11 150km/h++ w te 7,5 w miescie to nie wierzę Porobię Ci filmiki poczekaj
marcin4x4 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) wskazania FIS'a nie muszą być realne, albo jeździsz na dobrym paliwie. Edytowane 17 Lipca 2016 przez marcin4x4
pksmlody Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Masz na FISie wszystko. Z tych przejechanych dzisiaj kilometrów, 90% z nich w samym centrum Wrocławia, 3 osoby na pokładzie + wcale nie jeździłem wolno, a czasami, dużo szybciej niż jest to możliwe... Jeżdżę tylko i wyłącznie na v-power nitro+ diesel.
marcin4x4 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 ja u siebie dawno nie widziałem wyniku poniżej 10L, ale u nas miasto to 99% czasu stanie w miejscu albo bujanie się na pierwszym biegu.
inhosik Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Fis lubi przekłamywac. U mnie zawyżał o 1.5 litra. Trzeva zatankowac do pelna wyzerowac fis wypalic bak zatankowac do pelna i wtedy kalkulatorem przekiczyc rzeczywiste spalanie potem vcdsem w adaptacjach licznika zmienic wartosci procentowe przeliczania, ja mam zmienione na 90% i teraz pokazuje dobrze. Ori jest ustawione na 100% z tego co pamiętam. Z ciekawostek powiem wam że fis na seryjnym programie u mnie pokazywal prawidlowe spalanie jak mialem ustawione 85%. Teraz po programie musialem przestawić na 90% bo o pół litra zaniżał. Wiec podstawa to dobrze skalibrowany fis.
marcin4x4 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) na dobrych paliwach bez biokomponentów spalanie jest niższe i to nie podlega dyskusji. po modzie źle liczy bo nie uwzględnia wszystkich parametrów, na pewno liczy dawkę + czas wtrysku nie wiem co z resztą Edytowane 20 Lipca 2016 przez marcin4x4
AngelDawid Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Witam, Mam Audi A4 b7 quatro s-line 3,0 TDI manual, sportowe zawieszenie, większe koła z płaskimi oponami (nie wiem dokładnie jakie), według sprzedającego został wyjęty chip i auto ma 290km zamiast fabrycznych 233. Przy intensywnej jeździe (testowanie, podniecenie nowym autem itp) + trochę normalnej jazdy spalanie mi wyszło według liczenia ręcznego około 13l/100km. Po zalaniu auta pod korek testowałem spokojną jazdę na odcinku 14,6km od domu do pracy i z powrotem, z czego 35% to jazda po mieście bez korków, starałem się nie przekraczać 1500 obrotów i wyszło mi spanie 10l/100km oczywiście też licząc ręcznie. Wyjeździłem niecałe 100km i zalałem pod korek. moje FIS kłamie niemiłosiernie bo średnie spalanie w trybie od zapalenia silnika do zgaśnięcia średnia przy spokojnej jeździe była od 14 do 15 l/100km a przy ostrzejszej pokazywał od 9 do 10l/100km. Czy ktoś może mi podpowiedzieć czemu pokazuje na odwrót?
tomastbg Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Może masz przestawione L/100 na amerykańską miare ile z litra zrobisz kilometrów. Ciężko się przyznać ale sam kiedyś się tak załatwiłem
AngelDawid Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Może masz przestawione L/100 na amerykańską miare ile z litra zrobisz kilometrów. Ciężko się przyznać ale sam kiedyś się tak załatwiłem Jak to najlepiej sprawdzić?
tomastbg Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 W fisie zmieniasz jednostki m.in jednostkę temperatury i tam jest zmiana wyswietlanego spalania Wysłane z mojego HTC ONE M8 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się