Seba A4 3.0l Quattro Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 1 hour ago, Seba A4 3.0l Quattro said: Bezpiecznik klimy? '1 Klimatyzacja 10A' No nie sprawdzilem. zaraz zagladne i dam znac. Dzieki Sprawdilem bezpiecznik od klimy i czujnika cisnienia. Obydwa wporzadku.
bobikos Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 bezpiecznik nr 6 - Czujniki ciśnienia i czystości powietrza klimatyzacji 5A
buczek136 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) U mnie nadal nic czujnik pokazuje 5 bar i 20% na włączonym silniku co dziwne widzę że napięcie na n280 w kompresorze na chwilę po odpaleniu wskazuję 644a i za chwilę spada na 0 i ciągle 2 pierwsze pozycje są 0 econ po zapaleniu gaśnie i za chwilę się włącza nieraz szybciej nieraz później w czasie jazdy co jakiś czas się wyłącza econ też na krótko wentylator nie startuje zrobi ze 2 obroty. W testach vcds zapierd. Jak szalony czyli sprawny. Już nie wiem co dalej Może coś z samym klimatronikiem? Chociaż błędy wskazują na g65 Bezpieczniki też ok Edytowane 1 Maja 2019 przez buczek136
piotrek260180 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 Witam u mnie problemem jest to że klimatyzacja najprawdopodobniej działa bez zarzutu . - uruchamia się - brak błędów - rurka pod maską zimna aż szron , to samo po zdjęciu schowka rurka zimna - klapy wygląda że pracują prawidłowo. Porównałem z identycznym autem kuzyna i temperatury rurek identyczne u niego leci zimne z kratek a u mnie ciepłe. Ma ktoś jakiś pomysł ?
pila24 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 2 godziny temu, piotrek260180 napisał: pod maską zimna aż szron Szronu nie powinno być,świadczy to o problemie z zapchanym dławikiem lub o niewłaściwej ilości czynnika w klimie. Sprawdź ciśnienie vagiem.
piotrek260180 Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 11 godzin temu, pila24 napisał: Szronu nie powinno być,świadczy to o problemie z zapchanym dławikiem lub o niewłaściwej ilości czynnika w klimie. Sprawdź ciśnienie vagiem. Szron to może za dużo powiedziane ale taki lekki nalot z powodu różnicy temperatur. A nie powinien być błąd jeśli ciśnienie jest za niskie ? Dzisiaj posprawdzam wszystko co się da , bo serwisy od klimy to w większości tylko wyciągną czynnik i wtłoczą nowy a za kilka miesięcy to samo . Po ostatnim serwisie wszystko działało jakieś kilka miesięcy od lipca do zimy , więc jeśli jest za niskie ciśnienie to pewnie jest nieszczelność .
piotrek260180 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Witam , poniżej wartości bloków pomiarowych klimatyzacji , jeśli ktoś mógłby pomóc to będę wdzięczny . Odczyt klima na Lo temp. zewn. 11.5 . Objawy takie że klima nawet przy Lo dmucha ciepłym powietrzem. Dziękuję. 1.1 - 0,64 1.2 - 56,55 1.3 - 35 1.4 - 4 2.1 - 0 2.2 - 12 2.3 - 0 2.4 - 0 3.1 - 25 3.2 - 24 3.3 - 27 3.4 - 227 4.1 - 23 4.2 - 22 4.3 - 25 4.4 - 222 5.1 - 119 5.2 - 119 5.3 - 31 5.4 - 228 6.1 - 219 6.2 - 220 6.3 - 36 6.4 - 217 7.1 - 24 7.2 - 23 7.3 - 26 7.4 - 233 8.1 - 204 8.2 - 207 8.3 - 35 8.4 - 204 9.1 - 16.8 9.2 - 16.8 9.3 - 22.2 9.4 - 22,8 10.1 - 21,0 10.2 - 16,0 10,3 - 11,5 10,4 - 11,5 13,1 - 159 13,2 - 2960 13,3 - 77 13,4 - 0 14,1 - 9,20 14,2 - 8,80 14,3 - 248 14,4 - 40 15.1 - 106 15.2 - 248 15.3 - 136 15.4 - 248 16.1 - 1,34 16.2 - 288 16.3 - 1,30 16.4 - 272 17.1 - 135 17.2 - 135 17.3 - 135 17.4 - 13,90 18.1 - 27 18.2 - 3 18.3 - ____00000 18.4 - 97 19.1 - _0_1_001 19.2 - __0_0100 19.3 - _________ 19.4 - _________
MaTeo85 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Kompresor nie nabija ciśnienia. Sprawdź sprzęgło na kole pasowym kompresora. Jeśli sprzęgło ok to albo zawór n280, albo kompresor. Najłatwiej wtedy odciągnąć czynnik (przy okazji sprawdzic czy ilość czynnika jest ok) i sprawdzić stan dyszy dławiącej jak brudna i z syfem to kompresor jak czysta to zawór do zmiany i klima powinna ruszyć.
Userr Opublikowano 19 Maja 2019 Opublikowano 19 Maja 2019 Cześć wam. O co dokładnie z tym chodzi? Świeci się cały czas tryb ECON bez możliwości wyłączenia. VAG pokazuje błąd: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+ Pomiar grupy 001 - wartości w ogóle się nie zmieniają, ale może dlatego, że nie mogę w ogóle włączyć klimatyzacji? Bezpiecznik nr 1 i 6 sprawdzony.
greg2505 Opublikowano 19 Maja 2019 Opublikowano 19 Maja 2019 7 godzin temu, Userr napisał: Cześć wam. O co dokładnie z tym chodzi? Świeci się cały czas tryb ECON bez możliwości wyłączenia. VAG pokazuje błąd: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+ Pomiar grupy 001 - wartości w ogóle się nie zmieniają, ale może dlatego, że nie mogę w ogóle włączyć klimatyzacji? Bezpiecznik nr 1 i 6 sprawdzony. Wygląda na niesprawny czujnik ciśnienia
Dev Opublikowano 19 Maja 2019 Opublikowano 19 Maja 2019 1 godzinę temu, greg2505 napisał: Wygląda na niesprawny czujnik ciśnienia albo wiązka
papadziordzio Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Panowie czy po wymianie czujnika (zamówiłem NRF) potrzebne będzie kasowanie błędu czy powinna od razu zaskoczyć? Pytam ponieważ nie będę miał kabla a samochód będzie stał u lakiernika więc podskoczę do niego i wymienię, chciałbym wtedy zobaczyć czy ECON zniknie. Na VCDS pokazało błąd czujnika ciśnienia.
greg2505 Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 9 godzin temu, papadziordzio napisał: Panowie czy po wymianie czujnika (zamówiłem NRF) potrzebne będzie kasowanie błędu czy powinna od razu zaskoczyć? Pytam ponieważ nie będę miał kabla a samochód będzie stał u lakiernika więc podskoczę do niego i wymienię, chciałbym wtedy zobaczyć czy ECON zniknie. Na VCDS pokazało błąd czujnika ciśnienia. Może wogóle nie zadziałać na tym czujniku, bo ogólnie na zamiennikach rzadko działa, braciak zakładał 2 różnych firm ,dopiero ori zadziałał i nie trzeba było kompa podłączać
papadziordzio Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 11 godzin temu, greg2505 napisał: Może wogóle nie zadziałać na tym czujniku, bo ogólnie na zamiennikach rzadko działa, braciak zakładał 2 różnych firm ,dopiero ori zadziałał i nie trzeba było kompa podłączać Ok, tak czy owak komputer nie jest potrzebny rozumiem, sprawdzę i już trzymam kciuki
kuba.goller Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 Może sprzęgło się zerwało, wtedy parametry elektryczne są ok ale nie rośnie ciśnienie - jak tak mam i właśnie wymieniam kompresor.
greg2505 Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 1 godzinę temu, kuba.goller napisał: Może sprzęgło się zerwało, wtedy parametry elektryczne są ok ale nie rośnie ciśnienie - jak tak mam i właśnie wymieniam kompresor A sprzegło próbowałeś wymienić , to że się zerwało nie oznacza że sprężarka padła
kuba.goller Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 Jak sprzęgło się zrywa to zwykle dlatego że sprężarka staje, a jak staje to jest dramat. Choć czytam o osobach co wymieniają sprzęgło i dalej wszystko działa. Niestety u mnie w pół rocznym kompresorze padło sprzęgło i wał tak stoi, że nie da się przekręcić kluczem.
greg2505 Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 21 godzin temu, kuba.goller napisał: Jak sprzęgło się zrywa to zwykle dlatego że sprężarka staje, a jak staje to jest dramat. Choć czytam o osobach co wymieniają sprzęgło i dalej wszystko działa. Niestety u mnie w pół rocznym kompresorze padło sprzęgło i wał tak stoi, że nie da się przekręcić kluczem. Zmieniłem u znajomego zerwane sprzęgło i na nowym drugi rok jeździ
kuba.goller Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 Super miał szczęście, ludzie 6 w Lotto tez trafiają:)
bobikos Opublikowano 24 Maja 2019 Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) Ja też wymieniałem samo sprzęgło. Zaczęło się od tego że śruba się odkręciła, więc przykręciłem twardszą na klej ale za kilka miesięcy i tak została ścięta. Po wymianie całego sprzęgła na nowe od roku nie ma problemu. W układzie nie było żadnych opiłków, dysza czysta. Wg mnie to sprzęgło z wiekiem się wyrabia i w efekcie drgań/luzów śruba mocująca odkręca się. Nowe kompletne sprzęgło z rolką paska załatwia sprawę. Nie polecam wklejać śruby bo potem nie ma jak jej odkręcić i trzeba rzeźbić żeby uratować sprężarkę. Edytowane 24 Maja 2019 przez bobikos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się