Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T Q 190 km?


Carire

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem gdzie mieszkasz ale ceny podałeś kosmos ja swoim klientom regeneruje turbiny u znajomego koszt koło 600zł 200 zł wymiana i ewentualnie uszczelki max 1000zł wychodzi za całość

Nie widziałem jeszcze regeneracji za 500-600. W polecanym zakładzie to ceny zaczynają sie od 800-900. Do tego dolicz sobie koszty: oleju, filtrów, uszczelki pomiędzy kolektorem a turbo, uszczelki pomiędzy turbo a katem i śrub, płynu do chłodnicy.

Instalacja to niecałe 3k zależy gdzie zakładasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co radzicie zaraz po zakupie wymienic, popatrzec na w takim silniczku :)? na coś wiecej czy tylko rozrzad+pompa wody+filrty+oleje+wymiana świec?

Na początek wystarczy to co wymieniłeś. Następne rzeczy wyjdą same,np.zawieszenie.

ale to styka czy coś jeszcze warto zrobic ze by miec spokój ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szukaj dziury w całym :D możesz sobie kabelek kupić i vagiem błędy sprawdzic, ew kilka logów zrobić i wrzucić to Ci koledzy powiedzą co i jak, a zawieszenie poprostu słuchaj na dziurach itd,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy styka. Zależy na co trafisz. Pamiętaj o jednym: Auto cieszy dwa razy. Pierwszy raz jak się kupi a drugi jak się sprzeda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupno używanego auta to los na loterii wszystko zależy jak się trafi można wszystko sprawdzić a i tak zawsze się coś przeoczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy styka. Zależy na co trafisz. Pamiętaj o jednym: Auto cieszy dwa razy. Pierwszy raz jak się kupi a drugi jak się sprzeda.

możesz jaśniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał Q i by mi turbo padło to bym większe włożył i się cieszył większą mocą :) A do zestresowanych turbinami, mam nalatane 215 000 i turbo nie było ruszane, pompuje dobrze, wszystko jest ok, bardziej boli to co teraz robię czyli sprzęgło i dwumas (a o tym nikt specjalnie nie pisze :) )- same graty ponad 2k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie mieszkasz ale ceny podałeś kosmos ja swoim klientom regeneruje turbiny u znajomego koszt koło 600zł 200 zł wymiana i ewentualnie uszczelki max 1000zł wychodzi za całość
Nie widziałem jeszcze regeneracji za 500-600. W polecanym zakładzie to ceny zaczynają sie od 800-900. Do tego dolicz sobie koszty: oleju, filtrów, uszczelki pomiędzy kolektorem a turbo, uszczelki pomiędzy turbo a katem i śrub, płynu do chłodnicy.

Instalacja to niecałe 3k zależy gdzie zakładasz

Jestem z Opola i ceny które podałem są nawet z dolnej części przedziału cenowego. Jak ktoś jest z dużego miasta to ceny będą jeszcze wyższe.

Jeżeli robi się regeneracje to nie jedzie się tam gdzie jest najtaniej tylko tam gdzie zrobią turbine dobrze i wytrzyma dużo dłużej niż rok nawet po mocnym programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje turbo po programie zrobionym przy około 120tyś. + GAZ, przelatało do 250tyś., mam BEX-a. Koszt regeneracji wyszedł około 1800zł za same turbo, ze starej turbiny została tylko muszla strony zimnej, wiem tanio nie było, ale nie dotykałem się do niczego. Przed naprawą brał olej jak zły, teraz nie bierze w ogóle. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kogoś to interesuję to kupiłem już swoje B6. Padło na kombi, 2002 rok 150PS, samochód sprowadzony ze Szwajcarii, już po kompleksowym sprawdzeniu w bardzo dobrym stanie, jedynie rozrząd do wymiany niedługo i oleje od razu wszystkie będę wymieniał tak profilaktycznie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kogoś to interesuję to kupiłem już swoje B6. Padło na kombi, 2002 rok 150PS, samochód sprowadzony ze Szwajcarii, już po kompleksowym sprawdzeniu w bardzo dobrym stanie, jedynie rozrząd do wymiany niedługo i oleje od razu wszystkie będę wymieniał tak profilaktycznie ;)

"będzie pan zadowolooony" :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz kolego tak jak pisałem najważniejszy jest ogólny stan auta reszta to nasze życzenia, jak się trafi coś fajnego to się bierze i przymyka oko na kilka kucy mniej. Życzę dużo radochy z autka.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Ci polecam ten silnik. Spalanie jak na taką moc będziesz miał małe ale jaka przyjemność! Jesli chodzi o 1.8T w A4 bierz albo 150KM albo 190KM. Niby 163KM ale zbiera się wyraźnie gorzej niż 150 w silniku AVJ. I to przeczytasz w danych technicznych na internecie jak i ja Ci mówię z doswiadczenia. Jeździłem wszystkimi jednostkami 150, 163 i 190. Najlepiej sie zbiera 190...150 i 163 na końcu. Z tego co się dowiedziałem to 163 jest okrojoną wersją 190Km i jeszcze raz powtarzam gorzej sie zbiera niz 150KM lecz możesz z niego wyciągnąć po tuningu sporo wiecej mocy. Lecz jesli planujesz juz instalację LPG to tuning nie wchodzi w grę, później masz problemy z instalacja gazową gdyż STAG czy inni producenci podukuja sterowniki pod seryjną moc i później mozesz mieć problem. Dlatego jeśli trafi Ci sie 190KM w dobrym stanie to bierz i się nie zastanawiaj! w następnej kolejnosci 150 konny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,8T to dobry wybór :wink:,co do LPG to po softach i innych modach zap...lają bardzo dobrze i nic się nie sypie :wink:

BFB jak i inne 1,8T są okrojone względem 190 konnego bex-a:decayed:

a co do emocji 150 KM w A4B6 i w avancie to wiadomo jak to jedzie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm BFB ma 13km wiecej mocy niz avj i o 30nm wiecej momentu i mimo to sie gorzej zbiera niż 150konny avj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm BFB ma 13km wiecej mocy niz avj i o 30nm wiecej momentu i mimo to sie gorzej zbiera niż 150konny avj?

Magia Panie, ale może kolega gsekulski wyjaśni skąd taka teoria, może ten BFB był po prostu niesprawny

Według rabych technicznych przyspieszenie do 100km/h

150 - 8,9

163 - 8,6

190 - 8,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z mojego doswiadczenia wynika ze najlepiej sprawuja sie bfb i avj , najgorzej bex jesli chodzi o trzymanie mocy.

Jesli bfb przyspiesza komus gorzej to po prostu ma go popsutego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło kilka miesięcy od zakupu auta więc mogę powiedzieć że jest bezproblemowe. Zbiera się dobrze, od 2 tys obrotów już ładnie idzie. Oczywiście takiego przyspieszenia jak we wcześniejszym 2.5TDI nie ma, ale jest zdecydowanie wystarczająco. Przy ekonomicznej jeździe w trasie spalił 6.5 litra benzyny. Przy normalnej jeździe pali około 8-9 litrów jeżdżąc po mieście. Auto dobrze trzyma się drogi i potrafi dać przyjemność z jazdy. Największy minus to dość słabe wyciszenie, w środku jest dość głośno powyżej 120km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęło kilka miesięcy od zakupu auta więc mogę powiedzieć że jest bezproblemowe. Zbiera się dobrze, od 2 tys obrotów już ładnie idzie. Oczywiście takiego przyspieszenia jak we wcześniejszym 2.5TDI nie ma, ale jest zdecydowanie wystarczająco. Przy ekonomicznej jeździe w trasie spalił 6.5 litra benzyny. Przy normalnej jeździe pali około 8-9 litrów jeżdżąc po mieście. Auto dobrze trzyma się drogi i potrafi dać przyjemność z jazdy. Największy minus to dość słabe wyciszenie, w środku jest dość głośno powyżej 120km/h.

a nikt nie wspominał o AMB 170KM :kox: który ja polecam bo auta z US mają fajne wposażenie

jeśli chodzi o wyciszenie to dla mnie jest okey, jadąc 200 nikt nie czuł z pasażerów z jaką prędkością jedziemy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...