wesz82 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Pseudo: https://www.google.pl/search?q=OS%C5%81ONA+TARCZ+AUDI+A4+B5&rlz=1C1VFKB_enPL612PL612&espv=2&biw=1242&bih=606&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjGzMrznsfLAhXrO5oKHUR3Dp8Q_AUIBigB#imgrc=1IqooOvzR2rRsM%3A Normalna: https://www.google.pl/search?q=OS%C5%81ONA+TARCZ+AUDI+A4+B5&rlz=1C1VFKB_enPL612PL612&espv=2&biw=1242&bih=606&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjGzMrznsfLAhXrO5oKHUR3Dp8Q_AUIBigB#imgrc=mhnLAj720mO8jM%3A Ale spoko ja mialem w avg normalną wiec u Ciebie powinno być to samo.
Lolek Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 ja mam coś takiegohttp://img04.staticclassifieds.com/images_tablicapl/179926857_2_644x461_oslony-tarcz-288-przod-audi-a4-b5-a6-vw-2szt-p-l-dodaj-zdjecia.jpg
awt Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Sorry za odgrzewanie kotleta ale mam pytanko odnośnie przewodów w oplocie stalowym.Czy jest sens bawić się w takie przewody przy zestawie 312 czy nie zawracać sobie tym głowy? Pytam bo mam praktycznie cały układ hebli do wymiany i przy okazji chce go trochę poprawić przechodząc na tarcze 312. Z tego co doczytałem to w moim przypadku (1.9 TDI AFN, ośka 96' sedan, zawieszenie 1be) wystarczy wymienić jarzma na 451 i dokupić osłony bo u mnie niestety są tylko te pseudo osłonki (oprócz nowych tarcz i klocków) stąd pomysł na te przewody. Jeśli się mylę i potrzeba coś jeszcze wymienić to będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Dev Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Zapodaj zwykle elastyczne ale nowe. Z tyłu tez
awt Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Zapodaj zwykle elastyczne ale nowe. Z tyłu tez Dzięki! Wcześniej próbowałem napisać do Ciebie PW, żeby nie odgrzewać kotleciora ale masz "niaktywną" skrzynkę.
panas71 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 siema chcialem sie upewnic czy jak zaloze jarzma z tej aukcji http://allegro.pl/jarzmo-jarzma-451-swap-312-mm-audi-vw-i6232219443.html to bedzie wszystko git i bede mogl wsadzic 312 do 1.8t
radimm Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 siema chcialem sie upewnic czy jak zaloze jarzma z tej aukcji http://allegro.pl/jarzmo-jarzma-451-swap-312-mm-audi-vw-i6232219443.html to bedzie wszystko git i bede mogl wsadzic 312 do 1.8t tak, jarzmo 451 pod 312mm
Maras Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Pany od jakiego samochodu beda pasowas hamulce 312 do audi a6 c5 przedlift? Musza byc od zeliwnej zwrotnicy czy moga byc tez od alu zwrotnicy? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Maras Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 A od a4 podejda? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 a najlepiej szukac z toledo / leona / golfa iv 2.3 ale 20V motorem 170km - tam tez standardowy byly 312lub jeszcze latwiej - superb ale tylko 2.5tdi lub 2.8 - tam tez 312 standard
SnOOpie Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Piotrku to będą motory 2.3 VR5? Kojarzysz jaki tam tloczek jest w zaciski? Bo na allegro same 54 więc chyba nie to.
Banan Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 57 mm 312 są w C5 z silnikami v6 benzyna ( 312 mam z fabryki )
SnOOpie Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) A z V6 rozstaw otworów w jarzmie nie będzie większy jak w przypadku 320? Ok już wiem że rozstaw jest 94 więc git. Tylko czy to będą V6 benzyna przed i polifty? Edytowane 4 Lipca 2016 przez SnOOpie
pioteros Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 mwoa o jarzamch samych, oczwyscie jak amsz b5 z wiekszym motorem to zacisk zostaje twoj, ale od biedy mozsz zalozyc te z golfa z mniejszym tloczkiem 54mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się