KmK Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Miło patrzeć, że auto trafiło w dobre ręcę aczkolwiek czarny grill do tego koloru tak na mój nie bardzo czekam również na efekty modyfikacji
Artur_8K0 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Sedan to kompletnie nie moje klimaty, bo moje powiedzenie brzmi - jak audi to tylko avant i tylko quattro Ale to wyjątkowo nawet mi się podoba... A wnętrza zazdroszczę - jest przepiękne!!! Kubły z RS4? Paaaanie gdzie to kupić Towar praktycznie nie osiągalny
arek_cccp Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Mały update. Nagar w tfsi Wymiana rozrządu+ napinacza i łańcucha, rozebrany motor przygotowany do czyszczenia nagaru i dalszych prac związanych z wymianą turbosprężarki. Przymiarka turbo. Do zrobienia Tip, przeróbka DP, przeróbka flanszy turbo. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez arek_cccp
lizuk1990 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Fajna, tylko mnie drażni jasny środek. Reszta jak najbardziej na plus.
Qń1 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Nagar w tfsi to dramat Nie ma tragedii jak na ten przebieg
davidlive Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Ciekawi mnie temat rozwiązania tipa bo tez to turbo mam
arek_cccp Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 Flansza jest do przerobienia. Będę pisał co z czym się je dokładnie jak już tip będzie zamontowany. Btw bedzie First projekt k04 tfsi opisany na forum, więc może pojawi się więcej tych a4 z mocami 330hp+ bo nawet w internetach nie mogłem wiele znaleźć oprócz gotowych zestawów apr i śmiesznych wykresów . Filmów z przyspieszeń nie widziałem w ogóle tfsi b7 z tymi mocami.
bartekzks Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Flansza jest do przerobienia. Będę pisał co z czym się je dokładnie jak już tip będzie zamontowany. Btw bedzie First projekt k04 tfsi opisany na forum, więc może pojawi się więcej tych a4 z mocami 330hp+ bo nawet w internetach nie mogłem wiele znaleźć oprócz gotowych zestawów apr i śmiesznych wykresów . Filmów z przyspieszeń nie widziałem w ogóle tfsi b7 z tymi mocami. W A4 tak bo jeśli chodzi ogólnie o2.0 TFSI to jest już na forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291694-czarne-a3-8p-axx-20tfsi-quattro-300km-400nm-by-gregor10pl/ A idziesz z modami jak przecinak , czekam na wykres ile to wypluje Pozdrawiam Edytowane 20 Grudnia 2015 przez bartekzks
arek_cccp Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 A3 już jest parę zrobionych grubo , teoretycznie silniki te same ale parę różnic zawsze się znajdzie między innymi dlatego, że silniki są inaczej umiejscowione co i same przeróbki wyglądają inaczej w dodatku custom wydech zrobiony troszku inaczej jak reszta itd. A najważniejsze z tego nie są kreski bo hamownie mają rozbieżności tylko jakie czasy są robione np 100-200 w stosunku do wagi pojazdu.
IroN_87 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Jest trochę a4 300+ tylko mało kto opisuje. W compsporcie robili taką z 5 lat temu albo i więcej na turbinie z S3.Na racingofum pisałem z gościem z warszawy co szukał pompy paliwa z rs3 bo planował ~380km i 480 nm jakiś rok temu, albo i dwa.A jak u Ciebie z pompą paliwa w baku? bo moja umierała i musiałem zmienić.
arek_cccp Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) U mnie też umiera i muszę zmienić. Kupowales taką samą czy jakas Mocniejsza?? Co do 380km to nieosiągalne w tym silniku z a4 b7 inny zupełnie motor jak w b8. I taki niuton tym bardziej bo korby bokiem wyjdą moment. Dopiero w s3 można robić 360+ bo są inne tłoki między innymi. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez arek_cccp
IroN_87 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Pompę mam ori od przedstawiciela VDO bo w ASO cena zaporowa.Seryjna spokojnie starcza do 350KM + firmy mają myk na zwiększenie wydajności.Kto Ci tak na opowiadał z tymi korbami? ciekawe bo CS miał bliźniaczy silnik AXX i miał 400KM Ok może masz racje z tymi korbami bo tam był zmienione. Zapytam przy okazji jak tam będę.
arek_cccp Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) No korby nie puszcza więcej jak 450nm co i tak jest gorna granica dla tych silników. Te 400 Na pewno nie na seryjnym motorze to mieli . Co do pompy właśnie o tej myślałem jak starcza na 350 to git. Edytowane 20 Grudnia 2015 przez arek_cccp
wampir Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 obserwuje, trzymam kciuki i szczerze zazdroszczę :D
jarek920 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 http://www.turbodiesel.pl/projekty/audi-a4-b7-quattro-2-0tfsi-200km-350km-454nm/ ,auto z bialegostoku i pisze ze projekt rozwojowy choc juz dosc mocny
gregor10 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Pompę mam ori od przedstawiciela VDO bo w ASO cena zaporowa. Seryjna spokojnie starcza do 350KM + firmy mają myk na zwiększenie wydajności. Kto Ci tak na opowiadał z tymi korbami? ciekawe bo CS miał bliźniaczy silnik AXX i miał 400KM Ok może masz racje z tymi korbami bo tam był zmienione. Zapytam przy okazji jak tam będę. Z korbami tak twierdze np ja i CS również. Zapomniałeś dodać tylko że w tym AXX są założone KUTE KORBY i BigTurbo BGB/BPG/BWE to doprężone motory - nie należy ich mylić z S3kowymi mocarzami na grubej korbie i odprężonym tłoku. Tak wychodzą inne moce i momenty - tak gdzie kończy się sensowna granica bezpieczeństwa dla BGB/BPG/BWE tam BHZ/CDL zaczyna zabawe +500NM na seryjnym dole
IroN_87 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Edytowałem od razu i dopisałem przecież, że jednak były zmienione korby.Ten nagar aż tak nie szkodzi w tfsi jak w wolnossakach.Kiedy jakieś kreski?Gdyby nie budowa i wesele też bym już dawno walczył o 300KM+
Imhotet Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ten nagar aż tak nie szkodzi w tfsi jak w wolnossakach. co masz na myśli że nie szkodzi w tfsi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się