Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TFSI QUATTRO BPG USA K04-064 355HP@467NM - Powered by gregor10.pl| SPRZEDAM !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miło patrzeć, że auto trafiło w dobre ręcę ;)

aczkolwiek czarny grill do tego koloru tak na mój nie bardzo ;)

czekam również na efekty modyfikacji ;)

Opublikowano

Sedan to kompletnie nie moje klimaty, bo moje powiedzenie brzmi - jak audi to tylko avant i tylko quattro :)

Ale to wyjątkowo nawet mi się podoba... A wnętrza zazdroszczę - jest przepiękne!!!

Kubły z RS4? Paaaanie gdzie to kupić :) Towar praktycznie nie osiągalny

Opublikowano (edytowane)

Mały update.

Nagar w tfsi :)

20151216_190938.jpg

Wymiana rozrządu+ napinacza i łańcucha, rozebrany motor przygotowany do czyszczenia nagaru i dalszych prac związanych z wymianą turbosprężarki.

20151216_185944.jpg

Przymiarka turbo. Do zrobienia Tip, przeróbka DP, przeróbka flanszy turbo.

20151217_203422.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Nagar w tfsi to dramat :kwasny:

Opublikowano

Fajna, tylko mnie drażni jasny środek. Reszta jak najbardziej na plus.

Opublikowano

Nagar w tfsi to dramat :kwasny:

Nie ma tragedii jak na ten przebieg :wink:

Opublikowano

Ciekawi mnie temat rozwiązania tipa bo tez to turbo mam

Opublikowano

Flansza jest do przerobienia. Będę pisał co z czym się je dokładnie jak już tip będzie zamontowany. Btw bedzie First projekt k04 tfsi opisany na forum, więc może pojawi się więcej tych a4 z mocami 330hp+ bo nawet w internetach nie mogłem wiele znaleźć oprócz gotowych zestawów apr i śmiesznych wykresów . Filmów z przyspieszeń nie widziałem w ogóle tfsi b7 z tymi mocami.

Opublikowano (edytowane)

Flansza jest do przerobienia. Będę pisał co z czym się je dokładnie jak już tip będzie zamontowany. Btw bedzie First projekt k04 tfsi opisany na forum, więc może pojawi się więcej tych a4 z mocami 330hp+ bo nawet w internetach nie mogłem wiele znaleźć oprócz gotowych zestawów apr i śmiesznych wykresów . Filmów z przyspieszeń nie widziałem w ogóle tfsi b7 z tymi mocami.

W A4 tak bo jeśli chodzi ogólnie o2.0 TFSI to jest już na forum :wink:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291694-czarne-a3-8p-axx-20tfsi-quattro-300km-400nm-by-gregor10pl/

A idziesz z modami jak przecinak , czekam na wykres ile to wypluje

Pozdrawiam

Edytowane przez bartekzks
Opublikowano

A3 już jest parę zrobionych grubo ;), teoretycznie silniki te same ale parę różnic zawsze się znajdzie między innymi dlatego, że silniki są inaczej umiejscowione co i same przeróbki wyglądają inaczej w dodatku custom wydech zrobiony troszku inaczej jak reszta itd. A najważniejsze z tego nie są kreski bo hamownie mają rozbieżności :) tylko jakie czasy są robione np 100-200 w stosunku do wagi pojazdu.

Opublikowano

Jest trochę a4 300+ tylko mało kto opisuje. W compsporcie robili taką z 5 lat temu albo i więcej na turbinie z S3.
Na racingofum pisałem z gościem z warszawy co szukał pompy paliwa z rs3 bo planował ~380km i 480 nm jakiś rok temu, albo i dwa.
A jak u Ciebie z pompą paliwa w baku? bo moja umierała i musiałem zmienić.

Opublikowano (edytowane)

U mnie też umiera i muszę zmienić. Kupowales taką samą czy jakas Mocniejsza?? Co do 380km to nieosiągalne w tym silniku z a4 b7 inny zupełnie motor jak w b8. I taki niuton tym bardziej bo korby bokiem wyjdą moment. Dopiero w s3 można robić 360+ bo są inne tłoki między innymi.

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Pompę mam ori od przedstawiciela VDO bo w ASO cena zaporowa.
Seryjna spokojnie starcza do 350KM + firmy mają myk na zwiększenie wydajności.
Kto Ci tak na opowiadał z tymi korbami? ciekawe bo CS miał bliźniaczy silnik AXX i miał 400KM


Ok może masz racje z tymi korbami bo tam był zmienione. Zapytam przy okazji jak tam będę.

Opublikowano (edytowane)

No korby nie puszcza więcej jak 450nm co i tak jest gorna granica dla tych silników. Te 400 Na pewno nie na seryjnym motorze to mieli ;). Co do pompy właśnie o tej myślałem jak starcza na 350 to git.

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

obserwuje, trzymam kciuki i szczerze zazdroszczę ;):D :D :D

Opublikowano

Pompę mam ori od przedstawiciela VDO bo w ASO cena zaporowa.

Seryjna spokojnie starcza do 350KM + firmy mają myk na zwiększenie wydajności.

Kto Ci tak na opowiadał z tymi korbami? ciekawe bo CS miał bliźniaczy silnik AXX i miał 400KM

Ok może masz racje z tymi korbami bo tam był zmienione. Zapytam przy okazji jak tam będę.

Z korbami tak twierdze np ja i CS również.

Zapomniałeś dodać tylko że w tym AXX są założone KUTE KORBY i BigTurbo :naughty:

BGB/BPG/BWE to doprężone motory - nie należy ich mylić z S3kowymi mocarzami na grubej korbie i odprężonym tłoku.

Tak wychodzą inne moce i momenty - tak gdzie kończy się sensowna granica bezpieczeństwa dla BGB/BPG/BWE tam BHZ/CDL zaczyna zabawe +500NM na seryjnym dole :)

Opublikowano

Edytowałem od razu i dopisałem przecież, że jednak były zmienione korby.

Ten nagar aż tak nie szkodzi w tfsi jak w wolnossakach.
Kiedy jakieś kreski?
Gdyby nie budowa i wesele też bym już dawno walczył o 300KM+ :D

Opublikowano

Ten nagar aż tak nie szkodzi w tfsi jak w wolnossakach.

co masz na myśli że nie szkodzi w tfsi ? :D

Opublikowano

Że mocy tak nie tracą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...