Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biało biało, czyli na co komu ... quattro :)


T-żółw

Rekomendowane odpowiedzi

trochę poprószyło ale na prawdę TROCHĘ :decayed:

http://img5.imageshack.us/img5/5628/18211347734815324772806.jpg

teraz nawet dużo mocniejsze fury rwd lub fwd ci nie uciękną:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to częsciej sie widuje:grin:

---------- Post dopisany 05-12-2012 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 04-12-2012 at 23:52 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=RBymI-QuaoY:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się dzisiaj przekonałem, że na lodzie 4x4 daje minimalną przewagę nad innymi napędami, uratowało mnie przed kilkoma krawężnikami no i pozwoliło podjechać na oblodzony wiadukt, co do hamowania to niestety prawa fizyki traktują wszystkie napędy tak samo brutalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

audi 100 quattro in snow - YouTube

---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ----------

audi 100 quattro in snow - YouTube

ruskie najlepiej testuja Q:grin:

---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:07 ----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez zakupem auta kilka miesięcy polowałem na ładną B6 z Q z 2004r. Niestety nie udało się. Kupiłem bez Q. bo takiej poprostu nie było. :kwasny:

Koniecznie chciałem AVF, no i żeby w środku jakiś wypas był.

Pamiętam że ktoś mnie wtedy uprzedził, bo forumowicz z częstochowy ( jakiś były VIP na forum) sprzedał taką w takim kolorze - ni to srebrny - ni to niebieski - coś pomiędzy.

Była taka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja może nie z quattro, ale z x-Drive'm czekam na jakieś śniegi, aby można było na spokojnie testować i poznać zasady działania tegoż napędu i d*pa:facepalm: Śnieg spadł raz i na dodatek zanim wyjechałem rano, to już drogi były czarne:decayed:

Mam ten luksus, że obok siebie mam zamknięte od wielu już lat lotnisko (spuścizna po "Małej Moskwie") i jak przychodzi zima, to można ukradkiem poćwiczyć na nim wychodzenie z poślizgu, itp. Mam nadzieję, że w tym roku coś posypie i uda się porównać obiektywnie x-Drive z quattro :wink: bez zbędnych interwencji Policji:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xdrive jest chyba lepszym trochę napędem niż poczciwe quattro tylko ciekawe jak z awaryjnoscia

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mazurach już pada i dodatkowo jest ok -2 :facepalm: i na ..uj ten śnieg jak nie mam quattro :kwasny:

Ja przez zakupem auta kilka miesięcy polowałem na ładną B6 z Q z 2004r. Niestety nie udało się. Kupiłem bez Q. bo takiej poprostu nie było. :kwasny:

Koniecznie chciałem AVF, no i żeby w środku jakiś wypas był.

Pamiętam że ktoś mnie wtedy uprzedził, bo forumowicz z częstochowy ( jakiś były VIP na forum) sprzedał taką w takim kolorze - ni to srebrny - ni to niebieski - coś pomiędzy.

Była taka..

Miałem ten sam problem, dodatkowo ja chciałem sedana a to już wogóle jak "szóstka w totka".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj troche polatałem bokiem :jerk::jerk::jerk::jerk:

bo jakis wiejskich zad...upiach

dwa razy zaliczyłem zaspę ale sie wygrzebałem

i raz na dobre utknąłem du...pą w rowie

jakis miły uprzejmy rolnik za flaszke czystej

wyciągnął moje dupsko z opresji

na wiosne pakuje drugi Torsen w tylny dyfer

teraz nie mam kiedy ale zobaczymy co to da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mazurach już pada i dodatkowo jest ok -2 :facepalm: i na ..uj ten śnieg jak nie mam quattro :kwasny:
Ja przez zakupem auta kilka miesięcy polowałem na ładną B6 z Q z 2004r. Niestety nie udało się. Kupiłem bez Q. bo takiej poprostu nie było. :kwasny:

Koniecznie chciałem AVF, no i żeby w środku jakiś wypas był.

Pamiętam że ktoś mnie wtedy uprzedził, bo forumowicz z częstochowy ( jakiś były VIP na forum) sprzedał taką w takim kolorze - ni to srebrny - ni to niebieski - coś pomiędzy.

Była taka..

Miałem ten sam problem, dodatkowo ja chciałem sedana a to już wogóle jak "szóstka w totka".

wy to nie macie zadnego problemu za 3-5k mozecie sobie dorezac Q

---------- Post dopisany at 09:59 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ----------

ja dzisiaj troche polatałem bokiem :jerk::jerk::jerk::jerk:

bo jakis wiejskich zad...upiach

dwa razy zaliczyłem zaspę ale sie wygrzebałem

i raz na dobre utknąłem du...pą w rowie

jakis miły uprzejmy rolnik za flaszke czystej

wyciągnął moje dupsko z opresji

na wiosne pakuje drugi Torsen w tylny dyfer

teraz nie mam kiedy ale zobaczymy co to da

wpadne do ciebie na poczatku stycznia to polatamy razem jak bedzie snieg....

---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ----------

a u mnie Q cos szwankuje bo strasznie zarzuca autem zwlaszcza d*pa i ciezko jest wyprowadzic auto,ostatnio na zakrecie auto nie skrecilo tylko na skreconym kole pojechalem prosto,dobrze ze nikt z naprzeciwka nie lecial zakret b.lagodny predkosc jakies 40km/h....oponki mowki nokiany 225/18/45 przod dystans 25mm/tyl 30mm.....czy np.EDS moze wariowac jak sa problemy z abs-em bo mam ostatnio taki myk ze nawet bez uslizgow kol czyli sucha nawierzchnia abs sie zalacza stalo sie tak od czasu wymiany lozysk z przodu pewnie czujnik pchnalem zbyt gleboko...czy to moze byc wina lub moze te dystanse niepotrzebne w 2 roznych rozmiarach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to melduj jak ci sie jeździ. Tylko obiektywnie ma być ! :wink:

Bez śniegu to porównać do FWD w B6 się nie da, bo jest przepaść niestety - A6C6 quattro w zimie latałem dość sporo, dlatego czekam niecierpliwie na śnieg:wink:

Dziś nieco popadało, ale pod spodem czarno i ta cholera trzyma się tak drogi, że nawet z pedałem w podłogę nie można jej z równowagi wyprowadzić na zakrętach:decayed:

---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ----------

Xdrive jest chyba lepszym trochę napędem niż poczciwe quattro tylko ciekawe jak z awaryjnoscia

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Plusem jejst to, że może przekazać moment nawet w 100% na jedno koło, mające przyczepność:wink: Rozkład momentu bazowo też ma 40-60 przód-tył, więc prowadzi się podobnie jak RWD. Minusem podobno lekka podsterowność, ale o tym przekonam się na placu w bezpiecznych warunkach:decayed:

---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ----------

Xdrive ale najnowszej generacji:wink:

W e46 z tego, co pamiętam maksymalnie przekazywało do 100%, ale na oś - ja mam u siebie najnowsza wersję:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wracając z Hamburga do Berlina to tak sypało śniegiem, autostrada biała, prawy pas jechał z 60km/h na lewym TIRy i głównie Audice Q5, 3 7 A6 c6 c7 przelatywały koło nas koło 100km/h i co nie którzy więcej.

Moje pytanie, napęd Quattro naprawdę daję taką przewagę by na tej samej ośnieżonej drodze ośki jechał 60-70 a z Q można było lecieć 100??

To normalne, czy Ci co tak jechali to skończeni debile wierzący w swoją niemiecką technikę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...