paput Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 trochę poprószyło ale na prawdę TROCHĘ http://img5.imageshack.us/img5/5628/18211347734815324772806.jpg teraz nawet dużo mocniejsze fury rwd lub fwd ci nie uciękną
Kowi87 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Chyba, że ...http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201202/1329669073_by_TrakerActros_600.jpg http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201002/1265109511_by_dabmwidm_600.jpg to częsciej sie widuje:grin: ---------- Post dopisany 05-12-2012 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 04-12-2012 at 23:52 ---------- http://www.youtube.com/watch?v=RBymI-QuaoY:facepalm:
variocustoms Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 ja się dzisiaj przekonałem, że na lodzie 4x4 daje minimalną przewagę nad innymi napędami, uratowało mnie przed kilkoma krawężnikami no i pozwoliło podjechać na oblodzony wiadukt, co do hamowania to niestety prawa fizyki traktują wszystkie napędy tak samo brutalnie
Kowi87 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 audi 100 quattro in snow - YouTube ---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ---------- audi 100 quattro in snow - YouTube ruskie najlepiej testuja Q:grin: ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:07 ----------
julo23 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ja przez zakupem auta kilka miesięcy polowałem na ładną B6 z Q z 2004r. Niestety nie udało się. Kupiłem bez Q. bo takiej poprostu nie było. Koniecznie chciałem AVF, no i żeby w środku jakiś wypas był. Pamiętam że ktoś mnie wtedy uprzedził, bo forumowicz z częstochowy ( jakiś były VIP na forum) sprzedał taką w takim kolorze - ni to srebrny - ni to niebieski - coś pomiędzy. Była taka..
KOval81 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 A ja może nie z quattro, ale z x-Drive'm czekam na jakieś śniegi, aby można było na spokojnie testować i poznać zasady działania tegoż napędu i d*pa:facepalm: Śnieg spadł raz i na dodatek zanim wyjechałem rano, to już drogi były czarne:decayed: Mam ten luksus, że obok siebie mam zamknięte od wielu już lat lotnisko (spuścizna po "Małej Moskwie") i jak przychodzi zima, to można ukradkiem poćwiczyć na nim wychodzenie z poślizgu, itp. Mam nadzieję, że w tym roku coś posypie i uda się porównać obiektywnie x-Drive z quattro bez zbędnych interwencji Policji:decayed:
julo23 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 No to melduj jak ci sie jeździ. Tylko obiektywnie ma być !
pioteros Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Xdrive jest chyba lepszym trochę napędem niż poczciwe quattro tylko ciekawe jak z awaryjnoscia Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Bieniek Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Xdrive ale najnowszej generacji:wink:
YOGI3000 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Na mazurach już pada i dodatkowo jest ok -2 i na ..uj ten śnieg jak nie mam quattro Ja przez zakupem auta kilka miesięcy polowałem na ładną B6 z Q z 2004r. Niestety nie udało się. Kupiłem bez Q. bo takiej poprostu nie było. Koniecznie chciałem AVF, no i żeby w środku jakiś wypas był. Pamiętam że ktoś mnie wtedy uprzedził, bo forumowicz z częstochowy ( jakiś były VIP na forum) sprzedał taką w takim kolorze - ni to srebrny - ni to niebieski - coś pomiędzy. Była taka.. Miałem ten sam problem, dodatkowo ja chciałem sedana a to już wogóle jak "szóstka w totka".
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 ja dzisiaj troche polatałem bokiem :jerk::jerk: bo jakis wiejskich zad...upiach dwa razy zaliczyłem zaspę ale sie wygrzebałem i raz na dobre utknąłem du...pą w rowie jakis miły uprzejmy rolnik za flaszke czystej wyciągnął moje dupsko z opresji na wiosne pakuje drugi Torsen w tylny dyfer teraz nie mam kiedy ale zobaczymy co to da
krzysiek23 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Na mazurach już pada i dodatkowo jest ok -2 i na ..uj ten śnieg jak nie mam quattro Ja przez zakupem auta kilka miesięcy polowałem na ładną B6 z Q z 2004r. Niestety nie udało się. Kupiłem bez Q. bo takiej poprostu nie było. Koniecznie chciałem AVF, no i żeby w środku jakiś wypas był. Pamiętam że ktoś mnie wtedy uprzedził, bo forumowicz z częstochowy ( jakiś były VIP na forum) sprzedał taką w takim kolorze - ni to srebrny - ni to niebieski - coś pomiędzy. Była taka.. Miałem ten sam problem, dodatkowo ja chciałem sedana a to już wogóle jak "szóstka w totka". wy to nie macie zadnego problemu za 3-5k mozecie sobie dorezac Q ---------- Post dopisany at 09:59 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ---------- ja dzisiaj troche polatałem bokiem :jerk::jerk:bo jakis wiejskich zad...upiach dwa razy zaliczyłem zaspę ale sie wygrzebałem i raz na dobre utknąłem du...pą w rowie jakis miły uprzejmy rolnik za flaszke czystej wyciągnął moje dupsko z opresji na wiosne pakuje drugi Torsen w tylny dyfer teraz nie mam kiedy ale zobaczymy co to da wpadne do ciebie na poczatku stycznia to polatamy razem jak bedzie snieg.... ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- a u mnie Q cos szwankuje bo strasznie zarzuca autem zwlaszcza d*pa i ciezko jest wyprowadzic auto,ostatnio na zakrecie auto nie skrecilo tylko na skreconym kole pojechalem prosto,dobrze ze nikt z naprzeciwka nie lecial zakret b.lagodny predkosc jakies 40km/h....oponki mowki nokiany 225/18/45 przod dystans 25mm/tyl 30mm.....czy np.EDS moze wariowac jak sa problemy z abs-em bo mam ostatnio taki myk ze nawet bez uslizgow kol czyli sucha nawierzchnia abs sie zalacza stalo sie tak od czasu wymiany lozysk z przodu pewnie czujnik pchnalem zbyt gleboko...czy to moze byc wina lub moze te dystanse niepotrzebne w 2 roznych rozmiarach?
KOval81 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 No to melduj jak ci sie jeździ. Tylko obiektywnie ma być ! Bez śniegu to porównać do FWD w B6 się nie da, bo jest przepaść niestety - A6C6 quattro w zimie latałem dość sporo, dlatego czekam niecierpliwie na śnieg:wink: Dziś nieco popadało, ale pod spodem czarno i ta cholera trzyma się tak drogi, że nawet z pedałem w podłogę nie można jej z równowagi wyprowadzić na zakrętach:decayed: ---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ---------- Xdrive jest chyba lepszym trochę napędem niż poczciwe quattro tylko ciekawe jak z awaryjnosciaWysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Plusem jejst to, że może przekazać moment nawet w 100% na jedno koło, mające przyczepność Rozkład momentu bazowo też ma 40-60 przód-tył, więc prowadzi się podobnie jak RWD. Minusem podobno lekka podsterowność, ale o tym przekonam się na placu w bezpiecznych warunkach:decayed: ---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ---------- Xdrive ale najnowszej generacji:wink: W e46 z tego, co pamiętam maksymalnie przekazywało do 100%, ale na oś - ja mam u siebie najnowsza wersję
swiezak84 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 to częsciej sie widuje:grin: najlepszy jest ten cymbał z łopatą co stoi i sie patrzy...
KOval81 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 NO bo po co pomóc - lepiej się pośmiać z "cwaniaczka" w BMW:naughty:
KOval81 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Z drugiej strony też prawda, ale może łysy siedział w środku i mu w pałę zawiewało:kox:
lapek85 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Wczoraj wracając z Hamburga do Berlina to tak sypało śniegiem, autostrada biała, prawy pas jechał z 60km/h na lewym TIRy i głównie Audice Q5, 3 7 A6 c6 c7 przelatywały koło nas koło 100km/h i co nie którzy więcej. Moje pytanie, napęd Quattro naprawdę daję taką przewagę by na tej samej ośnieżonej drodze ośki jechał 60-70 a z Q można było lecieć 100?? To normalne, czy Ci co tak jechali to skończeni debile wierzący w swoją niemiecką technikę??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się