GreGoriO Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 trzeba być zalogowanym żeby zobaczyć zdjęcia... a oto co zostało z mojego napędu pompy oleju...
tomek gdynia Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 słynny napęd 1.9 tdi...hmm szkoda-a miał być taki niezniszczalny...
H4mm3R Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 słynny napęd 1.9 tdi...hmm szkoda-a miał być taki niezniszczalny... Nie wiem czy widzisz ale kolega jeździ 2.5TDI
sm402 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 słynny napęd 1.9 tdi...hmm szkoda-a miał być taki niezniszczalny... a skąd wywód, że to z 1,9???, a nie typowy 2,0 na łańcuchu?!
tomek gdynia Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Nie wiem czy widzisz ale kolega jeździ 2.5TDI zerknij na zdjęcia z linku-likwidacja wałków wyrównoważających-porównaj zębatki na wale...
czarny Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 ten napęd nie został zostawiony w rozliczęniu siedzi u mnie napęd 1.9 chce ktoś kupić nie ma najmiejszego problemu jestem otwarty ma propozycje. Co do napędu wałkow to jak widać mam koła zebate a nie łańcuch
przemek4net Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 słynny napęd 1.9 tdi...hmm szkoda-a miał być taki niezniszczalny... a skąd wywód, że to z 1,9???, a nie typowy 2,0 na łańcuchu?! jak dzieci nie ma tak, ze naped lancuchowy jest niezawodny a na zabierak zawodny tylko konkretne wykonanie jest do d... lancuchowy naped walkow wyrownujacych jest przeciez w slicznych TFSI i chyba to nie pada? naped pompy oleju na lancuch jest w 2,5v6tdi i jak widac komus sie zdarzylo ze to sie zjechalo (ale nie slyszalem akurat nigdy wczesniej o tej wadzie w tym silniku - sam mam 2,5 z 280tys na tacho i odpukac...), naped pompy na zabierak jest w polowie silnikow w ukladzie V (takze benzynowych) i jakism 2.0 benzynowym chyba w a4b7 (pada?nie slyszalem) - nie ma co swietej wojny wytaczac czemukolwiek gdyz zwyczajnie wszystko kiedys padnie (pytanie czy po 200tys czy po milionie km) i zawsze producent moze dac d...(ze wszystkim) Przemek
Brysio Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 A czy może mi ktoś polecić gdzie w województwie pomorskim mogę dokonać tej kajstracji?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 09:57_________________________________________________ najlepiej poszukac silnika od mitsubishi oznaczenia BWC z Dpf-em i BSY bez Dpf-a te silniki juz maja poprawiony naped pompy olejowej na taki jak jest w 1.9 . silnik mozna wyrwac w dobrych pieniadzach tylko nie mozna mówic ze szukacie do Audi tylko do Mitsubishi , bo inaczej cena wzrasta o ok 1000zl . ja juz jestem po wymianie silnika trafił sie silniczek z 2010 roku przebieg 8 tys km To ile kolego cię cała operacja wyniosła kasy? Ja nie wiem czy mi się opłaca szukać drugiego silnika,bo ten mój jest dobry w ciągu 3 sekung go zgasiłem. A jak wykajstrują go na napęd z 1.9 TDI to też bede miał śięty spokój z głowy. a to nie Ty pisales zeby sie nie przejmowac tylko jezdzic do bölu a jak sie cos stanie bedzeisz myslal to chyba Twoje rady byly ) wybacz ze w takiej sytuacji ktorej nikomu nie zycze jestem troche sarkastyczny ale dosc sie naczytalem i nie ma co chwalic dnia przed zachodem slonca sam jestes teraz naocznym tego swiadkiem [br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 15:02_________________________________________________po drugie dziwne ze zalowales dolozyc 120euro na nowy rozrzad i nie grzebac i rozbierac auta za 10tys km ale roznie maja ludzie w glowach poukladane sprawy kosztow teraz oszczedziles 120euro na czesci a wydasz z robocizna za 10tys 400euro no ale ... mnie szczerze nie chcialo by sie marnowac kolejnego dnia aby to rozgrzebac i znow skladac wymieniac pompe plyny totalna glupota jak mozna miec za 1 razem na kolejne 100tys km spokoj ale
tklimczak Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam, w temacie zabieraka pompy w silniku BRE - naczytałem się o tym i przy okazji wymiany rozrządu kazałem go wymienić. Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym, jak ktoś ma życzenie mogę przesłać zdjęcie. No ale wiadomo, bez zajrzenia tam nie wiedział bym o tym. Pozdrawiam wszystkich
Rabbi Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam, w temacie zabieraka pompy w silniku BRE - naczytałem się o tym i przy okazji wymiany rozrządu kazałem go wymienić. Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym, jak ktoś ma życzenie mogę przesłać zdjęcie. No ale wiadomo, bez zajrzenia tam nie wiedział bym o tym. Pozdrawiam wszystkich ponoć imbusy się obrabiają całkowicie dopiero w okolicach 200tyś km.Ale śpisz teraz spokojnie.Wymieniałeś czy został stary? jak masz zdjęcie to wrzuć do wątku (a tak swoją drogą to przebieg masz znikomy :slina: )
Brysio Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam, w temacie zabieraka pompy w silniku BRE - naczytałem się o tym i przy okazji wymiany rozrządu kazałem go wymienić. Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym, jak ktoś ma życzenie mogę przesłać zdjęcie. No ale wiadomo, bez zajrzenia tam nie wiedział bym o tym. Pozdrawiam wszystkich sprawdziles i masz problem z glowy
pukko Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Dawaj fotę, ja mam przejechane 128000 i planuję wymienić go przy następnym rozrządzie. Jestem spokojniejszy po Twoim wpisie.
griga-st Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym Problem jest taki, ze mój "imbuśik" tez wyglądał bajka. Wyrobił się otwór w walku(BPW160tys.).
Flaha Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 te wycieranie się imbusika i wyrabianie otworu w wałku - nie wiem od czego to zależy przy jakim przebiegu następuje - czy styl jazdy czy obciążenia... u mnie imbusik wymieniony został po zakupie auta i związanej z tym wymianie rozrządu (niby zgodnie z książką serwisową rozrząd był niedawno wymieniany, ale uważałem, że lepiej to zrobić i mieć święty spokój). Wtedy auto miało przebieg nieco ponad 140kkm i imbus był jak "ta lala" (luzów w gnieździe nie było), teraz mam 182kkm... Ciekawe czy w okolicach 200kkm coś się wysra (czytaj: wyrobi się gniazdo w wałku) czy dojeżdżę do kolejnej wymiany rozrządu i wtedy swap, program, ekstrakcja dpf... ehh, "przewaga dzięki technice" ...
tklimczak Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Dawaj fotę, ja mam przejechane 128000 i planuję wymienić go przy następnym rozrządzie. Jestem spokojniejszy po Twoim wpisie. nie ma problemu wrócę do domu, zrobię zdjęcie i wrzucę. Zabierak oczywiście wymieniłem jak już zainwestowałem te 17 zł Gniazdo też było sprawdzane, jest ok.[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 07:57_________________________________________________ [br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 21:03_________________________________________________ [br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 21:03_________________________________________________mam nadzieję, że coś widać....kiepski ze mnie fotograf:)
pukko Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 dzięki za foty. na obu jest ten używany?
rafcisz Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 .......Wtedy auto miało przebieg nieco ponad 140kkm i imbus był jak "ta lala" (luzów w gnieździe nie było), teraz mam 182kkm... U mnie jak padł napęd to imbus też był wstanie nie naruszonym,ale za to gniazdo się wyrobiło i wyszło na to samo.Na to reguły nie ma,napęd tak czy inaczej padnie.
tklimczak Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 dzięki za foty. na obu jest ten używany? tak, oczywiście
jaro4444 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Kiedyś obiecałem rozrysować temat, tak trochę pomóżdżyłem i mam taką koncepcję na wykonanie nowego gniazda w wałku i nowego zabieraka. Powinno tu całkowicie wyleczyć problem padających zabieraków. Kto podejmie się seryjnej produkcji i przerabiania wałków?: Przy tak wykonanym nowym zabieraku z płetwą nie ma konieczności napawania nowego gniazda w wałku. Po prostu pogłębia się stare wywalone gniazdo wiertłem fi 6, nacina frezem palcowym miejce na płetwę, powiększa się wiertłem fi 12 otwór na tylną część bazującą i składa wszystko od nowa.
mariuszsal Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Super sprawa. Teraz to dopiero się zacznie. Czyli wkładamy stare wałki ponownie ? Sent from my Transformer TF101G using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się