Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

trzeba być zalogowanym żeby zobaczyć zdjęcia...

a oto co zostało z mojego napędu pompy oleju...201108040771.jpg

Opublikowano

słynny napęd 1.9 tdi...hmm szkoda-a miał być taki niezniszczalny...

Nie wiem czy widzisz ale kolega jeździ 2.5TDI :cool1:

Opublikowano

słynny napęd 1.9 tdi...hmm szkoda-a miał być taki niezniszczalny...

a skąd wywód, że to z 1,9???, a nie typowy 2,0 na łańcuchu?!

Opublikowano

ten napęd nie został zostawiony w rozliczęniu siedzi u mnie napęd 1.9 chce ktoś kupić nie ma najmiejszego problemu jestem otwarty ma propozycje. Co do napędu wałkow to jak widać mam koła zebate a nie łańcuch

Opublikowano

słynny napęd 1.9 tdi...hmm szkoda-a miał być taki niezniszczalny...

a skąd wywód, że to z 1,9???, a nie typowy 2,0 na łańcuchu?!

jak dzieci :polew:

nie ma tak, ze naped lancuchowy jest niezawodny a na zabierak zawodny tylko konkretne wykonanie jest do d...

lancuchowy naped walkow wyrownujacych jest przeciez w slicznych TFSI i chyba to nie pada? naped pompy oleju na lancuch jest w 2,5v6tdi i jak widac komus sie zdarzylo ze to sie zjechalo (ale nie slyszalem akurat nigdy wczesniej o tej wadzie w tym silniku - sam mam 2,5 z 280tys na tacho i odpukac...), naped pompy na zabierak jest w polowie silnikow w ukladzie V (takze benzynowych) i jakism 2.0 benzynowym chyba w a4b7 (pada?nie slyszalem) - nie ma co swietej wojny wytaczac czemukolwiek gdyz zwyczajnie wszystko kiedys padnie (pytanie czy po 200tys czy po milionie km) i zawsze producent moze dac d...(ze wszystkim) :evil:

Przemek

Opublikowano

A czy może mi ktoś polecić gdzie w województwie pomorskim mogę dokonać tej kajstracji?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 09:57_________________________________________________

najlepiej poszukac silnika od mitsubishi oznaczenia BWC z Dpf-em i BSY bez Dpf-a te silniki juz maja poprawiony naped pompy olejowej na taki jak jest w 1.9 . silnik mozna wyrwac w dobrych pieniadzach tylko nie mozna mówic ze szukacie do Audi tylko do Mitsubishi , bo inaczej cena wzrasta o ok 1000zl . ja juz jestem po wymianie silnika trafił sie silniczek z 2010 roku przebieg 8 tys km

To ile kolego cię cała operacja wyniosła kasy?

Ja nie wiem czy mi się opłaca szukać drugiego silnika,bo ten mój jest dobry w ciągu 3 sekung go zgasiłem.

A jak wykajstrują go na napęd z 1.9 TDI to też bede miał śięty spokój z głowy.

a to nie Ty pisales zeby sie nie przejmowac tylko jezdzic do bölu a jak sie cos stanie bedzeisz myslal to chyba Twoje rady byly :)) wybacz ze w takiej sytuacji ktorej nikomu nie zycze jestem troche sarkastyczny ale dosc sie naczytalem i nie ma co chwalic dnia przed zachodem slonca sam jestes teraz naocznym tego swiadkiem

[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 15:02_________________________________________________po drugie dziwne ze zalowales dolozyc 120euro na nowy rozrzad i nie grzebac i rozbierac auta za 10tys km ale roznie maja ludzie w glowach poukladane sprawy kosztow teraz oszczedziles 120euro na czesci a wydasz z robocizna za 10tys 400euro no ale ...

mnie szczerze nie chcialo by sie marnowac kolejnego dnia aby to rozgrzebac i znow skladac wymieniac pompe plyny totalna glupota jak mozna miec za 1 razem na kolejne 100tys km spokoj ale

Opublikowano

Witam,

w temacie zabieraka pompy w silniku BRE - naczytałem się o tym i przy okazji wymiany rozrządu kazałem go wymienić. Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym, jak ktoś ma życzenie mogę przesłać zdjęcie. No ale wiadomo, bez zajrzenia tam nie wiedział bym o tym. Pozdrawiam wszystkich

Opublikowano

Witam,

w temacie zabieraka pompy w silniku BRE - naczytałem się o tym i przy okazji wymiany rozrządu kazałem go wymienić. Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym, jak ktoś ma życzenie mogę przesłać zdjęcie. No ale wiadomo, bez zajrzenia tam nie wiedział bym o tym. Pozdrawiam wszystkich

:cool1: ponoć imbusy się obrabiają całkowicie dopiero w okolicach 200tyś km.Ale śpisz teraz spokojnie.Wymieniałeś czy został stary?

jak masz zdjęcie to wrzuć do wątku

(a tak swoją drogą to przebieg masz znikomy :slina: :slina: :slina: )

:hi:

Opublikowano

Witam,

w temacie zabieraka pompy w silniku BRE - naczytałem się o tym i przy okazji wymiany rozrządu kazałem go wymienić. Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym, jak ktoś ma życzenie mogę przesłać zdjęcie. No ale wiadomo, bez zajrzenia tam nie wiedział bym o tym. Pozdrawiam wszystkich

sprawdziles i masz problem z glowy

Opublikowano

Dawaj fotę, ja mam przejechane 128000 i planuję wymienić go przy następnym rozrządzie. Jestem spokojniejszy po Twoim wpisie.

Opublikowano
Przy przebiegu silnika 94 tys. km zabierak był w stanie idealnym

Problem jest taki, ze mój "imbuśik" tez wyglądał bajka. Wyrobił się otwór w walku(BPW160tys.).

Opublikowano

te wycieranie się imbusika i wyrabianie otworu w wałku - nie wiem od czego to zależy przy jakim przebiegu następuje - czy styl jazdy czy obciążenia... u mnie imbusik wymieniony został po zakupie auta i związanej z tym wymianie rozrządu (niby zgodnie z książką serwisową rozrząd był niedawno wymieniany, ale uważałem, że lepiej to zrobić i mieć święty spokój). Wtedy auto miało przebieg nieco ponad 140kkm i imbus był jak "ta lala" (luzów w gnieździe nie było), teraz mam 182kkm... Ciekawe czy w okolicach 200kkm coś się wysra (czytaj: wyrobi się gniazdo w wałku) czy dojeżdżę do kolejnej wymiany rozrządu i wtedy swap, program, ekstrakcja dpf... ehh, "przewaga dzięki technice" :disgust:...

Opublikowano

Dawaj fotę, ja mam przejechane 128000 i planuję wymienić go przy następnym rozrządzie. Jestem spokojniejszy po Twoim wpisie.

nie ma problemu wrócę do domu, zrobię zdjęcie i wrzucę. Zabierak oczywiście wymieniłem jak już zainwestowałem te 17 zł :) Gniazdo też było sprawdzane, jest ok.[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 07:57_________________________________________________

P1100857.jpg

[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 21:03_________________________________________________

P1100865.jpg

[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 21:03_________________________________________________mam nadzieję, że coś widać....kiepski ze mnie fotograf:)

Opublikowano

.......Wtedy auto miało przebieg nieco ponad 140kkm i imbus był jak "ta lala" (luzów w gnieździe nie było), teraz mam 182kkm...

U mnie jak padł napęd to imbus też był wstanie nie naruszonym,ale za to gniazdo się wyrobiło i wyszło na to samo.Na to reguły nie ma,napęd tak czy inaczej padnie.

Opublikowano

Kiedyś obiecałem rozrysować temat, tak trochę pomóżdżyłem i mam taką koncepcję na wykonanie nowego gniazda w wałku i nowego zabieraka. Powinno tu całkowicie wyleczyć problem padających zabieraków. Kto podejmie się seryjnej produkcji i przerabiania wałków?:

1e4f0f53f74a3095m.jpg

ac76abe9df9b840bm.jpg

5f8deac2236b89bcm.jpg

2a2c30c3fe03b7d0m.jpg

Przy tak wykonanym nowym zabieraku z płetwą nie ma konieczności napawania nowego gniazda w wałku. Po prostu pogłębia się stare wywalone gniazdo wiertłem fi 6, nacina frezem palcowym miejce na płetwę, powiększa się wiertłem fi 12 otwór na tylną część bazującą i składa wszystko od nowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...