SZYCHA Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Też mam pomysł aby tam (gróra fisa) wyswietlała się MFA (masa powietrza zasysango). Bez radia ori ciemno.
ArtJG Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 No to koledzy czekam na wasze rezanka, bo zapowiada się ciekawie
pox Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Teraz mam na uczelni sesję, więc czasu dużo mniej, od 1 kwietnia zmieniam pracę, więc możliwe że nie będzie to tak szybko. Ja mam pomysł na wykorzystane linii diagnostycznej aby wyciągnąć ze sterownika silnika informacje takie jak prędkość, obroty, temperaturę silnika, napięcie (można też inne wartości, które pokazywane są w VAG-COMie), dodatkowo datę i godzinę, informację o niezapalonych światłach, oraz kody błędów.
ArtJG Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Teraz mam na uczelni sesję, więc czasu dużo mniej, od 1 kwietnia zmieniam pracę, więc możliwe że nie będzie to tak szybko. Ja mam pomysł na wykorzystane linii diagnostycznej aby wyciągnąć ze sterownika silnika informacje takie jak prędkość, obroty, temperaturę silnika, napięcie (można też inne wartości, które pokazywane są w VAG-COMie), dodatkowo datę i godzinę, informację o niezapalonych światłach, oraz kody błędów. No no kolego....chylę czoła Fajnie by było mieć kilka tych informacji na fis'ie. Ja osobiście chciałbym aby na postoju pokazywało tak jak w VW "l/h". Czekam z niecierpliwością na efekty twojej pracy :>
pox Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 No no kolego....chylę czoła Fajnie by było mieć kilka tych informacji na fis'ie. Ja osobiście chciałbym aby na postoju pokazywało tak jak w VW "l/h". Czekam z niecierpliwością na efekty twojej pracy :> Jeszcze wiele pracy przede mną, więc nie mogę niczego jeszcze obiecywać. W miarę postępu wszystko będę opisywał w oddzielnym wątku.
f16mysliwiec Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 A ja juz widzialem takie moduły o kturych ty mówisz sa do kupienia w necie podłanczasz to w kostke tą co do radia od zegarow idzie
ogion Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 A ja juz widzialem takie moduły o kturych ty mówisz sa do kupienia w necie podłanczasz to w kostke tą co do radia od zegarow idzie A mógłbyś podać jakiegoś linka do takiej aukcji??
ArtJG Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 A ja juz widzialem takie moduły o kturych ty mówisz sa do kupienia w necie podłanczasz to w kostke tą co do radia od zegarow idzie A mógłbyś podać jakiegoś linka do takiej aukcji?? Właśnie.... ....podaj linka kolego
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Po takim zabiegu kontrolka od immo działa jak w oryginale Kolega ma zamontowanego Concert2 i widze że na fisie pokazuje sie RDS. Z tego co wczesniej czytałem niebyło mozliwosci podłaczenia RDSu w fisie w A4 B5 a jednak da rade Jak to zrobiłeś??? Wystarczą do tego zegary z 2001r? Ten concert działa jak w orginale tzn nie wyłącza sie co godzine itp 2 Pytanie Jesli mam zegary po 99r(samochód po 2 lifcie) licznik z pełnym Fisem i i tymi wszystkimi wskaźnikami i chciałbym przełozyc licznik z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem, to napotkam większe problemy z immo?? Immo mam wbudowany przy stacyjce na odzielny kluczyk(orginał)
tomekjolar Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Witam wszystkich mogę pomóc założenia zegarów z fis. U mnie działa wszystko po prawnie. Nie mogłem dostać manetki do sterowania gdyż mam kombi z tym felernym przyciskiem od spryskiwaczy tylnej szyby ale założyłem mikro styczki którymi steruje komputerem.Pozdrawiam
dzoz3f Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Witam wszystkich mogę pomóc założenia zegarów z fis. U mnie działa wszystko po prawnie. Nie mogłem dostać manetki do sterowania gdyż mam kombi z tym felernym przyciskiem od spryskiwaczy tylnej szyby ale założyłem mikro styczki którymi steruje komputerem.Pozdrawiam a ile bys zaplacil za taka manetke? bo posiadam do sprzedania
ArtJG Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Kolega ma zamontowanego Concert2 i widze że na fisie pokazuje sie RDS. Z tego co wczesniej czytałem niebyło mozliwosci podłaczenia RDSu w fisie w A4 B5 a jednak da rade Jak to zrobiłeś??? Wystarczą do tego zegary z 2001r? Ten concert działa jak w orginale tzn nie wyłącza sie co godzine itp Zegary mam liftowe. Połączyłem je z radyjkiem Concert II kabelkami CanH i CanL. I RDS zadziałał :> Radio działa OK. Wyłącza się jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki, jest wszystko podświetlone i nie wyłącza się co godzinę.
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Zegary mam liftowe. Połączyłem je z radyjkiem Concert II kabelkami CanH i CanL. I RDS zadziałał :> Radio działa OK. Wyłącza się jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki, jest wszystko podświetlone i nie wyłącza się co godzinę. No to gratuluje bo jak narazie nikt tego problemu nie rozwalił czyli Ci którzy majaseryjnie zegary z białym podświetleniem nie maja problemu z podłaczeniem concerta2, wiec w moim przypadku wystarczy przeszczep na zegary VDO :kox: pomyśle pomyśle A to radyjko znaczy juz Ci sie nie wyłącza i w ogóle działa jak nalezy???
dzoz3f Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 ja mam biale zegary d11 i concert2 i mi czasami wyladza sie a podswietlenie jest po kanie i dziala ok , z rds nie mam pojecia czy u mnie dziala bo pogoda do d...... i nie mam jak kabli do czujnikow pociagnac i dyskoteka na fisie jest
ArtJG Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 No to gratuluje bo jak narazie nikt tego problemu nie rozwalił czyli Ci którzy majaseryjnie zegary z białym podświetleniem nie maja problemu z podłaczeniem concerta2, wiec w moim przypadku wystarczy przeszczep na zegary VDO :kox: pomyśle pomyśle A to radyjko znaczy juz Ci sie nie wyłącza i w ogóle działa jak nalezy??? Nie wyłącza się. Działa super. Zero problemów z potencjometrem jak w Chorus'ie
IREK-P Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 http://moto.allegro.pl/item580125529_audi_a4_97r_przelacznik_zespolony_z_komputerem.html nada sie to to do mojego?
dzoz3f Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 powinno pasaowac ale to tez zalezy czy na wyjsciu sa bolce czy blaszki , jak bolce to bedzie pasowalo a jak blaszki to bedziesz musial kombinowac[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 12:42_________________________________________________a co do radia concert2 to ja mam wyjete z a4 b6 cabrio musialem tylko usonoc z kodowania nawigacje i rds smiga elegancko, i mam zegary vdo d11 a na forum mozna znalesc ze tylko dziala to z d12
tomekjolar Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Witam . Są to zdjęcia z mojego samochodu jak działa mi FIS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85e8b066a900ec7b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d94dc1cb85ce1016.html
maras76 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Witam, Koledzy zastanawiam się nad wymiana licznika z pełnym FIS-em. Mam A4 2000 po lifcie i licznik 1/2 FIS. Czy w takim razie może ktoś mi napisać jaki dokładnie mogę wstawić licznik z pełnym FIS-em, żeby było jak najmniej zmian? Nie wiem czy ważne, posiadam manetkę z tempo. Ewentualnie może ktoś wie, gdzie we Wrocku można sprawdzić co się dzieje z obecnym licznikiem, bo nie działa prędkościomierz (km lecą), obrotomierz wariuje i się prawie przekręca i nie działa wskazówka o temp. silnika (czujnik był niedawno wymieniany na nowy). Jeżeli były te informacje podane na forum to proszę o linka bo już chyba "wszystkie" posty przeczytałem i nic konkretnego do końca nie znalazłem. Pozdrawiam
DeeJay_Kill Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Kupić musisz licznik po 99, najlepiej 00-01' z pełnym fisem, Do tego manetka. Potem trzeba zakodować immo (pinu do licznika pewnie nie posiadasz) i będzie chodzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się