Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Yebnąłbym chyba kompem, gdyby odpowiedź była na 111 stronie :polew:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przeczytałem wątek do 110 strony i mam dosyć

Może ktoś z was przerabiał podłączenie do fisa spalania,w który przewód w ecu mam się wpiąć silnik 1,8T AEB?

tutaj masz poglądowy schemat, niedawno wklejałem

ja tez mam adp i bez problemu zlokalizowalem wkleje Ci foto ktora jest gdzies na poczatku ale nie chce mi sie szukac i cytowac

ECU_jpg.jpg

a na tej stronie masz wszystko jeśli chodzi o podpięcie fisa z analogowym zegrakiem bez cyferek

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.60

Opublikowano

Dzięki Pablo_9 :>

Opublikowano

postaram się jutro zerknąć, a za co te kanały odpowiadają??

Komunikację z różnymi modułami/sterownikami w aucie :)

Zobacz, spisz/zapamiętaj i tak:

- w kanale 60, do odczytanej wartości dodaj 01024, jeśli obecne wartości będą niższe niż 001024, np. jeśli będzie 00032 + 01024 = 01056

- w kanale 61, do obecnej wartości dodaj 00256

jak nie zadziała to ustaw to co było wcześniej :)

zapodałem te wartości tak jak pisałeś, w grupie 60 było 1025, także nie ruszałem tego

w gr.61 - 256

i o dziwo....

nie działa nadal :decayed:

ale taki oto błąd się zapisał:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Ma ktoś jakiś pomysł?

Opublikowano

Panowie,

mam pytanie. Czym różni się podpięcie licznika z białym podświetleniem w A4 i A6 ? Maxsterr dał mi schemat podłączenia zegarów od A4 B5 ale wspomniał że od A6 trzeba inaczej PINY w kostkach poprzemieniać.

Opublikowano

Panowie. Chciałbym zmienic 1/2 fisa na pełnego. pisałem do szoguno w tej sprawie spory czas temu ale nic mi nie odpisał. znacie moze jakies namiary na kogos co by zrobił to ?

Opublikowano

Bo szogun wymienia uszkodzone fisy... A zmiane z 1/2 na pełny sam ogarniesz, wszystko co i jak jest w tym temacie.

Opublikowano

Wszystko proste jak ktoś już to robił sam przez to przechodziłem najgorzej bo kodowanie immo dochodzi

ps ile koga bierze za wymiane wyswietlacza fisa? drogi jest taki koszt włacznie z wysietlaczem

Opublikowano

Nie mam pojęcia, w tej sprawie bezpośrednio do niego uderzaj. Ja wiem, że się tym zajmuje.

Opublikowano

Wszystko proste jak ktoś już to robił sam przez to przechodziłem najgorzej bo kodowanie immo dochodzi

ps ile koga bierze za wymiane wyswietlacza fisa? drogi jest taki koszt włacznie z wysietlaczem

ja o immo sie nie martwie bo mam liczniki po lifcie 2000r. jedynie chce zmienic na pełnego fisa.

Opublikowano

Wszystko proste jak ktoś już to robił sam przez to przechodziłem najgorzej bo kodowanie immo dochodzi

ps ile koga bierze za wymiane wyswietlacza fisa? drogi jest taki koszt włacznie z wysietlaczem

ja o immo sie nie martwie bo mam liczniki po lifcie 2000r. jedynie chce zmienic na pełnego fisa.

Ja bym się o immo nie martwił jakbym miał licznik DO I LIFTU. Bo wtedy immo jest poza licznikiem i przynajmniej to odpada przy rezaniu. po II lifcie immo masz wliczniku i trzeba kombinować.

Opublikowano

Wszystko proste jak ktoś już to robił sam przez to przechodziłem najgorzej bo kodowanie immo dochodzi

ps ile koga bierze za wymiane wyswietlacza fisa? drogi jest taki koszt włacznie z wysietlaczem

ja o immo sie nie martwie bo mam liczniki po lifcie 2000r. jedynie chce zmienic na pełnego fisa.

W niczym Ci to nie ułatwia :) I tak będziesz musiał odczytać pin immo i kodować klucze :) Poza tym nie ma znaczenia, który rok masz i jakie zegary bo do wszystkich roczników da się zamontować te z białym podświetleniem :wink4:

Opublikowano

Ja robiłem wyświetlacz w firmie ACEEF naprawa nieświecących lini 100 wymiana fis 350zł. Co do immo po LIFCIE to nie ma żadnych problemów zczytujesz kod pin z licznika i zakodowywujesz klucze ja płaciłem u znajomego 100 zł za dwa klucze. Było chyba z 5 min roboty.

Opublikowano
po II lifcie immo masz wliczniku i trzeba kombinować.

ta dużo kombinowania... parę kliknięć vagiem i klucz zakodowany :wink4:

Opublikowano
po II lifcie immo masz wliczniku i trzeba kombinować.

ta dużo kombinowania... parę kliknięć vagiem i klucz zakodowany :wink4:

a jak licznik nie bedzie kompatybilny z ecu to mozna kliknac sie srubokretem w leb a nie zakodujesz albo calkiem immo off albo inny licznik.

Opublikowano
a jak licznik nie bedzie kompatybilny z ecu

nie ma takich, są tylko ludzie którzy nie umieją tego zrobić :decayed:

Opublikowano
a jak licznik nie bedzie kompatybilny z ecu

nie ma takich, są tylko ludzie którzy nie umieją tego zrobić :decayed:

Dokładnie :decayed: Wgl to widziałem zegary z B6 lub B7 z kolorowym FISem w B5 :wink4: Działały! :decayed:

Opublikowano
a jak licznik nie bedzie kompatybilny z ecu

nie ma takich, są tylko ludzie którzy nie umieją tego zrobić :decayed:

Dokładnie :decayed: Wgl to widziałem zegary z B6 lub B7 z kolorowym FISem w B5 :wink4: Działały! :decayed:

A to ciekawe jak ksztalt licznika jest inny :mysli:

Opublikowano

hm to naprawa fisa chyba nieoplacalna lepiej kupic drugi z angola w grac odpowiedni wsad

Opublikowano

hm to naprawa fisa chyba nieoplacalna lepiej kupic drugi z angola w grac odpowiedni wsad

gorzej jak kupisz w takim samym stanie, albo padnie po pół roku :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...