bediks Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Jakas tam średnia prędkość nie wiem Chwilowe w audi działa tak ze na postoju bedzie pokazywać ostatnia zapamiętana wartość niestety nie pokazuje ile na postoju spala W szkodzie octavi jest tak ze na postoju wskazanie sie zmienia na wartość w literach na godzinę Tutaj tego nie ma A ze duze wartości bo pewnie tyle Ci pali wjedz na trasę zobaczysz jak spadnie
xXPiotrekXx19 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 a no to wszystko teraz mi wyjaśniłes bo myslałem że właśnie cos jest nie tak u mnie że to spalanie na postoju nic się nie zmienia tylko pamięta ostatnia wartość z jazdy. wielkie dzięki za pomoc
jbl485 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Gdzie najlepiej oddać taśmę fis do wymiany tego kleju?? Kurcze, jedno delikatne dotkniecie i kilka linii było, a po montażu do auta jest już nieczytelny. Normalnie idealny był.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 również polecam Aceef koszt wymiany kleju to 130zł u nich plus koszty wysyłki
Hezen Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Orientujecie się ile wyjdzie wymiana taśmy oraz diagnostka i regeneracja licznika (w moim przypadku wymiana silniczka obrotomierza bo drga)? Edytowane 22 Marca 2015 przez Hezen
a4mwo Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Wymieniłem licznik na full fis vdo i zamontowalem radio audi concert cd. Gdzie trzeba się wpiac lub co podłączyć, aby na wyświetlaczu wyświetlalo informacje o stacji itp itd? Zdjęcie schematu na radiu oraz jakiś wolnych kabli.
Banan Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 CAN-H i CAN-L w radiu połączyć z 5 i 6 pinem szarej wtyczki licznika ( sprawdź w rozpiskach który jest który )
Mesiah Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Małe OT. Niedawno jak część z Was wie wrzuciłem sobie fisa. Po wszystkim musiałem zmienić kodowanie na 62 bo licznik i komputer przekłamywał (licznik z bodaj 2.4 włożony do 1.8). Od tamtej pory wszystko śmigało ok aż do wczoraj. Musiałem na noc wyjąć aku. Po włożeniu go na miejsce (to chyba tego wina dokładnie nie zwróciłem uwagi) fis lekko oszalał. Jadę na 5 biegu 100km/h i pokazuje ok 8l ale po chwili ta wartość spada do 1.1 lub nawet 0.0. Mija parę sekund i wraca na ok 8. W momencie spadku wartości nie pomaga nawet redukcja i gaz w podłogę , po prostu musi sam załapać i wrócić do normy. Wcześniej wartości te zmieniały się płynnie w zakresie powiedzmy 6-13l na tej samej trasie i reagowały ładnie na dodawanie i odejmowanie gazu. Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam, że od podłączenia aku zrobiłem ponad 200km i jest bez zmian. Edytowane 27 Marca 2015 przez Mesiah
marcin_franz Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Małe OT. Niedawno jak część z Was wie wrzuciłem sobie fisa. Po wszystkim musiałem zmienić kodowanie na 62 bo licznik i komputer przekłamywał (licznik z bodaj 2.4 włożony do 1.8). Od tamtej pory wszystko śmigało ok aż do wczoraj. Musiałem na noc wyjąć aku. Po włożeniu go na miejsce (to chyba tego wina dokładnie nie zwróciłem uwagi) fis lekko oszalał. Jadę na 5 biegu 100km/h i pokazuje ok 8l ale po chwili ta wartość spada do 1.1 lub nawet 0.0. Mija parę sekund i wraca na ok 8. W momencie spadku wartości nie pomaga nawet redukcja i gaz w podłogę , po prostu musi sam załapać i wrócić do normy. Wcześniej wartości te zmieniały się płynnie w zakresie powiedzmy 6-13l na tej samej trasie i reagowały ładnie na dodawanie i odejmowanie gazu. Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam, że od podłączenia aku zrobiłem ponad 200km i jest bez zmian. Może sprawdź błędy w vagu...Wysłane z terenu
Mesiah Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Dopiero co kasowałem. Tzn przed odłączeniem aku. Za każdą wizytę pacę 30zł. Chyba czas zainwestować a laptopa.
marcin_franz Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 No właśnie, przed odłączeniem, a to właśnie po zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Poszukaj jakiegoś starego lapka ze sprawną baterią. Mi się udało skompletować za 100 zł i śmiga Wysłane z terenu
soulmaster3m Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 100zł bediks, czy Ty to widziałeś? Gruby hajs wydają. 100zł to max ile powinno się wydać na pierwszy lepszy kabel KKL u viaken i to już z wysyłką a za pozostałą kasę poszukać laptopa. Uwierzcie, da się.
bediks Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Mnie kosztowało 50 zł za kabel i 50 zł za laptopa dzieki Marcinowi jeszcze w cenie system postawił A i 80 zł za comnandera toz to żadne pieniądze za wielokrotne używanie
soulmaster3m Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Tylko 50? Kurcza, jebjo mi się o jedno zero na końcu Miałem z Ciebie zedrzeć pińćset No jak sobie przypomnę ile razy używałem jednego czy drugiego kabla i to nie tylko u siebie a ile biorą sobie za usługi przy ich użyciu to o ja. A tu taki głupi przykład u mamy. "O, nie wyskoczył Pani błąd ABS, podłączymy kabelek i zobaczymy" Pach i 80zł za diagnozę kablem by skasowali. Jakiś żart, swój podłączyłem i to tylko czujnik padł. Już nie wspomnę jakie kokosy chcieli za zakodowanie transponderów do licznika i to od sztuki. CHORE!!! Za same dodane kluczyki jakbym miał płacić to bym kupił własny wykoszony kabel. Edytowane 27 Marca 2015 przez soulmaster3m
Chadury89 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Dlatego sam zainwestowalem w kabel kommander, przy pierwszym zakodowanym kluczyku mi sie zwrocil a mam ich az 3 Kurcze Pany, upierdzielilem te 3 kable przed kostka w prawym slupku, tak zeby te 3 kableki z licznika dochodzily do kostki i dalej d*pa, zle pokazuje drzwi, jak otworze lewe przednie to oba sie pala, jak prawe to 3 drzwi a jak tylnie to 4 drzwi, tylko klapa jest ok, wtf? Edytowane 28 Marca 2015 przez Chadury89
denveco Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Szkoda tylko że te kabelki i programiki nie mogą ustawić właściwie mojego przebiegu...
soulmaster3m Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Bo do Twojego denveco to potrzebna jest enigma. Chadury, ciężko powiedzieć co jest źle bo instrukcję masz podaną, schematy są, więc albo coś źle podłączone albo cholera wie. Tak na odległość pytając dlaczego to nie działa to możesz równie dobrze dzwonić do wróżbity Macieja.
Mesiah Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Widzę siedzą tu tęgie mózgi w tych klimatach. Wiecie jak wygląda kwestia vaga lub innych programów do diagnostyki na linuxie? Co raz bardziej korci mnie żeby pożegnać się z microsoftem bo to co wyrabiają to żenada. Jak na linuxie nic nie zrobię to będę chyba musiał wrzucić dwa systemy na dysk (xp tylko do diagnostyki).
soulmaster3m Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Godziny prób emulowania, walki ze sterownikami i może jednemu na kilkuset się uda Mnie bardziej ciekawi czy zadziałają KKL i K+CAN, ale na WinXP LiveCD a raczej LiveUSB.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się