opti Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 16 godzin temu, fatboyA4 napisał: Nie dokładałem bo nie wiem za bardzo skąd wziąć te sygnały od otwarcia poszczególnych drzwi. Jakbyś nie miał w czarnej kostce w prawym progu z przodu przewodów do reszty drzwi według poradnika, to z tylnych drzwi po rozpięciu gumy w słupku (nie trzeba drzwi rozbierać) żółta kostka (ta na górze) w niej są dwa przewody od lampek ostrzegawczych otwartych drzwi, jeden z nich to masa u mnie był brązowo/czerwony i tylne drzwi śmigają (nie wiem czy to było już opisane, może komuś się przyda)
przemolll Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Pany nie mogę się nadal połączyć z autem. Problem polega na tym że fejs łączy się po lini K ale bez zapłonu i w taki sposób ze niby się łączy ale jak chce coś odczytać np eeperom to wyskakuje że nie połączono, zaś na włączonym zapłonie nic się nie łączy. Porty ustawione, sterowniki też są
heseam Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 HELP ! juz nwm co robic. miałem licznik z fisem a4 b5 95r tylko padl fis, a za grosze dostałem licznik z 98r z anaglowym z cyferkami. wtyczki umnie byly 2x26 i jedna czerwona a tutaj są 2x32 i ta czerwona która pasuje. wszystkie pinu juz po przekladałem do nowych kostek. wszystko działa ale jak odpale autko to za jakies 10s zapala sie kontrola na fisie cisnienia oleju i nie gaśnie. co zle mogłem podłączyć?? który to bedzie pin? jakis pomysl?
heseam Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 dodam z pin 10 w niebieskiej kostce mam pusty i nwm czy to nie on ma byc podlaczony. tylko teraz nie doszukam sie tych kabli bo stare kostki jzu wyrzucone
manus2006 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Koledzy pytanie mam afn z 96r bez fis a chce dołożyć..Którego schematu się mam trzymać? I dokładnie kupić prócz licznika oczywiście? Bo temat czytam to każdy coś innego :/ Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
przemolll Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 14.05.2017 o 23:33, Fazii napisał: Nie trzeba robić żadnych adaptacji żeby zgrać wsad. Wskazówka ruszyła bo pewnie źle ustawiona tak jak z resztą wskazówka obrotomierza. Na teście wyjść w jakiej pozycji się zatrzymuje? Wsad Ci wysłałem na pw;) 1.Na teście wskazówka od temperatury oleju jest ok tylko dlsczego ruszyła pod podpieciu do auta.?nie mam czujnika a takez nie przekładalem kabli w wtyczkach. 2.dlaczego wskazówki tak stoją chodzi o prędkości i obrotomierz. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez przemolll
Banan Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Wskazówki obrotów zawsze pokazują 3 tys obr , prędkości 100 kmh lub 60 mil
przemolll Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Ok dzieki;) Pytanie z innej beczki czy w moim sterowniku zrobię immo off po obd czy tylko programator zewnętrzny?
Banan Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Odpowiednim interfejsem zrobisz po obd nawet w aucie - ale nie żadnym tanim kabelkiem
irzyk Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Drodzy koledzy. Podłączyłem styki drzwi do licznika i mam pytanie. Otwarcie drzwi kierowcy jak i tylnej klapy pokazuje właściwie, tzn. na FISie jest pokazane tylko to co jest otwarte. A jeśli otworzę drzwi pasażera lub którekolwiek z tyłu to pokazuje od razu wszystkie te trzy drzwi. Czy można zrobić tak aby pokazywał te konkretne? Dodam, że w nogach pasażera wszystko jest podpięte jak należy wg poradnika. Proszę o wsparcie. Dzięki.
Banan Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Gdzieś muszą być połączone jeszcze wspólnie masy ze styczników pozostałych drzwi
irzyk Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 3 godziny temu, Banan napisał: Gdzieś muszą być połączone jeszcze wspólnie masy ze styczników pozostałych drzwi Czyli tu nie chodzi o programowanie licznika? Tylko trzeba szukać w połaczeniach?
irzyk Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Dnia 27.05.2017 o 09:12, szafa napisał: Dla wszystkich którzy będą dokładać fis, przy pociągnięciu kabli z szarej wtyczki piny 8, 9, 10 do kostki w słupku A przy nogach pasażera stare kable odcinamy i izolujemy, nowe odpowiednio łączymy z kostką, potem w zielonej kostce przy liczniku wyciągamy pin 1 i izolujemy. I cieszymy się z nowej funkcji szafa mam dwa pytanka do Ciebie. Czy mógłbyś na zdjęciu czy jakimś obrazku narysować schemat jak to podłączyłeś? Chodzi mi o to jak podpiąłeś przewody od licznika do czarnej kostki w nogach pasażera, a gdzie przeciąłeś i zaizolowałeś? Drugie pytanko to czy po takim podłączeniu (przecięciu) działają pozostałe rzeczy po otwarciu drzwi - mówię o zapalaniu światła oraz o zapalaniu czerwonych lampek ostrzegawczych.
szafa Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 szafa mam dwa pytanka do Ciebie. Czy mógłbyś na zdjęciu czy jakimś obrazku narysować schemat jak to podłączyłeś? Chodzi mi o to jak podpiąłeś przewody od licznika do czarnej kostki w nogach pasażera, a gdzie przeciąłeś i zaizolowałeś? Drugie pytanko to czy po takim podłączeniu (przecięciu) działają pozostałe rzeczy po otwarciu drzwi - mówię o zapalaniu światła oraz o zapalaniu czerwonych lampek ostrzegawczych. Wiec tak przewody ucialem przy wtyczce, podlaczylem te ktore ida od wtyczki w strone licznika, stare przewody co ida od wtyczki zaizolowalem. Jesli chodzi o drugie pytanie wszystko dziala jak nalezy
irzyk Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Koledzy, jakiego koloru i do której kostki na który pin w puszce ECU idzie przewód z czujnika temperatury oleju tego, który jest obok filtra? Muszę w niego podpiąć sygnał z nowego czujnika na nowe zegary.
przemolll Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Wyjaśni ktoś dlaczego ruszyła wskazówka od temperatury oleju nie mając czujnika w misce?
irzyk Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 1 godzinę temu, soulmaster3m napisał: Tam jest akurat czujnik ciśnienia. No OK. A czy jesteś w stanie podpowiedzieć jaki kabelek idzie od czujki temperatury?
soulmaster3m Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) eh Edytowane 6 Lipca 2017 przez soulmaster3m
soulmaster3m Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) Jakbyś choć raz shańbił się i zajrzał w rozpiski to byś widział, że temperatura i poziom oleju idzie nie do ECU a do licznika. Uwaga, kabelek jest fioletowy i aby nie zarzucać mi braku empatii dla widzących kolory w wersji demo. Zielona pin 15. Edytowane 6 Lipca 2017 przez soulmaster3m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się