dzik Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 cena bardzo dobra gdyby ktoś chciał ciut przepłacić to 6 czerwca wpadają mi 3 zestawy które mogę z przesyłką za 1440zł(po wpłacie) wysłać
Złomiarzu Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 19 godzin temu, dzik napisał: OK dwa zostały To do B5 zestaw?
romanzlasu Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 po jakis rabatach 1457 w IC wiec spokojnie przy kilku sztukach do 1400 pewnie mozna by zejsc, zakładał ktoś może zestaw werttrile albo NK?
trelemorele Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Moog banany stukają po około 6 tys. km. Guma w tulei popękana. Reszta wahaczy jak nowa. Chyba wymienię te banany już na Lema ... Edytowane 31 Maja 2017 przez trelemorele
krzysaudi Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Trelemorele a jakie dawałeś banany u siebie ?? Słynne skv czy mastery albo jakieś inne cudaki ??
Blackers Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Panowie do mojej B6 mam takie do wyboru Ruvil delphi febi i lem wiadomo Lem jest najdroższe a jak Waszym zdaniemk ruvill i delphi oba w granicach 950 zł ma ktoś jakieś porównanie w żywotnośći?
nitroo Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Rouville to pakowacz. Nigdy nie wiesz, co jest w środku.
trelemorele Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 3 godziny temu, Blackers napisał: Panowie do mojej B6 mam takie do wyboru Ruvil delphi febi i lem wiadomo Lem jest najdroższe a jak Waszym zdaniemk ruvill i delphi oba w granicach 950 zł ma ktoś jakieś porównanie w żywotnośći? Jak bym miał drugi raz kompleksowo brać się za zawiechę w aucie to kupił bym Lema w takim sklepie, który ma dodatkowo warsztat i od razu im zlecił usługę wymiany wtedy w razie problemów oni zajmowali by się reklamacją. Dodatkowo patrzył bym na ręce mechanikom... Chciałem zaoszczędzić i kupiłem zestaw Moog wysyłkowo i zleciłem wymiane w warsztacie ale bez faktury. Teraz po 6 tys km. dolne banany są uszkodzone a z gwarancji d*pa.
Unf Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Dlatego ja na wymiane hamulcow wolalem jechac 200km do Dev'a niz robic u siebie w miescie i dlatego z wahaczami jesli nie bede robil ich sam tez pojade na przyklad do niego - bo jak nie dasz auta komus kto ogarnia temat albo nie zrobisz sam to tak to sie potem konczy. Wiekszosc "warsztatow" to nic innego jak mordownia dla aut.
Wandej Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 11 godzin temu, Blackers napisał: Panowie do mojej B6 mam takie do wyboru Ruvil delphi febi i lem wiadomo Lem jest najdroższe a jak Waszym zdaniemk ruvill i delphi oba w granicach 950 zł ma ktoś jakieś porównanie w żywotnośći? Za 1100zł masz kpl RTS i wytrzyma więcej niz cała ta zgraja oczywiście pomijając lemfordera
Fazii Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Moje febi montowane w 2011 Zrobione 80 tys. i narazie ich nie słychać
k232 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 3 godziny temu, Fazii napisał: Moje febi montowane w 2011 Zrobione 80 tys. i narazie ich nie słychać Febi ponoć dobre, przynajmniej dzik z forum tak mówi Ja mam u góry lewy i prawy febi i po 10 kkm trzyma się dobrze, dziś kupiłem dolny prosty z firmy swag - ponoć to to samo co febi wziąłbym lemfordera ale 250 zł to za duży wydatek
pulpecik Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 6 minut temu, k232 napisał: Febi ponoć dobre, przynajmniej dzik z forum tak mówi Niedobre. W Passku b5 temat przerabiałem sporo temu. I nie tylko ja i nie tylko w przypadku jakiegokolwiek VAGa. Do dzisiaj mam "na pamiątkę" trzy wahacze z Febi, których nie zdecydowałem się zakładać. Na bardzo ostateczną chwilę leżą. Jak np. awaria na samym początku pięciodniówki nieczynnych sklepów. Febi stał się pakowaczem, jedynie co to jeszcze gumy w miarę mają. Np. tulejki stabilizatorów czy odboje...
Fazii Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Konkretne przykłady daj, jaki przelot itd. bo tak to wypowiedź nic nie wnosi...
macieek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Konkretne przykłady daj, jaki przelot itd. bo tak to wypowiedź nic nie wnosi...Febi lipa. Zalozylem do B6 komplet i po 20tys 3 do wymiany. Zalozylem na miejsce tych 3 lemy, szybko potem wysypal sie kolejny dolny prosty febi, Znowu lem na jego miejsce, a potem juz sprzedalem auto. Wiec tak, auto na ori wahaczach przejechalo 200tys, dopiero wtedy wrzucilem febi i 3 z nich padly po 20tysiach. Gumy od swozni rozerwane w dolnych a gorne luzne jak dzwon. Badziewie.Sent from my iPhone using Tapatalk
k232 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 18 minut temu, macieek napisał: Febi lipa. Zalozylem do B6 komplet i po 20tys 3 do wymiany. Zalozylem na miejsce tych 3 lemy, szybko potem wysypal sie kolejny dolny prosty febi, Znowu lem na jego miejsce, a potem juz sprzedalem auto. Wiec tak, auto na ori wahaczach przejechalo 200tys, dopiero wtedy wrzucilem febi i 3 z nich padly po 20tysiach. Gumy od swozni rozerwane w dolnych a gorne luzne jak dzwon. Badziewie. Sent from my iPhone using Tapatalk Może to nie febi lipa tylko lipa z waszymi umiejętnościami przy montowaniu zawieszenia????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się