Langista Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Hmmmm, a masz jakieś konkretne te przetwornice? Bo gdyby faktycznie to była ich wina, to rozejrzał bym się już w tym kierunku ?
pila24 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 36 minut temu, Langista napisał: Hmmmm, a masz jakieś konkretne te przetwornice? Bo gdyby faktycznie to była ich wina, to rozejrzał bym się już w tym kierunku ? Mogą być różne,ważne by markowe i w lampach się mieściły bez większej rzeźby. Koito, hella,osram... myślę że jest wiele opcji lepszych niż valeo. U siebie mam hella 5DV009000
Langista Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Panowie, nowe żarniki, nowe przetwornice, a nadal mam lekkie mruganie krótko po włączeniu do czasu rozgrzania się, po ok. minucie wszystko świeci już bez problemu, co jeszcze może być winowajcą?
pila24 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 28 minut temu, Langista napisał: Panowie, nowe żarniki, nowe przetwornice, a nadal mam lekkie mruganie krótko po włączeniu do czasu rozgrzania się, po ok. minucie wszystko świeci już bez problemu, co jeszcze może być winowajcą? Przetwornice pewnie znów valeo? Sprawdzałeś jakie napięcie do nich dochodzi?
Langista Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 No tak, nie miałem czasu ani też hajsu żeby szukać czegoś i bawić się z kablami w lampie. Mówisz że alternator może wariować już albo regulator napięcia? Ale wydaje mi się że w tedy byłby problem cały czas a nie tylko przez pierwsze kilkadziesiąt sekund. Wątpię aby to była wina przetwornic, bo ten problem był już na starych przetwornicach. Do tego barwa światła na starej przetwornicy 4-ro pinowej była lekko żółta, teraz już jest jak należy. Przetwornice z końcówki 2019 także żadne wyleżane w magazynie.
pila24 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 8 godzin temu, Langista napisał: nie miałem czasu ani też hajsu żeby szukać czegoś i Za nowe przetwornice jednak dałeś te 400zł minimum ,a za te przetwornice hella używki dałbyś 200zl,do tego 2 kawałki blachy by zaślepić miejsce po starych przetwornicach i klej poliuretanowy za 20 zł do uszczelnienia i przyklejania przetwornic. To by rozwiązało problemy ze wszelkim mruganiem itp,i wyszło by niemal połowę taniej.
Langista Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 No niestety, akurat auto mam ciągle w użytku teraz, z przerwami na moje spanie i czasu brak na takie rzeczy.. Jeszcze zobaczę czy na starym żarniku dzieje się to samo, bo te są jakieś podejrzane od samego początku.
sebool12 Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 Czy szkła soczewki w bi xenonie są w obu lampach identyczne czy jednak zakrzywienie światła jest inne? Rozbierałem lampy do wymiany odbłyśników i nie oznaczyłem ich w żaden sposób przez co nie wiem, która jest która :/
pila24 Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 1 minutę temu, sebool12 napisał: Czy szkła soczewki w bi xenonie są w obu lampach identyczne czy jednak zakrzywienie światła jest inne? Rozbierałem lampy do wymiany odbłyśników i nie oznaczyłem ich w żaden sposób przez co nie wiem, która jest która :/ Projektory są różne ale soczewki takie same. 1
Karandasz Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 Panowie, mam ori Bixy w mojej B6. Pytanie: W jakie soczewki inwestować? Było by dobrze gdybym nie musiał za dużo rezać, ale to nie musi być wyznacznik. A być może są jakieś p&p?
kamil-vag Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 Soczewki z A4 B8 lub Evox-r 2.0. W obu przypadkach potrzebujesz adapter.
MaTeo85 Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 do bixów mam gotowy adapter pod Evox R 2.0. pasuje idealnie robiłem pod swoje lampy, gdyby coś mogę dorobić i wysłać... 2
Pakollo Opublikowano 12 Maja 2020 Opublikowano 12 Maja 2020 Cześć Przewertowałem cały temat i chciałbym prosić o weryfikację czy dobrze rozumiem co mam zrobić żeby moje lampy świeciły lepiej W moim aucie są światła xenonowe, kod PX1 z żarnikiem D1S. - Żeby je zmodyfikować muszę kupić nowe soczewki np. HELLA EVOX-R 2.0 / Koito FX-R 3.0 3″ / Bosch / AL - Lampę należy rozmontować, poszerzyć miejsce soczewki, i przerobić uchwyty do nowej soczewki (co zapewne nie będzie łatwe i przysporzy mi wiele nerwów) - Od soczewki do świateł drogowych trzeba podłączyć wiązkę do opuszczania klapy - Mogę zamontować oryginalne przetwornice i żarniki d1s które mam teraz w aucie. Zgadza się ?
kamil-vag Opublikowano 13 Maja 2020 Opublikowano 13 Maja 2020 Tak zgadza się, i do opuszczania nie klapy a przesłony ?
Pakollo Opublikowano 13 Maja 2020 Opublikowano 13 Maja 2020 A tak racja - przesłony No dobra to teraz tylko muszę dokładnie przestudiować temat montażu systemu drl i clh, nauczyć się jak to wszystko potem podłączyć do kupy razem i można działać Powiem szczerze że trochę obawiam się że coś zrobię nie tak i zniszczę lampę przy montowaniu nowej soczewki ale cóż, kto nie ryzykuję ten nie pije szampana, za bardzo zależy mi na dobrych światłach więc trzeba spróbować.
kamil-vag Opublikowano 13 Maja 2020 Opublikowano 13 Maja 2020 Najgorsza sprawa to rozkleic te nieszczęsne lampy, reszta już jakoś idzie ?
Langista Opublikowano 30 Maja 2020 Opublikowano 30 Maja 2020 (edytowane) Panowie, ksenon przy włączaniu zapłonu się poziomuje, a przynajmniej ma sekwencję góra-dół-poziom. Procedura poziomowania w VAG-u i tak samo światła reagują. Auto załadowane z tyłu i zaczynam ludzi oślepiać.. o co chodzi? Edytowane 30 Maja 2020 przez Langista
kamil-vag Opublikowano 30 Maja 2020 Opublikowano 30 Maja 2020 Zobacz ramiona czujników , czy nie są pokorodowane, czy przeguby lekko chodzą... Zawsze możesz na próbę odpiąć i sprawdzić w ręce czy zmieniają się odczyty na vagu i czy przy ruchach poziomują się też światła...
Muskel1 Opublikowano 30 Maja 2020 Opublikowano 30 Maja 2020 (edytowane) Ktoś musiał regulowaç wysokość świecenia lamp bez uprzedniego podłączenia i adaptacji lamp w nastawach podstawowych. Takie są właśnie tego wyniki. Dużo osób twierdzi tu na forum że nie trzeba adaptacji robić przy ustawianiu świateł. Samopoziomowanie ma pewien zakres działania czyli regulowania silniczków lamp dlatego przy ustawianiu świateł należy zrobić adaptacje (nastawy podstawowe). Auto musi stać w pionie i kierowca siedzi za kierownicą. Czujniki nachylenia sa wtedy mnw. 50/50 obciążone (tylna i przednia óś tak samo) Wtedy regulujemy światła i jak jest ok to wchodzimy w sterownik świateł i robimy adaptacje. Sterownik wtedy zapamiętuje położenie czujników nachylenia i dostosowuje silniczki lamp do nich ustawiając je w połowie zakresu który mają do przebycia gdy kręcą w góre czy w dół. Sa wtedy w pozycji wyjsciowej zero i wiedzą że mogą 50%w dół lub 50%w góre jechać. Jak ktoś nagle zacznie regulować wysokość świecenia lamp bez adaptacji przestawi te ustawienia. Przy obciążonym aucie dupsko siadľo załóżmy na 70% ale silniczki nie miały całego zakresu pracy żeby obniżyć lampy. Niżej niż gwint na śrubie która kręca nie pojadą dlatego oślepia. Musisz jechać do kogoś żeby ustawił to jak trzeba. Edytowane 30 Maja 2020 przez Muskel1
pila24 Opublikowano 30 Maja 2020 Opublikowano 30 Maja 2020 3 godziny temu, Langista napisał: Panowie, ksenon przy włączaniu zapłonu się poziomuje, a przynajmniej ma sekwencję góra-dół-poziom. Procedura poziomowania w VAG-u i tak samo światła reagują. Auto załadowane z tyłu i zaczynam ludzi oślepiać.. o co chodzi? Masz włącznik auto? Zobacz w blokach pomiarowych jaki masz czas reakcji (64 sekundy czy np. 0,06s)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się