Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/27/19 w Odpowiedzi
-
Też jestem tego samego zdania, że dowód powinien z góry od razu lecieć. Tak samo jak ma się poziomowanie, ale punkt 0 jest źle ustawiony, to też będzie oślepiać. Jadąc nocą poza miastem, to praktycznie co drugie auto ma źle ustawioną chociaż jedną lampę.2 punkty
-
1 punkt
-
Pozbywać się powiadomień ??? Nie rób tego. Lepiej zmień żaróweczki na normalne. Śrubokręt i sam dasz radę. Poziom trudności 11 punkt
-
Jak dobrze kojarzę to błąd od oświetlenia tablicy rejestracyjnej, nie zakładałeś czasem żarówek led1 punkt
-
4 śruby w każdym fotelu. Plus wtyczki i to wszystko heh. Z 10min na spokojnie żeby nic nie obić. Kurcze trochę sie porobiło z tymi fotelami.. Jakieś czary, chemia Niemiecka chyba. Ciężki weekend ale się opłacało. Już dzisiaj nie miałem siły, ale w tygodniu biorę wyczyszcze porządnie te skóry i zabezpiecze.1 punkt
-
Wszystko fajnie tylko trzeba mieć prawidłowo ustawione światła a podczas przewozenia pasażerów czy ładunku korzystać z regulacji. Niestety prawda jest taka że max 5% osób to robi, reszta ma super światła i mega oślepia wszystkich jadących z przeciwka. I za to oślepianie powinni zabierać wszystkim dowody rejestracyjne bo to jest po prostu stwarzanie zagrożenia na drodze. Bez automatycznego poziomowania lamp nikt nie powinien montować ledów czy hidów.1 punkt
-
nie trzeba zmieniać slizgów na polfitowe zdejmujesz zwykły zderzak zakładasz s-line po lift i wszystko pasuje idealnie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Witaj Może i można to obejść jakoś Ale ja tego nie wiem. Sam próbowałem podłączyć bak z 2 tfsi ale ma innej średnicy przewody. Nie wiem jak elektrycznie czy jest to samo. Jak wspomniałeś wyżej najlepiej bak z b6 1.8t albo 3.0asn z tym że tam trzeba przedłużyć jeden przewód i jeden przełożyć z baku z oski1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kolego mam to samo, wydaje mi sie ze jest jakas nieszczelność, spróbuje zaslepic egr i zobacze czy to pomoze. Ale trzeba podjechac wtedy do tunera i wylaczyc go w mapie. Ewentualnie moze wizualnie znajde nieszczelnosc i sie zastanowie co z tym zrobic.1 punkt
-
1 punkt
-
Jak 3.0 to tylko w quattro . Koszta klocki tarcze i reszta eksploatacyjnych podzespołów nie są drogie . Jeśli będziesz dbał o silnik i skrzynie mowa o s-tronic (wymiana oleju w silniku max co 15 tys , skrzynia max 60 tys wraz z filtrami) to będziesz jeździł bezawaryjnie , jeśli kupisz trupa to koszty mogą być duże , choć już i tak dużo staniały podzespoły do rozrządu .) przy obecnej cenie paliwa trzeba się dobrze zastanowić czy brać tdi , może lepiej 3.0 w benzynie . Musisz popytać kolegów co śmigają benzyniaki jak im wychodzi ze spalaniem. Ja Libię charakterystykę diesla ale zastanawiam się czy jak coś grubego by u mnie się zesralo czy nie pakować benzyny .1 punkt
-
1 punkt
-
Tego nie wiedziałem. Tym bardziej cieszę się że nie wybrałem tego zacisku. Pewnie ten zacisk przy tarczy 380mm wszedł by ta felgę bo były oddalony od ramion felgi.1 punkt
-
1 punkt
-
Na przód wrzucasz oryginalne BOSE z mazdy 3/6 z dystansami pod głośniki 13cm. Gra jak oryginał1 punkt
-
Prawdopodobnie do wymiany regulator ciśnienia paliwa na szynie CR1 punkt
-
Witam serdecznie, mam problem, rocznik 2011 2.0tdi, przebieg 200 tys. ukazała mi się kontrolka świec zarowych oraz check, kolega z czytał mi błąd, brak ciśnienia na listwie i prawdopodobnie to będzie pompa wysokiego ciśnienia , czy ktoś może mi polecić zaufanego mechanika w okolicach Opola, pozdrawiam Mariusz1 punkt
-
1 punkt
-
Zgodnie z oczekiwaniami, u mnie spadło spalanie Pb. Teraz w okresie zimowym, na dystansie 1400km wyszło 2,22 litra Pb na 100km. Brak jakichkolwiek błędów w sterownikach. w sedanie gdzie jest akumulator ?1 punkt
-
Ja nadal latam na 400DPI. był małe problemy regulacyjne, ale są już za mną. Instalacja ma już 41 tysięcy kilometrów za sobą i zwróciła się dawno. Żadnych mega awarii i złych skutków dla silnika.1 punkt
-
Jest po pierwszym przeglądzie na 1 tyś. kilometrów (taki regulacyjny czy jakoś tak) i wszystko ok. Ja osobiście nie czuję różnicy, wszystko mi też tłumaczyli (jak to kobiecie) jak działa ten dotrysk (?) benzyny i po co to. W sumie wytłumaczyli prosto i teraz wiem;) Ogólnie jest spoko, auto przyspiesza jak przyspieszało i nie czuję czy jadę na tym czy na tym więc chyba ok;) czasami mnie irytuje jak pika brak gazu ale to raczej moja wina. Benzyny spala chyba litr ale nie wiem bo zawsze miałam problemy żeby to policzyć, ale jak tak sobie liczyłam to wyszło że około 30 zł na 1oo kilometrów jest mniej na stacji więc nie tak źle;) I sama instalacja cena/jakość też uważam ze super wyszło i fajny warsztat, bardzo mili ludzie (mi montował taki miły Pan z czarnymi włosami, chyba Piotrek miał na imię;)1 punkt
-
Długo się namyślałam (tak to w moim stylu bardzo), ale juz jest! Jednak padło na Lovato directa, za 4500 zł w Energy Gaz. Byłam i rozmawiałam osobiście i niestety podobno STAG do bezpośredniego wtrysku to jest jakaś próba łączenia IV i VI generacji (tak mi powiedziano, nie do konca wiem o co chodzi) i ze to raczej dzialac nie bedzie. Co do ceny, to oni maja przystepne, bo jak porownywalam ceny innych produktow na ich stronie z innymi warsztatmi, to tak srednio o 100-200 zl bylo na ich korzysc, wiadomo ze ogolnie niektore instalacje sa po prostu tansze od drugich, ale mi chodzilo o zblizona polke cenową. Sumarycznie jestem zadowolona, bo poszlo sprawnie i zaluje tylko ze tak dlugo sie namyslalama, bo gaz znalazl sie u mnie dopiero 3 tygodnie temu;)1 punkt
-
Ludzie zachwalają motul 10w40 6100 synergii, ma zmniejszoną lotnosc a więc mniej go będzie w dolocie. Sam też go zaleje jak będzie czas1 punkt
-
Klap jest 6 wiec nie wiesz ktore chodzą a które nie. Bez vaga nic nie zrobisz.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00