Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też już to znalazłem :wink4:

Kamil

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

panowie jak to na etce online czytać aby dobrać odpowiedni oring niektóre są 2 rodzaje niektóre 5 rodzai już głupieje i każdy oring ma inny rozmiar już zgłupiałem 

 

paint.png

Opublikowano

No porównując do swojego VINu, jaki masz VIN? 

Opublikowano
23 minuty temu, marky2552 napisał:

panowie jak to na etce online czytać aby dobrać odpowiedni oring niektóre są 2 rodzaje niektóre 5 rodzai już głupieje i każdy oring ma inny rozmiar już zgłupiałem 

 

paint.png

Masz przecież podane przedziały VIN.

Musisz dopasować swój Vin do któregoś przedziału i będziesz wiedział który oring siedzi u Ciebie.

Opublikowano

powiem ci szczerze że kompletnie nie wiem jak czytać te przedziały :grin:

Opublikowano
35 minut temu, marky2552 napisał:

panowie jak to na etce online czytać aby dobrać odpowiedni oring niektóre są 2 rodzaje niektóre 5 rodzai już głupieje i każdy oring ma inny rozmiar już zgłupiałem 

 

paint.png

czytanie tego jest bardzo proste...

przyjmijmy że mamy VIN WAUZZZ8E23A455987

interesuje nas tylko fragment 8E23A455987, z niego tak naprawdę interesują nas tylko wybrane znaki (w przedziałach w etce masz "-" w miejscach nie istotnych, czyli mamy tak:

8E-3-455987, mając taki numer porównujemy z tym co jest w ETCE

pierwszy zakres zaczyna się od początku produkcji modelu do numeru 8E-2-350000, nasz VIN jest większy więc nie pasuje do zakresu,

kolejny przedział jest od 8E-2-350001 do 8E-3-385000, w tym przypadku nasz vin też jest większy niż zakres,

został ostatni zakres czyli auta z vinem od 8E-3-385001 do końca produkcji modelu i w tym zakresie znajduje się nasz VIN

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

czyli ja mam vin xyz  czyli bedzie tak więc oring ze zdjęcia muszę wziąć ten pierwszy dobrze rozkminiłęm to co napisałeś ? 

Edytowane przez marky2552
Opublikowano
Godzinę temu, kamil-vag napisał:

@Langista to są klapki przy wentylatorze:

ba39fc4c-2122-4c4e-9391-1611f623ca3a.jpg

No to jasne, u mnie nie ma ani jednej ?

Opublikowano
1 minutę temu, marky2552 napisał:

czyli ja mam vin wauzzz8ez1a052004 czyli bedzie tak 8E-1-052004 więc oring ze zdjęcia muszę wziąć ten pierwszy dobrze rozkminiłęm to co napisałeś ? 

dokładnie tak

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

no dobra dzięki człowiek uczy się całe życie 

Opublikowano
15 godzin temu, marky2552 napisał:

Ktoś wie czy opona 235 35 nie bedzie obcierać z tyłu na felgach 9J ET33 19" ? gwint w aucie ustawione na be/bv

Są dwie szkoły, ja miałem taki zestaw i mi przycierało to na B6 zarówno z przodu jak i z tyłu, teraz mam oponę 225/35 i nic nie trze , nie musiałem nawet nic robić z tą śrubą w przednim błotniku , a zawieszenie obniżone od serii o jakieś 5 cm .

Widziałem zestawy u chłopaków z oponą 235 i każdy mówił że przy dobijaniu potrafi to skrobnąć po błotniku.tak że ja polecam Ci jednak oponę 225. Jak będziesz chciał jakieś foto jak to siedzi to pisz .

Opublikowano (edytowane)

Panowie, a głównie ci, co mieli kontakt z fotelami S-Line i Recaro, które są bardziej wygodne do trasy? Domyślam się, że Recaro lepiej trzyma na boki, co lepsze do dynamicznych jazd, zaś po zdjęciach widzę S-Line bardziej kanapowce, dobrze mi sie wydaje?

Edytowane przez Langista
Opublikowano
53 minuty temu, Langista napisał:

Panowie, a głównie ci, co mieli kontakt z fotelami S-Line i Recaro, które są bardziej wygodne do trasy? Domyślam się, że Recaro lepiej trzyma na boki, co lepsze do dynamicznych jazd, zaś po zdjęciach widzę S-Line bardziej kanapowce, dobrze mi sie wydaje?

Ogólnie w trasę to nie będzie różnicy,aczkolwiek miałem wrażenie że na recaro niżej się siedzi. S-line to nie kanapowce,są sztywne i dosyć twarde-dzięki temu nie boli ani kolano,ani kręgosłup po długiej trasie. Wysuwana sekcja pod uda jest bardzo przydatna.

Opublikowano

Znowu wyczytałem, że S-Line nie są wszystkie takie same, bo dużo osób w necie pisze, że te w pełnej elektryce są dużo wygodniejsze jak te bez niej, prawda to?

Opublikowano

Podobno od B7 półkubełki są wygodniejsze. Mam wew. S-line i półskóry w manulu - dużo wygodniejsze od stółków. Pełne kubły są bardziej zamkniete - widać to po boczkach siedziska. 

Opublikowano

Miałem s line z b7 i mam teraz recaro. Jak dla mnie wygodniejsze są te s line. Recaro na pewno lepiej trzymają ale na dłuższe trasy jak dla mnie mniej wygodne. Oparcie też jest sporo węższe niż w fotelach s line także dla osoby szerszej się nie nadają :D

Opublikowano

Czyli dobrze myślałem, dzięki wielkie za odpowiedzi :D Przy przekładce ze zwykłych z podgrzewaniem będą jakieś niespodzianki na te z elektryką? Czytałem, że żeby działały lędźwie trzeba plus pociągnąć do czerwonej wtyczki i dodać bezpiecznik 30A. A jak to jest oryginalnie? Aktualnie w czasach kwarantanny czasu dużo, więc mógłbym sie pobawić z wpięciem kabli pod skrzynkę ze wszystkimi bezpiecznikami, aby w razie czego nie szukać tego pod podłogą a w boku deski rozdzielczej..

Opublikowano

Ze sportowymi siedzeniami pamiętam taką zabawną historię.  W 2003 modziłem ostro na 300KM Calibrę turbo i odwiedziłem VTG  w Warszafce. Jak wiadomo stajnia mocy dość znana i robią w niej mocne auta , zauważyłem tam Nissana Silvię konkretnie pomodzonego do driftu , kasa poszła niesamowita.  Auto miało  dziwnie szeroki przedni kubełek kierowcy BRIDE bodajże. Pasy szelkowe TAKATA też miały większy rozstaw , pytam , kto tym jeżdzi , King Kong ? Oni na to tak jakby , wkrótce tu bedzie. I owszem przybył gość 2 metry  , 170kg .. a przednie siedzenie było .... zespawane z dwóch bo gość się nie mieścił. Szyny siedzenia też musieli przerobić  /właściwie mógł kierować z tylnej kanapy jakby tam była/.

Jedno jest pewne osiągi miał słabsze w porónabniu z rywalami ze względu na masę.  :naughty:

Opublikowano

Siema 

Panowie czy te półosie podejdą do avf?  To jest z exeo 2.0i

IMG_20200420_173724.jpg

Opublikowano
W dniu 19.04.2020 o 22:42, Langista napisał:

Czyli dobrze myślałem, dzięki wielkie za odpowiedzi :D Przy przekładce ze zwykłych z podgrzewaniem będą jakieś niespodzianki na te z elektryką? Czytałem, że żeby działały lędźwie trzeba plus pociągnąć do czerwonej wtyczki i dodać bezpiecznik 30A. A jak to jest oryginalnie? Aktualnie w czasach kwarantanny czasu dużo, więc mógłbym sie pobawić z wpięciem kabli pod skrzynkę ze wszystkimi bezpiecznikami, aby w razie czego nie szukać tego pod podłogą a w boku deski rozdzielczej..

Jeśli masz u siebie elektryczne lędźwie i grzanie to wpinasz tylko i tak jak napisałeś trzeba zmienić bezpiecznik przy mce na 30A i elektryka będzie działać :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...