Gregory87 Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 14 minut temu, staniek napisał: Panowie, jakieś dobre/złote rady jak precyzyjnie rozmierzyć otwory pod lotkę sline do avant'a? Nie chcę jej kleić na klej do szyb, chcę zrobić jak w oryginale. Pozdr Daj sobie spokój z wierceniem, kup taśmę akrylową 3M VHB RP62 ( to ta sama co są klejone te lotki oryginalnie) + trochę kleju do szyb w miejsca po kołkach mocujących i będzie git. Ja tak u siebie zrobiłem. 1
staniek Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 Trochę boję się, że mi ją zdejmie przy wyższej prędkości Zdarza mi się latać 200+, co prawda krótkie odcinki, ale jednak.
Gregory87 Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 3 minuty temu, staniek napisał: Trochę boję się, że mi ją zdejmie przy wyższej prędkości Zdarza mi się latać 200+, co prawda krótkie odcinki, ale jednak. Panie 200+ mam co tydzień dwa lata już tak latam i nic nie odfrunęło. Obklejasz taśmą lotkę do około, dla lepszego efektu podgrzewasz jeszcze suszarką albo opalarką, żeby klej lepiej związał i nie ma prawa nic puścić. 1
staniek Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 Oki, przemyślę A dużo kleju dawałeś w miejsce po bolcach? Taka taśmę mam, ale to raczej nie ta o której wspomniałeś
Gregory87 Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 Kleju niedużo, tak żeby Ci garba na lotce nie zrobił o taśmę pytaj tu Przedmioty użytkownika Grupa_PPM_SA - Allegro.pl ALLEGRO.PL Sprawdź oferty użytkownika Grupa_PPM_SA na Allegro. Odkryj radość zakupów i 100% bezpieczeństwa transakcji. Od nich brałem 13zł za 3 metry, to co Ty masz to ta piankowa, nie nadaje się. 2
KoJ@K Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 Ja lotke z RSa kleiłem tak jak to ma miejsce fabryczne klejenie. Na brzegach taśma dwustronna piankowa (tesa do luster - jest petarda jesli chodzi o trzymanie, przednie blachy zawsze na to kleje i nigdy w żadnym aucie problemu nie było) i ociupinke kleju do szyb w miejscu podparcia i siedziało pięknie. Jeśli później będziesz chcial na to cos polozyc by docisnąć to pamiętaj by nie kłaść bezpośrednio punktowo czegoś ciężkiego, tylko bardziej by nacisk się rozłożył. Bańki 5l z ropą były idealne 1
staniek Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 Panowie, dzięki za podpowiedzi i namiary na właściwą taśmę. Może nawet odważę się zamontować tylko na klej i taśmę, zobaczymy Pozdr
KoJ@K Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 W zupełności wystarczy. Na nawierty bym się nie zdecydował, tym bardziej, że to nie ma sensu.
staniek Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 W sumie to widzę dwa plusy wiercenia -sto procent pewności, że jej nie zdejmie (ale to już przedyskutowaliśmy i można tego plus pominąć i ewentualną łatwość w demontażu bez uszkodzeń np gdyby klapę trzeba było wymienić. Ale ogólnie zostałem przekonany i nie będę wiercił Jeszcze raz dzięki i pozdr.
KoJ@K Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 (edytowane) W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke, tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki Edytowane 25 Września 2021 przez KoJ@K
marky2552 Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 PT1100 to jest właściwa taśma do tego typu rzeczy jest stworzona do klejenia listw ozdobnych i spoilerów. ważne przy takich robótkach jest odpowiednie odtłuszczenie powierzchni i 3M zaleca do tego alkochol izopropylowy oraz odpowiedni primer 3M 4298UV zwiększający przyczepność na tworzywach sztucznych i pewnie większość z was o tym nie słyszała ja zrobiłem tak jak zalecali i nic się nie dzieje trzyma jak skała ale ja miałem ori klapę sline i ori lotkę sline więc lotka trzyma się na klapie za pomocą ww taśmy plus przykręcona jest do klapy ja nie wiem jak jest w avancie ale dziury na lotkę w sedanie nie są równe i mają regulację lotki na klapie więc jak chcesz wiercić dziury to możesz się zdziwić że coś nie będzie pasować ale jak mówię nie wiem jak w avancie to jest rozwiązane. podwiń sobię tą taśmę tak jak pokzazne jest to na moim zdjęciu nr2 ale n ie odrywaj całej będzie ci łatwiej wypoziomować lotkę do klapy przykładasz ją poziomujesz i potem ciągniesz za czerwoną folię 2
MaTeo85 Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 1 godzinę temu, KoJ@K napisał: W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke, tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki Nie wie jak było na przestrzeni lat, ale mam lotkę z B6 i miała kołki, więc klapą na 100% była wiercona. U mnie taśma to 3m pierwsza z brzegu z Castoramy plus sikaflex 291 w miejscach gdzie powinny być kołki i trzyma pięknie, bywało i 180 na liczniku, nic nie odfruneło
greg2505 Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 Klapa b6 ori s-line była wiercona plus taśma 3m dookoła i ja tak u siebie zrobiłem,u kumpla przykleiłem na klej i taśmę ,trzyma bdb i nie ma sensu wiercić 1
staniek Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 @marky2552 właśnie patrzyłem/przymierzałem tą PT1100 którą mam i według mnie 1,1mm grubości to ciut za mało. Zresztą widać, że Ori taśma była grubsza. Chyba kupię tą RP62 którą polecał @Gregory87 a która ma 1,5mm grubości. Pozdr
greg2505 Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 (edytowane) Ja kleiłem lotkę listwy boczne,progowe na 1.1mm i jest ok,brałem z alpako foto poniżej,na allegro mają nick paczkadziwaczka Edytowane 26 Września 2021 przez greg2505
Gregory87 Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 1 godzinę temu, staniek napisał: a która ma 1,5mm grubości. 1.1mm (VHB RP45) jest za cienka według mnie , VHB RP62 ma 1,6mm i tak jak wspomniałem odpowiada najbardziej temu co było naklejone w oryginale grubością i szerokością.
pelonek1 Opublikowano 27 Września 2021 Opublikowano 27 Września 2021 Kupię w jak najlepszym stanie tłumik środkowy do 1,9 TDI lub 1,8 T quattro. Potrzebuję tłumik z kompletną rurą na wejściu oraz z kawałkami rur na wyjściu. Numery OEM - 8E0253409AE lub 8E0253409AB. Może komuś zalega w garażu po swapie.
Langista Opublikowano 28 Września 2021 Opublikowano 28 Września 2021 Panowie dziwna sprawa. Po zatankowaniu do pełna pod autem mała kałuża paliwa, wyjeżdżałem do 3/4 baku i przestaje ciec. Czy komuś już rozszczelnił się bak przy samej szyjce od wlewu? Widać po zdjęciu osłon, że leci z góry, żaden wężyk nie pękł. Chyba że przytkały się w jakiś sposób kanalik odpowietrzający, który idzie równo przy szyjce wlewu paliwa i za duże ciśnienie się wytwarza w baku przez co wylatuje właśnie przez ten kanalik odpowietrzający, sam już nie wiem.. średnio uśmiecha mi się wymiana baku w quattro ?
PiwkoRDW Opublikowano 29 Września 2021 Opublikowano 29 Września 2021 Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił
george Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 Jeśli chodzi o rozrząd to jest rozrzut od 250 zł do 800 zł... (zależy od miasta, ale i samego zakładu) części to jakieś 500-600 zł. Wałek w używce nie powinien wyjść więcej niż 200 zł, a nowy np. Kolbenschmidta nie wiem jak to wygląda. Przy okazji sprawdź stan pokrywy zaworów i ewentualnie dolicz jej koszt. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się