Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 minut temu, staniek napisał:

Panowie, jakieś dobre/złote rady jak precyzyjnie rozmierzyć otwory pod lotkę sline do avant'a?

Nie chcę jej kleić na klej do szyb, chcę zrobić jak w oryginale.

 

Pozdr :)

Daj sobie spokój z wierceniem, kup taśmę akrylową 3M VHB RP62 ( to ta sama co są klejone te lotki oryginalnie) + trochę kleju do szyb w miejsca po kołkach mocujących i będzie git. Ja tak u siebie zrobiłem. 

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Trochę boję się, że mi ją zdejmie przy wyższej prędkości :( 

Zdarza mi się latać 200+, co prawda krótkie odcinki, ale jednak.

 

Opublikowano
3 minuty temu, staniek napisał:

Trochę boję się, że mi ją zdejmie przy wyższej prędkości :( 

Zdarza mi się latać 200+, co prawda krótkie odcinki, ale jednak.

 

Panie 200+ mam co tydzień :D dwa lata już tak latam i nic nie odfrunęło. Obklejasz taśmą lotkę do około, dla lepszego efektu podgrzewasz jeszcze suszarką albo opalarką, żeby klej lepiej związał i nie ma prawa nic puścić.  

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Oki, przemyślę ;)

A dużo kleju dawałeś w miejsce po bolcach?

Taka taśmę mam, ale to raczej nie ta o której wspomniałeś

 

DA9D6F7F-09F8-4072-88EE-491BA61D3DC3.jpeg

Opublikowano

Kleju niedużo, tak żeby Ci garba na lotce nie zrobił :) o taśmę pytaj tu 

ALLEGRO.PL

Sprawdź oferty użytkownika Grupa_PPM_SA na Allegro. Odkryj radość zakupów i 100% bezpieczeństwa transakcji.

 
Od nich brałem 13zł za 3 metry, to co Ty masz to ta piankowa, nie nadaje się. 

 IMG-2367.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Ja lotke z RSa kleiłem tak jak to ma miejsce fabryczne klejenie. Na brzegach taśma dwustronna piankowa (tesa do luster - jest petarda jesli chodzi o trzymanie, przednie blachy zawsze na to kleje i nigdy w żadnym aucie problemu nie było) i ociupinke kleju do szyb w miejscu podparcia i siedziało pięknie. Jeśli później będziesz chcial na to cos polozyc by docisnąć to pamiętaj by nie kłaść bezpośrednio punktowo czegoś ciężkiego, tylko bardziej by nacisk się rozłożył. Bańki 5l z ropą były idealne :dance:

Screenshot_20210925-145457_Gallery.jpg

Screenshot_20210925-145523_Gallery.jpg

Screenshot_20210925-145556_Gallery.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie, dzięki za podpowiedzi :thumbup1:

i namiary na właściwą taśmę.

Może nawet odważę się zamontować tylko na klej i taśmę, zobaczymy :decayed:

 

Pozdr

Opublikowano

W zupełności wystarczy. Na nawierty bym się nie zdecydował, tym bardziej, że to nie ma sensu.

Opublikowano

W sumie to widzę dwa plusy wiercenia -sto procent pewności, że jej nie zdejmie (ale to już przedyskutowaliśmy i można tego plus pominąć ;) i ewentualną łatwość w demontażu bez uszkodzeń np gdyby klapę trzeba było wymienić.

Ale ogólnie zostałem przekonany i nie będę wiercił :decayed:

Jeszcze raz dzięki i pozdr.

Opublikowano (edytowane)

W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke,  tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki :cool1:

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

PT1100 to jest właściwa taśma do tego typu rzeczy jest stworzona do klejenia listw ozdobnych i spoilerów. ważne  przy takich robótkach jest odpowiednie odtłuszczenie powierzchni i 3M zaleca do tego alkochol izopropylowy oraz odpowiedni primer 3M 4298UV zwiększający przyczepność na tworzywach sztucznych i pewnie większość z was o tym nie słyszała ja zrobiłem tak jak zalecali i nic się nie dzieje trzyma jak skała ale ja miałem ori klapę sline i ori lotkę sline więc lotka trzyma się na klapie za pomocą ww taśmy plus przykręcona jest do klapy ja nie wiem jak jest w avancie ale dziury na lotkę w sedanie nie są równe i mają regulację lotki na klapie więc jak chcesz wiercić dziury to możesz się zdziwić że coś nie będzie pasować ale jak mówię nie wiem jak w avancie to jest rozwiązane. podwiń sobię tą taśmę tak jak pokzazne jest to na moim zdjęciu nr2 ale n ie odrywaj całej będzie ci łatwiej wypoziomować lotkę do klapy przykładasz ją poziomujesz i  potem ciągniesz za czerwoną folię 

20210409_145751.jpg

20210409_150354.jpg

20210409_151247.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
1 godzinę temu, KoJ@K napisał:

W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke,  tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki :cool1:

Nie wie jak było na przestrzeni lat, ale mam lotkę z B6 i miała kołki, więc klapą na 100% była wiercona.

 

U mnie taśma to 3m pierwsza z brzegu z Castoramy plus sikaflex 291 w miejscach gdzie powinny być kołki i trzyma pięknie, bywało i 180 na liczniku, nic nie odfruneło :)

Opublikowano

Klapa b6 ori s-line była wiercona plus taśma 3m dookoła  i ja tak u siebie zrobiłem,u kumpla  przykleiłem  na klej i taśmę ,trzyma bdb i nie ma sensu wiercić

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@marky2552 właśnie patrzyłem/przymierzałem tą PT1100 którą mam i według mnie 1,1mm grubości to ciut za mało. Zresztą widać, że Ori taśma była grubsza. Chyba kupię tą RP62 którą polecał @Gregory87 a która ma 1,5mm grubości.

 

Pozdr :)

Opublikowano (edytowane)

Ja kleiłem lotkę listwy boczne,progowe na 1.1mm i jest ok,brałem z alpako foto poniżej,na allegro mają nick paczkadziwaczka

16326605590886554067837609295303.jpg

Edytowane przez greg2505
Opublikowano
1 godzinę temu, staniek napisał:

a która ma 1,5mm grubości.

1.1mm (VHB RP45) jest za cienka według mnie , VHB RP62 ma 1,6mm i tak jak wspomniałem odpowiada najbardziej temu co było naklejone w oryginale grubością i szerokością. 

Opublikowano

Kupię w jak najlepszym stanie tłumik środkowy do 1,9 TDI lub 1,8 T quattro.

Potrzebuję tłumik z kompletną rurą na wejściu oraz z kawałkami rur na wyjściu.

Numery OEM - 8E0253409AE lub 8E0253409AB.

Może komuś zalega w garażu po swapie.

Opublikowano

Panowie dziwna sprawa. Po zatankowaniu do pełna pod autem mała kałuża paliwa, wyjeżdżałem do 3/4 baku i przestaje ciec. Czy komuś już rozszczelnił się bak przy samej szyjce od wlewu? Widać po zdjęciu osłon, że leci z góry, żaden wężyk nie pękł. Chyba że przytkały się w jakiś sposób kanalik odpowietrzający, który idzie równo przy szyjce wlewu paliwa i za duże ciśnienie się wytwarza w baku przez co wylatuje właśnie przez ten kanalik odpowietrzający, sam już nie wiem.. średnio uśmiecha mi się wymiana baku w quattro ?

 

Opublikowano

Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił :)

Resized_20210917_001449.jpeg

Opublikowano

Jeśli chodzi o rozrząd to jest rozrzut od 250 zł do 800 zł... (zależy od miasta, ale i samego zakładu) części to jakieś 500-600 zł. Wałek w używce nie powinien wyjść więcej niż 200 zł, a nowy np. Kolbenschmidta nie wiem jak to wygląda. Przy okazji sprawdź stan pokrywy zaworów i ewentualnie dolicz jej koszt.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...