Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie sorka że tutaj pytam ale pilna sprawa, na jakiej zasadzie działa tylna wycieraczka? Nie ma żadnego bezpiecznika z tego co sprawdzałem a kilka dni temu mi umarła, zamówiłem nowy silniczek, tyle że w międzyczasie wycieraczka ożyła i działa bez przerwy, niezależnie od tego czy włączę ją manetką czy nie. Wina modułu kierownicy, z którym jak na złość nie mogę się połączyć, czy elektronika silniczka świruje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam ale tam jest przejście płynu przez napęd silniczka ? Jak w golfie 4 ? Bo mogło się rozcieknąć i wali zwarą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jak w B5, jest półksiężyc z zębatką, zakończony króćcem w który wchodzi wężyk i siedzi to na simmeringu a z drugiej strony wchodzi dysza. Dzisiaj i tak to rozbiorę i odłączę wtyczkę jak nadal będzie samo działać bez końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Nie ma jak w B5, jest półksiężyc z zębatką, zakończony króćcem w który wchodzi wężyk i siedzi to na simmeringu a z drugiej strony wchodzi dysza. Dzisiaj i tak to rozbiorę i odłączę wtyczkę jak nadal będzie samo działać bez końca.

Rozbierałem taki zepsuty silniczek i w środku było błoto i wszystko zatarte,trzeba pokolei sprawdzić, manetka,przekaźnik i wiązka w przelotce klapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, greg2505 napisał:

Rozbierałem taki zepsuty silniczek i w środku było błoto i wszystko zatarte,trzeba pokolei sprawdzić, manetka,przekaźnik i wiązka w przelotce klapy

Chodzi Ci o cały moduł z mechanizmem, czy sam silniczek? Bo cały mechanizm regenerowałem dwa lata temu i wyczyściłem z rdzy + nasmarowałem porządnie i dałem nowe oringi.

 

Najłatwiej sprawdzę po prostu podłączając nowy silniczek, jak nadal będzie pracować bez przerwy, to wiązka lub moduł kierownicy.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Mój sposób na to by silniczek tylnej wycieraczki nie ulegał awarii... nie używać nigdy tylnego spryskiwacza ? wówczas nie ma opcji by dziadostwo padło.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że to silniczek tylko dlatego, że mam drugi na podmianę, ogólnie sam zawaliłem bo o ile oringi wymieniłem tak simmeringu już nie ? jak elektronika będzie mokra to wiadomo co go ubiło, nie uśmiecha mi się znowu kierownice demontować jak moduł uległ uszkodzeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał:

Chodzi Ci o cały moduł z mechanizmem, czy sam silniczek? Bo cały mechanizm regenerowałem dwa lata temu i wyczyściłem z rdzy + nasmarowałem porządnie i dałem nowe oringi.

Tak mechanizm,a ten co otwierałem to nie było co czyścić,zbyt uwalony 

4 godziny temu, Langista napisał:

Najłatwiej sprawdzę po prostu podłączając nowy silniczek, jak nadal będzie pracować bez przerwy, to wiązka lub moduł kierownicy.

I tak musisz się tam dostać ,więc od tego trzeba zacząć,mogła się gdzieś woda lub płyn przedostać do elektryki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pila24 napisał:

 Mój sposób na to by silniczek tylnej wycieraczki nie ulegał awarii... nie używać nigdy tylnego spryskiwacza ? wówczas nie ma opcji by dziadostwo padło.

Też nie używam spryskiwacza i sporadycznie wycieraczkę, ale nadal działa:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Langista napisał:

nie uśmiecha mi się znowu kierownice demontować jak moduł uległ uszkodzeniu

Mce zasila wycieraczki,dlatego nie ma tam bezpieczników.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pila24 napisał:

Mce zasila wycieraczki,dlatego nie ma tam bezpieczników.

A ja właśnie mam bezpieczniki od dwóch wycieraczek z przodu, osobno od lewej i prawej, tylko od tylnej nie mam :decayed: Może 'zasługa' MCE w wersji LOW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak może być od lewej i prawej jak to z jednego silniczka przez przekładnie idzie na oba ramiona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Langista napisał:

A ja właśnie mam bezpieczniki od dwóch wycieraczek z przodu, osobno od lewej i prawej, tylko od tylnej nie mam :decayed: Może 'zasługa' MCE w wersji LOW?

Panie,kiedyś za herezje na stosie palili ?

Ja na schemacie dla mce low nie widzę bezpieczników dla silniczków wycieraczek i pompek płynu 

 

Screenshot_20211126-202932_Drive.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kamil-vag napisał:

Jak może być od lewej i prawej jak to z jednego silniczka przez przekładnie idzie na oba ramiona ?

@Langista ma widocznie dual motor wiper system ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O fak, nie wiem czemu ale na szybko źle sobie przetłumaczyłem w głowie z osłony bezpieczników, z numerów 20 i 21 (czytając po niemiecku o 4 rano przed pracą chyba jednak łatwo pomylić te słowa z wycieraczkami) No nic, zapewniłem wam trochę beki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już to jest w wykazie bezpieczników 

Wycieraczki przednie 30A

Pompki spryskiwaczy szyb i reflektorów 30A

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic, już wiem żeby nie pozwalać sobie na ruszanie głową z rana przed pracą będąc na automacie :lol: W każdym razie dzisiaj odłączając wtyczkę z silniczka nie zauważyłem nigdzie śladu płynu, oby to był silniczek jednak bo jak na złość śnieg spadł i pogoda jest wręcz idealna żeby coś majstrować przy aucie nie mając garażu :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V11 czyli pompka spryskiwaczy reflektorów ma komentarz: Protected via fuse S237, only applies to models with headlight washer system

V12 tylna wycieraczka z bezpiecznika S236

V5 pompka spryskiwaczy tylnej szyby, prosto z MCE

V pompka przedniej szyby z MCE

Więc jak masz obsadzone bezpieczniki 36 i 37 to masz jak opisałem :P

Bez tytułu.png

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...