hopek03 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) koledzy da się gdzieś zakupić coś takiego jak w temacie z linku poniżej http://www.audizine.com/forum/showthread.php/475909-B7-1-8T-Quattro-TD05-18G-PSi-Concepts-Kit-build/page2 ile Ps da się z tego osiągnąć jak z wstawaniem czy ma ktoś na ten temat jakieś info ? widzę że pasuje praktycznie w miejsce seryjnej i wejdzie nawet ori puszka z filtrem powietrza a tu fotka o co mi chodzi reszta w temacie powyżej Edytowane 17 Marca 2016 przez hopek03
roman_tyk Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Pany ma ktos kolektor wydechowy seria na zbyciu do 1.8T bfb
audicoman Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Ślizga mi się sprzegło więc czeka mnie wymiana, czy do BFB w B7 ze skrzynią 5-tką FWD podejdzie komplet sprzęgła z AWX?
Galetto Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Seria czy po modzie uślizgi?? AWX podejdzie.
audicoman Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 W trakcie robienia programu już zaczęły się uślizgi więc trzeba wymienić.
Kamel34 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Podchodzi wszystko bez problemu od AWX z dociskiem i łożyskiem. U mnie na początku nieco (czyt. jak cholera) piszczało ale po tysiaku km się uspokoiło całkiem. Teraz 308Nm i jeszcze sporo zapasu
MrTea Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Roman co Ci sie dzieje z kolektorem? Seria popękała ?
Bartoszzz Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Mam pytanie. Planuje zrobić program w swoim aucie pełna seria z wrzuconym DP. Jest sens zmienić wtryski na BEXowe, da to coś przy strojeniu?
Galetto Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 W AWT masz regulator na listwie + doładowanie także większe pole do popisu. Jak zdrowe turbo to warto wymienić zawsze to trochę więcej można ugrać.
roman_tyk Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Roman co Ci sie dzieje z kolektorem? Seria popękała ? chinczyk zrobil papa
krzysiekvtec Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Ktos w końcu wie ile wytrzyma 1. 8t avj? Legendy głoszą że 400nm gnie korby i inne rzeczy, ktoś spotkał się z takimi uszkodzeniami i w jakich mocach? Drugie pytanie ktoś robił w b6 reduktor paliwa jak w a3? Żeby wtryski były tak samo wydajne?
Dominik93 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Witam,zamierzam zrobić ok 250 km z mojego bfb. Znalazłem turbo czy ono będzie odpowiednie do tego projektu? REV9 KO4 K04 turbocharger A4 B5 B6 Passat 1 8T 300HP Fast Spool Turbo Charger | eBay To jest turbina k04 czyli rozumiem od s3 kod bam? Do tego zestawu zamierzam kupić wtryski od bexa lub tt,DP,FMIC. Czy dam radę na tym zestawie zrobić 230-240 km?
Łukasz13 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Drugie pytanie ktoś robił w b6 reduktor paliwa jak w a3? Żeby wtryski były tak samo wydajne? regulator paliwa w a3 jest 3-barowy wiec wydajność podobna do tego w b6 To jest turbina k04 czyli rozumiem od s3 kod bam Turbo z bam nie pasuje, turbiny od silników poprzecznych mają inny kształt.
Dominik93 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Turbo K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft. Orientuje się ktoś ile mniej więcej taki projekt kosztuje?
roman_tyk Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Turbo K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft jakbym mial to drugi raz robic to raczej bym nie robil. Jesli juz sie bawic to wrzuc tam k04tfsi, inaczej nie warto. Trzeba liczyc troche kola pewnie 8-15
Dominik93 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Czemu uważasz że tak dużo? Turbo gdybym został przy K03s to koszt 1500zł,DP koszt 600 zł,wtryski ok 800 zł, FMIC ok 800 zł,wirus 1000 zł. Chodzi mi o koszt samych części bez robocizny
bongod Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 K03s odpuść bo szybko będzie mało --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
roman_tyk Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Turbo gdybym został przy K03s to koszt 1500zł, DP koszt 600 zł,wtryski ok 800 zł, FMIC ok 800 zł,wirus 1000 zł policz sobie jeszcze to ze pewnie wyjdzie pompa paliwa, uszczelki srubki, silikony, sprzeglo, likwaidacji nieszczelnosci, lepszy reduktor lpg jesli jest lpg, swiece nowe cewki, do tego wez pod uwage ze takie turbo moze starczy na rok jazdy średnio intensywnej. Ja bym kupil oryginalne nowe k04tfsi, zrobil wsyzstko pozadnie jesli chce sie tym jezdzic.
wampir Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Dokładnie. Z k04tfsi robisz sobie "skromne" 1.3 bara i latasz na serii dla tej turbiny i nie przejmujesz się niczym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się