Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No i git :) to zalezy od Twojej fantazji. Mysle ze najlepiej wzdluz silnika, ciasniutko jak ori k03. Td04 nie jest jakies mega wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git :) to zalezy od Twojej fantazji. Mysle ze najlepiej wzdluz silnika, ciasniutko jak ori k03. Td04 nie jest jakies mega wielkie.

:kox:

zamykamy temat post wyczerpuje temat :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

David moze hybryde zamontujemy mam teraz k03rs2 , starczy na 260KM-270KM :D

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sam Grzesiu mówiłeś że tedek lepszy :kox::kox:

I znów plany wstrzymane , tym razem kontrakt w Finlandii :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce sie podzielic ostatnimi spotrzezeniami co do oleju 1.8T

do tej pory kompresja ok, glowica nowa, nowa turbina ale ubytek oleju znaczny szczegolnei w trasie, miesiecznie robie ok 1200km z czego ok 400 to trasa jednorazowa raz na pare tygodni - diagnoza wlasna slabe pierscionki, bo co innego

2011 rok byl elf 5w40 - ubytek ok 0.5l /1000
2012 rok - liqui moy toptec 4100 z plukanka - ubytek praktycznie ten sam
2013 - mobil 5w50 - minimalnie mniejszy ubytek - ok 0.4L
2014 - zalany gulf 10w60 - generalnie ubytek sie nie zmniejszyl, ale na zime sie nie nadaje, a w okresie wiosennym tez sie nie sprawdzil bo olej niedogrzewal sie, przez to wciaz byl gesty przy 80 stopniach i grała cała hydraulika
w czasie uzytkowania gulfa dodalem liqui moly mos2 dodatek do oleju - całą puchę - generalnie niby potem sie nic nie zmienilo, jedyny plus że zwiekszyl sie v max :D wiec to jest jakis dowod na to ze silnik miał lżej

w tym roku niedawno poszła plukanka jeszcze raz, i zostal zalany valvo vr1 5w50 juz bez zadnych dodatkow i tu uwaga - rewelacja, poki co zrobilem 1400km i moze ubyło około setki, w dodatku auto na dosyc mocnym programie od 2 miesiecy bo turbo pompuje 1.5 bara, gora nie gra i kultura pracy silnika jak najbardziej ok, no i ubytek oleju 4-5 krotnie mniejszy

wiec jak ktos nie moze sie zdecydowac jaki olej zalac - ja polece valvo vr1 5w50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pioterk ja jexdzilem jedna wymiane na valvo 5w50 i bral go tyle samo co teraz mobila 5w50 z tym ze valvo dla mnie jest okolo 30 zl tansze. A najbardziej nie podobal mi sie czerwony kolor tego oleju po przejchaniu 3 tys km. Wydaje mi sie ze moglo Ci pomoc Mos2 z liqui sam zamierzam tego sprobowac bo u mnie tez wypracowane popychacze. Z rana czesto odpala z cykaniem, zale,y jak sie ustawi kulka:) i jak stoi na wolnych obrotach dlugo to tez zaczyna cykac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nic nie cyka, co do mos2 moze, zanim zalalem naczytalem sie naprawde duzo na ten temat, i jest to srodek ktory na pewno nie szkodzi a moe tylko pomoc pod warunkiem ze kupi sie oyrignalny produkt Liqui moly

zastanawia mnie fakt ze po zalaniu mos2 zrobilem z 2500 km jeszcze na tym oleju do ktorego go dolalem, czyli 10w60 i bral go tyle samo jeszcze zanim zalalem valvo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też trochę się dowiedziałem na temat tego środka od osób robiących grube projekty.... wszyscy na + i to zostaje trochę na elementach metalowych także powinno zostać nawet po zmianie oleju. JA robię krótkie dystansy i widać jak ciśnienie oleju trochę spada tak ogólnie na wolnych obr. Za to jak poleciałem dobrą trasę, 130 - 160 km ciągle miejscem i 230 z dziadka wydusiłem to Ciśnienie przez około 400 km po tym było większe :D Trochę się udrożnił :D czasami przy temp oleju ~90 stopni mam 1.8 bara czasami 1.4 minimum jak długo stoi na wolnych jest 1.2

Także Pany nie żałować prawej nogi.... lepiej się smaruje :D

A propo modów mam około 20 może nawet 30 koni więcej na LPG niż na pb :D jak się w końcu kiedyś wybiorę i zmierzę to opiszę sytuację :D

Edytowane przez koziol1172
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autoguage, wpięty tam gdzie ori czujnik. Mierzony kiedyś z manometrem i wskazania przy każdych obrotach takie same, z racji że mam trójnik to na wskazanie nic nie mogło wpływać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam pytanie, przy ok 3 tys obrotow drzy mi cos metalicznego, udalo mi sie ustalic ze dzwiek dochodzi z turbo, a raczej cos z gruszki badz klapki westgate, jak nagne troszke gruszke pretem dzwiek metaliczny ustaje, dodam ze gruszka byla nowa wersja wzmocniona, turbo po regeneracji hybryda,

teraz pytanie, cos w gruszce nawalilo i brzeczy czy sztanga jest zbyt malo naciagnieta czy cos sie wydarzylo z klapka westgate?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruszka moze byc nowa ale widocznie klapka na nicie jest poluzowana, mozesz zdjac DPka i od tylu sprobowac zaklepac nita na klapce tak aby zniwelowac luz - jedyny sposob bez demontazu turba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sam Grzesiu mówiłeś że tedek lepszy :kox::kox:

I znów plany wstrzymane , tym razem kontrakt w Finlandii :facepalm:

Bo jest lepszy :)

Aczkolwiek ja polecam teraz jeszcze inna turbine na +320PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aczkolwiek ja polecam teraz jeszcze inna turbine na +320PS.

Jaką??? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...