Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wypierdziany filtr powietrza, ostatnio tak mialem zanim wywalilem stary

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zrebaka nie ma. Tylko takie psss :D dv ma półtora roku od nowości.

Wsio jest ok przy takim doladowaniu i przepkywie slychac seryjna DVke.

Mialem to samo u siebie.

Opublikowano

Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos?


Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos?

k04-064 :)

Opublikowano

Witam.

Jako, że jestem laikiem w temacie modyfikacji aut to zawitałem na to forum :)

Na wiosnę zawita u mnie a4 b6 1.8t 150 lub 163km jednak już teraz interesuje się tematem zwiększenia ilości kucy pod maską do 200 km.

Trochę poszperałem, trochę poczytałem i mam kilka pytań do osób, które ogarniają temat :)

Na początek poszukuję dobrego tunera z woj. Łódźkiego, który wgra program i zestroi mi to autko. Możecie kogoś polecić?

Druga sprawa to same graty, czyli downpipe, wydajniejszy FMIC, większe wtryski, tip (jeśli jest w ogóle sens przy tej mocy go montować)

Turbo K03 da radę, czy będę musiał włożyć K03s lub inną? Spokojna jazda, bez większego "katowania" auta.

Kolejna sprawa to dobry sklep z ww. asortymentem. Możecie któryś polecić?

Pytam, bo chciałbym sam się trochę pobawić i włożyć te elementy sam do a4, a tuner wgra softa i ew. coś poprawi

Kolejna sprawa to sam FMIC, czyli jego wymiary. Jakie będą najlepsze pod ww. moc aby obniżyć jak najbardziej efekt laga.

Jakie rzeczywiste wymiary ma seryjne turbo na wyjściu?

Następne to blow off. Jest sens go montować? Jeśli tak to jaka firma, ile jest przy tym roboty.

Ostatnia rzecz to downpipe. 3, 2.75, czy 2.5?

To chyba wszystko.

Liczę na konkretne odpowiedzi.

Zapewne odpowiedzi znalazłbym na którejś z tych 320 stron, ale przekopywanie ich wszystkich zajęłoby mi zbyt dużo czasu.

Opublikowano

Do 200 to Ci dsmic wystarczy wtryski większe i k03s. Będę miał wszystko niebawem :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos?

Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos?

k04-064 :)

jak nie znajdziesz nikogo w warszawie, to mogę Ci zrobić kompleksowo na +300HP na K04-064

Opublikowano

gregor a silnikiem AEB tez sie zajmujesz?

Opublikowano

gregor a silnikiem AEB tez sie zajmujesz?

też :)

Opublikowano

Witam.

Jako, że jestem laikiem w temacie modyfikacji aut to zawitałem na to forum :)

Na wiosnę zawita u mnie a4 b6 1.8t 150 lub 163km jednak już teraz interesuje się tematem zwiększenia ilości kucy pod maską do 200 km.

Trochę poszperałem, trochę poczytałem i mam kilka pytań do osób, które ogarniają temat :)

Na początek poszukuję dobrego tunera z woj. Łódźkiego, który wgra program i zestroi mi to autko. Możecie kogoś polecić?

Druga sprawa to same graty, czyli downpipe, wydajniejszy FMIC, większe wtryski, tip (jeśli jest w ogóle sens przy tej mocy go montować)

Turbo K03 da radę, czy będę musiał włożyć K03s lub inną? Spokojna jazda, bez większego "katowania" auta.

Kolejna sprawa to dobry sklep z ww. asortymentem. Możecie któryś polecić?

Pytam, bo chciałbym sam się trochę pobawić i włożyć te elementy sam do a4, a tuner wgra softa i ew. coś poprawi

Kolejna sprawa to sam FMIC, czyli jego wymiary. Jakie będą najlepsze pod ww. moc aby obniżyć jak najbardziej efekt laga.

Jakie rzeczywiste wymiary ma seryjne turbo na wyjściu?

Następne to blow off. Jest sens go montować? Jeśli tak to jaka firma, ile jest przy tym roboty.

Ostatnia rzecz to downpipe. 3, 2.75, czy 2.5?

To chyba wszystko.

Liczę na konkretne odpowiedzi.

Zapewne odpowiedzi znalazłbym na którejś z tych 320 stron, ale przekopywanie ich wszystkich zajęłoby mi zbyt dużo czasu.

http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/
Opublikowano

U mnie już po problemie.

Wszystko minęło. Błąd w montażu TIPa :)

Opublikowano

macie kogoś pewnego co robi hybrydy ??

gregor10, McGiver, Dev ich pytaj. :naughty:

Opublikowano

czy orientuje się ktoś jaki sworzeń tłoka ma silnik BEX ? 19mm czy 20mm

Opublikowano

19

Opublikowano

19

na 100%

Opublikowano

Panowie, czy możliwe jest zrobienie orurowania fmica używając firmowych dobrych rur sylikonowych odpornych na temperatury i wysokie ciśnienia? Coś w rodzaju oryginalnego przewodu? Turbo to docelowo k03s lub 04, więc tez cisnień niewiadomo jakich pompować nie będzie.

Opublikowano

po co ma ci puchnac caly uklad i zmieniac pojemnosc w zaleznosci od pogody, im mniej elasycznych przewodow tym lepiej, nie wazne czy to uklad doladowania, czy hamulcowy, czy chlodzenia

Opublikowano (edytowane)

Już lepiej zrób tak jak opisywał bodajże Booster, czyli fmic, proste odcinki rur i łączniki silikonowe..

Edytowane przez toman
Opublikowano

A macie może jakiś schemat ile i jakich elementów rur potrzebuje, żeby nie kupowac kompletu orurowania ani nie wyginać? Chyba łatwiej wszystko z kawałków złozyć?

Opublikowano

kup sobie kolana habsburskie i rury proste. Łączniki potrzebne to na przykładzie u mnie.

Turbo rura do icka z 40mm na 63 redukcja prosta

Rura icek łącznik prosty 63mm

Icek rura łącznik prosty 63mm

Rura przepustnica łącznik prosty tupu humb ( nie jest to konieczne) 63mm

Do tego około 2m rury 63mm ( jasne ze sporo zostanie ale lepiej mieć mały zapas

I około 6 kolanek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...