pioteros Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 wypierdziany filtr powietrza, ostatnio tak mialem zanim wywalilem stary
Dev Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 zrebaka nie ma. Tylko takie psss dv ma półtora roku od nowości. Wsio jest ok przy takim doladowaniu i przepkywie slychac seryjna DVke. Mialem to samo u siebie.
Piotrek_BFB Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos? Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos? k04-064
sylur90 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam. Jako, że jestem laikiem w temacie modyfikacji aut to zawitałem na to forum Na wiosnę zawita u mnie a4 b6 1.8t 150 lub 163km jednak już teraz interesuje się tematem zwiększenia ilości kucy pod maską do 200 km. Trochę poszperałem, trochę poczytałem i mam kilka pytań do osób, które ogarniają temat Na początek poszukuję dobrego tunera z woj. Łódźkiego, który wgra program i zestroi mi to autko. Możecie kogoś polecić? Druga sprawa to same graty, czyli downpipe, wydajniejszy FMIC, większe wtryski, tip (jeśli jest w ogóle sens przy tej mocy go montować) Turbo K03 da radę, czy będę musiał włożyć K03s lub inną? Spokojna jazda, bez większego "katowania" auta. Kolejna sprawa to dobry sklep z ww. asortymentem. Możecie któryś polecić? Pytam, bo chciałbym sam się trochę pobawić i włożyć te elementy sam do a4, a tuner wgra softa i ew. coś poprawi Kolejna sprawa to sam FMIC, czyli jego wymiary. Jakie będą najlepsze pod ww. moc aby obniżyć jak najbardziej efekt laga. Jakie rzeczywiste wymiary ma seryjne turbo na wyjściu? Następne to blow off. Jest sens go montować? Jeśli tak to jaka firma, ile jest przy tym roboty. Ostatnia rzecz to downpipe. 3, 2.75, czy 2.5? To chyba wszystko. Liczę na konkretne odpowiedzi. Zapewne odpowiedzi znalazłbym na którejś z tych 320 stron, ale przekopywanie ich wszystkich zajęłoby mi zbyt dużo czasu.
bongod Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Do 200 to Ci dsmic wystarczy wtryski większe i k03s. Będę miał wszystko niebawem Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
gregor10 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos? Witam, szukam kogos z wawy okilic kto zamontuje k06-04 z s3 8p do a4 b6 1.8t i dospawa do tego cooler i wydech w rozsadnej kasie znacie kogos? k04-064 jak nie znajdziesz nikogo w warszawie, to mogę Ci zrobić kompleksowo na +300HP na K04-064
-sebo- Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 gregor a silnikiem AEB tez sie zajmujesz?
gregor10 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 gregor a silnikiem AEB tez sie zajmujesz? też
bartekzks Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam robił ktoś może turbinę lub słyszał o nic jakieś opinie ?? https://www.facebook.com/TX-Performance-Turbo-944343782299239/ http://turboexpert.pl/ Lub macie kogoś pewnego co robi hybrydy ??
jacek70 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam. Jako, że jestem laikiem w temacie modyfikacji aut to zawitałem na to forum Na wiosnę zawita u mnie a4 b6 1.8t 150 lub 163km jednak już teraz interesuje się tematem zwiększenia ilości kucy pod maską do 200 km. Trochę poszperałem, trochę poczytałem i mam kilka pytań do osób, które ogarniają temat Na początek poszukuję dobrego tunera z woj. Łódźkiego, który wgra program i zestroi mi to autko. Możecie kogoś polecić? Druga sprawa to same graty, czyli downpipe, wydajniejszy FMIC, większe wtryski, tip (jeśli jest w ogóle sens przy tej mocy go montować) Turbo K03 da radę, czy będę musiał włożyć K03s lub inną? Spokojna jazda, bez większego "katowania" auta. Kolejna sprawa to dobry sklep z ww. asortymentem. Możecie któryś polecić? Pytam, bo chciałbym sam się trochę pobawić i włożyć te elementy sam do a4, a tuner wgra softa i ew. coś poprawi Kolejna sprawa to sam FMIC, czyli jego wymiary. Jakie będą najlepsze pod ww. moc aby obniżyć jak najbardziej efekt laga. Jakie rzeczywiste wymiary ma seryjne turbo na wyjściu? Następne to blow off. Jest sens go montować? Jeśli tak to jaka firma, ile jest przy tym roboty. Ostatnia rzecz to downpipe. 3, 2.75, czy 2.5? To chyba wszystko. Liczę na konkretne odpowiedzi. Zapewne odpowiedzi znalazłbym na którejś z tych 320 stron, ale przekopywanie ich wszystkich zajęłoby mi zbyt dużo czasu. http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/
MrTea Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 U mnie już po problemie. Wszystko minęło. Błąd w montażu TIPa
omzig Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 macie kogoś pewnego co robi hybrydy ?? gregor10, McGiver, Dev ich pytaj.
hopek03 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 czy orientuje się ktoś jaki sworzeń tłoka ma silnik BEX ? 19mm czy 20mm
Cpt.Ryan Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Panowie, czy możliwe jest zrobienie orurowania fmica używając firmowych dobrych rur sylikonowych odpornych na temperatury i wysokie ciśnienia? Coś w rodzaju oryginalnego przewodu? Turbo to docelowo k03s lub 04, więc tez cisnień niewiadomo jakich pompować nie będzie.
pioteros Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 po co ma ci puchnac caly uklad i zmieniac pojemnosc w zaleznosci od pogody, im mniej elasycznych przewodow tym lepiej, nie wazne czy to uklad doladowania, czy hamulcowy, czy chlodzenia
toman Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Już lepiej zrób tak jak opisywał bodajże Booster, czyli fmic, proste odcinki rur i łączniki silikonowe.. Edytowane 14 Lutego 2016 przez toman
Cpt.Ryan Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 A macie może jakiś schemat ile i jakich elementów rur potrzebuje, żeby nie kupowac kompletu orurowania ani nie wyginać? Chyba łatwiej wszystko z kawałków złozyć?
davidlive Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 kup sobie kolana habsburskie i rury proste. Łączniki potrzebne to na przykładzie u mnie. Turbo rura do icka z 40mm na 63 redukcja prosta Rura icek łącznik prosty 63mm Icek rura łącznik prosty 63mm Rura przepustnica łącznik prosty tupu humb ( nie jest to konieczne) 63mm Do tego około 2m rury 63mm ( jasne ze sporo zostanie ale lepiej mieć mały zapas I około 6 kolanek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się