audicoman Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 ośka mnie ogranicza... 260ps powinno wystarczyć po co ci to...i tak zawsze bedzie ktos szybszy. Taniej Cie wyjdzie zakup eski no chyba ze moce ze styropianu i trytytki chcesz zrobic tak jak wiekszosc ludzi.... Ile kosztuje taki zestaw, że taniej "eska" ? FMIC , wtryski, DP i mod ? Łączny koszt ile wyjdzie ? Sam będę się przymierzał do tego zestawu , jak tylko ogarnę zakup mieszkania i LPG lepsze zamontuje. Celuje maks w 190-200. Nie chce płakać jak deszcz spadnie i turbo wymieniać jak to całe jest . Głównie chciałbym bardziej czuć kopa. Auto się zbiera, ale całe życie ropniakami jeździłem i brakuje mi tego "ciągu" , masażu pleców Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest , a tymi 190-200 ? Ja od dwóch tygodni zażywam masażu pleców. Przy takim setupie mój BFB wykręcił 324 NM i 212 KM. Zamiast FMIC polecam dołożyć prawy IC z BEX-a (wyjdzie sporo taniej). Różnica w porównaniu do serii kolosalna, auto jakby pół tony mniej ważyło. Na trasie praktycznie wyprzedzam bez redukcji na 5 biegu. Mam ośkę i uważam że więcej mi nie trzeba po cywilnych drogach. Na 3 biegu potrafi zerwać trakcję. Jak chcesz wiedzieć więcej to priv.
krzysiekvtec Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak wam takie moce masują plecy to ja jestem wybredny i to bardzo bo u mnie slabo masuje Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez krzysiekvtec
audicoman Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jak wam takie moce masują plecy to ja jestem wybredny i to bardzo bo u mnie slabo masuje Kwestia czym wcześniej jeździłeś też ma znaczenie. Przesiądź się do Seicento, pojeździj z tydzień i wróć do swojego to będzie Ci się wydawało że masz pocisk. Do każdej mocy idzie się przyzwyczaić.
bartekzks Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Panowie montował ktoś kiedyś te turbo F21 : http://www.frankenturbo.com/new/F21L.html jest sens oraz rzeczywiście są tak wydajne jak na 1 stronie jest napisane czy "nasze Polskie" hybrydy bardziej opłacalne bo jeszcze te cudo wchodzi w grę GT2X : http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-150&Category_Code=VVWTK Auto ma być na miasto codzienna jazda ,zależy właścicielowi żeby szybko turbo wstawało którą opcje byście wybrali ??
krzysiekml Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 u mnie koleś ma f21 z większym wirnikiem cnc ale jeszcze nie wystrojone więc nie wiem co jest do zrobienia,na ori f21 podobno poprzedni właściciel zrobił około 270KM,więc teraz okolice 300 powinno być
davidlive Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Widzisz Krzysiek i poco te twoje mody jeśli 212KM masuje dobrze plecy A tobie 400 sie nudzi, idziesz w zła stronę
Booster Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Panowie montował ktoś kiedyś te turbo F21 : http://www.frankenturbo.com/new/F21L.html jest sens oraz rzeczywiście są tak wydajne jak na 1 stronie jest napisane czy "nasze Polskie" hybrydy bardziej opłacalne bo jeszcze te cudo wchodzi w grę GT2X : http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-150&Category_Code=VVWTK Auto ma być na miasto codzienna jazda ,zależy właścicielowi żeby szybko turbo wstawało którą opcje byście wybrali ?? Te turbosprężarki były fajne 10 lat temu
omzig Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 polecam k03rs Jaki potencjał Panie?
bongod Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Masuje każdy przyrost mocy ale to masowanie szybko jakoś staje się niewyczuwalne jakaś magia --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
krzysiekvtec Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Kolega zrobił w s4 2.7bt 420+ i 600nm+ będziemy filmik robić z jazdy jak. Przesiadek się do swojego całkiem przestanie jechać
Paolo1988 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Powiedzcie czy da się wstawić do Avj komputer silnika od bfb albo bex bez przeróbek? Musze zmienić komputer bo nie mogę przekodować mojego a parę koni by się przydało. I jak mam quattro to po zmianie na manual i czy sterownik musi być of quattro
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 nie da sie, q czy oska nie ma znaczenia
davidlive Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Mam problem w swoim b7 z pompa paliwa. Ma ktoś dojścia do serwusu Żeby to jakoś taniej kupic ?
bongod Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ja sprzedaje w dobrym stanie 150 w dziale sprzedam . Lambda okolice zera do odcinki była jak miałem 230 koni więc git --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
bongod Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 A to nie widziałem tego autka to w b7 inna pompa niż w b6? --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
davidlive Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Specjalnie właśnie podaje b7. A 230 gdybym robił to by mi moja wystarczyła
bongod Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ja od s4 b6 kupiłem za 150 zeta więc jak poczekasz to napewno coś znajdziesz --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się