gilas Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Myslisz ze 70tys to dużo? Żeliwo popekane by bylo?
bjoern Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Aaa no myślałem ze 200 to max na k03 Z tym że EGT jest bardzo wysokie a kolektor z turbo świecą na żółto Właśnie widzę co chwilę u siebie ale jak się studzi a turbo/kolektor nie świecą na biało to chyba nie ma czym się przejmować, nie? I pytanie: chcąc zbudować 1.8t na większe moce to podstawa to korbowody, a co z zaworami? Słyszałem, że tam jakieś słabe sprężynki są? Czy da się jakoś zmienić odcinkę w 1.8t? W serii jak dojdzie do odcinki to stoi w miejscu, a chciałbym mieć "łu tu tu tu"
Galetto Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Panowie a czy wtryski wystarcza 320 cc żeby podnieść moc do 210 km bez petlenia wtryskiwaczy czy szukać mocniejszych? Zależy o jakich wtryskach mowa. Czy 320cc przy 3bar czy 320cc przy 4bar. :D Aaa no myślałem ze 200 to max na k03 Nie należy wrzucać wszystkich K03 do jednego worka. W starszych były K03 005, a AVJ czy BFB ma K03 029 i ono jest bardzo zbliżone do K03s 073 z BEX. Dlatego bezsens jest napalać się na 073 mając 029 bo wyniki są niewspółmierne. Jak już modzić to przynajmniej jakąś hybrydę.
wampir Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Zależy co kto potrzebuje bo i tak się nie da przeskoczyć ograniczenia w postaci kolektora wydechowego i ogólnie samej strony gorącej turbiny. Jeżeli nie chce się zmieniać TIPa, a jedynie dołożyć drugi SMIC, większe wtryski i DP to takie k03-073 to tanie rozwiązanie na 220-230KM. Potencjalnie mniejsza awaryjność układu. Hybryda hybrydzie nierówna.Zależy od jakości materiałów, doboru wirników po obu stronach, doboru gruszki i jej stanu. Jak dla mnie to duża hybryda nie ma sensu. Już lepiej oklepane K04-064. Edytowane 29 Maja 2016 przez wampir
Dominik93 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Panowie a czy wtryski wystarcza 320 cc żeby podnieść moc do 210 km bez petlenia wtryskiwaczy czy szukać mocniejszych?Zależy o jakich wtryskach mowa. Czy 320cc przy 3bar czy 320cc przy 4bar. :DAaa no myślałem ze 200 to max na k03Nie należy wrzucać wszystkich K03 do jednego worka. W starszych były K03 005, a AVJ czy BFB ma K03 029 i ono jest bardzo zbliżone do K03s 073 z BEX.Dlatego bezsens jest napalać się na 073 mając 029 bo wyniki są niewspółmierne. Jak już modzić to przynajmniej jakąś hybrydę. Mam na myśli wtryski 320 cc na seryjnym regulatorze paliwa a on jest 3 czy 4 barowy? Czy nie zaszkodzi wsadzić większe wtryski np 380 cc na seryjnym regulatorze tak aby na przyszłośc zostały gdybym chciał więcej niż te 210-220 km?
krzysiekml Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 4bary jest i około 320cc wychodzą bexowe wtryski przy nim,które mają według boscha 289cc/3bary
Imhotet Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 za nówke to dobra cena czemu sprzedajesz wrzucasz cos mocnijszego ? Moje przy 235/30/18 klei 4 koła az miło
Dev Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Kupiłem dwie sztuki bo wychodziła lepsza cena. Ale już poszło, zabrał Kolega z forum. Mateusz miałeś do mnie dzwonić w sprawie turbin...
bartekzks Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam mam pytanie . Czy takie pękniecia to normalne w K03 hybrydzie warto kupować taką sztukę czy oddać ją ?? https://zapodaj.net/c24b349d5aa83.jpg.html https://zapodaj.net/85e825b4c1107.jpg.html https://zapodaj.net/e362c7f118616.jpg.html
krzysiekvtec Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 to pekniecie zeliwa to nic 90% jest tak peknietych jak nie wiecej, najwazniejsze sa peknięcia na klapce trzeba sprawdzić czy jest szczelna :)ale po tym co widac raczej jest szczelna
bartekzks Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 to pekniecie zeliwa to nic 90% jest tak peknietych jak nie wiecej, najwazniejsze sa peknięcia na klapce trzeba sprawdzić czy jest szczelna :)ale po tym co widac raczej jest szczelna A jak to można sprawdzić?
bongod Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Otwórz i oblukaj czy nie ma tam pęknięć i gruche sprawdź kompresorem. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Venom666 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Czesc. Dawno mnie tu nie bylo ale poprostu wyskoczyla robota za granica ktorej nie moglem odrzucic ze wzgleduw finansowych.. Ale do rzeczy. W ogloszeniach sprzedam uwazam ze nie ma sensu , jak cos to mnie Hugo wywyali albo przeniesie,,, moze rozpusci wici bo warto i moze ktos doceni robote Chce sprzedac swoje Audi S3 i A4 moze ktos sie zainteresuje. A4 - 2003/2004 1.8T AMB - Quattro - Automat - USA - bezwypadkowy - bylo wgniecenie na dachu ktore naprawilem i mam zdjecia - cos spadlo. Przebieg teraz chyba 145.000 km -oryginal jestem drugim wlascicielem od nowosci auta , mam ksiazki. O aucie .,,, pakiet zewnetrzny od S4 - zrobilem tylko dlatego ze lubie zeby wszystko wygladalo na OEM ale tylko dlatego ze zamontowany jest FEMIC ktory musialem zmiescic . Hamulce od 3.0 TDI ( przod 320 - bardzo dobry stan ) tyl seryjny ale byly nowe hamulce wiec stwierdzilem ze poczekam jak sie skoncza i wymienie wtedy na 280... Silniki : Zamontowana Turbo K04-015 , DP owiniete bandazem 1000 C ,,,,wywalona sonda za katem , rura wymieniona az do rozdzielenia wydechow, wiec srednice wylotu odpowiednie , Silokonowy TIP Samco - u INCOGNITO jest jeszcze nierdzewny TIP do zabrania , Intercooler w blotnikiu z lewej strony zostal ( spelnia swoje zadanie - sprawdzalem temperatury z nim i bez i dlatego stwierdzilem ze zrobie jeszcze prawy do BEXa ale braklo czasu ) FEMIC - przebudowny chyba od IVECO - niechcialem chinola i robilem wlasny - spawam TIG-iem . Puszka filtra OEM ale ma zrobiony drugi dolot w blotniku az do kratki halogena , Zalozona oslona termiczna na filtr od podluznicy do maski oraz od sciany grodziowej do chlodnicy - na moich wczesniejsych postach w tym dziale byly zdjecia - puszka jest odcieta termicznie - calkowicie. EGR jest zablokowany, ale wymontowywanie pompy napowietrzajacej zostawilem na czas montarzu prawego coolera. Dorzucam wtryski 380 do koncowego wystrojenia auta poniewaz teraz auto jest zrobione na drodze a nie na hamowni ( braklo czasu ) - niewiem ile teraz mam mocy 3.0V6 nie daja rady. Na tym setupie przejechalo moze 2000km i stoi bo autem po zakupie przjechalem moze 7000km .Wszystko jest gotowe do strojenia,trzeba u kogosc zamontowac wtryski i wystroic. Oczywiscie wszystko w aucie jest zrobione typu rozrzad , oleje i plyny wiec nie trzeba inwestowac . Auto ma zamontowana instaacje BRC - butla jest w kole ale usunolem filtr weglowy oparow wiec jak ktos chce moze zamontowac wielka butle albo zostawic ta ktora jest i cieszyc sie kolem dojazdowym bo zostalo na niego miejsce i bagaznik jest wpelni funkcjonalny . Wyposazenie: ZEWNETRZNE : zewnetrzy od S4 ,,, ( auto jest grafitowe ale jest oklejone folia - bialy carbo zdodatkami czarnymi , jeszcze zadna osoba mi nie powiedziala ze zle wygalda ) Ma zamontowane z przodu chinskie lampy z paskiem ledowym ale je rozebralem - zamontowalem LEDy OSRAM z radiatorami - dzienne swieca tak samo jak ledy w A5 - do tego ledowa pozycyjna oraz Xenony - Tyl lampy ledowe - pozycyjne i stop - bardzo ladne - chinskie ale "niemieckie" , spryskiwacze reflektorów Wszystkie szyby sa oklejone folia - ale nawet tego nie widac bo jest bardzo jasna i robilem to dla bezpieczenstwa dzieci . Policja mnie zatrzymywala i nigdy nawet nie zwrocili ale to pewnie przez to ze tylna szyby nieprzyciemnialem i w aucie jest jasno folia najwyzej jakosci WEWNETRZNE: -skora , fotel kierowcy caly elektryczny + ortopodyczny - pasazer tylko ortopedyczny , schowki pod fotelami i siatki w oparciach , szklany dach , 8 poduszek , worek na narty , rolety w tylnych drzwiach , swiatla auto + lusterka forochrom , kierownica ze zmiana biegow , tempomat , radio USA ze zmieniarka na 6 plyt w srodku + navi 8" na Win CE , komputer pokladowy , pakiet oswietlenia wewnatrz , otwieranie klapy z pilota i klawiszem wewnatrz , alarm fabryczny wylaczany , sterownie bramami garazowymi , parktronic tyl - Valeo , hak holowniczy nigdy nie użyty - duzo masa w dowodzie do holowania , oczywiscie relingi . Auto sprzedaje na kolach 16" alu ktore sie zmiescly hamulce "320" i na zimowych oponach prawie nowych Michelin - dorzuca letnie opony na gora ten sezon tez Michelin , Auto mialem na kutych 18" z Gofa V R32 ale one zostaja w domu bo pewnie cos jeszcze kupie a te kola tez robilem sam i sie trosze napracowalem nad nimi. Coz,,, napewno cos pominolem. Bede w Polsce od 2 lipca , auto stoi w firmie ,... jesli ktos bedzie zinteresowny to od 2 lipca bede pod telefonem 694451190 ,, teraz tylko mail : [email protected] http://fs5.directupload.net/images/160617/xc2jmvi5.jpg Edytowane 17 Czerwca 2016 przez Venom666
QuikSilver Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 jak to jest z wymianą wałków tych z ADRa, czuć różnice? bez korekty softu? na pewno góra będzie mocniejsza ze względu na ich długość ale czy na tyle żeby się opłacało, robiłem całą głowice, i wszystko miałem na wierzchu ale ze względu na czas musiałem wszystko składać do kupy i wrzuciłem moje, tyle że nie powiedziane jest że kiedyś nie wsadzę innyc, tylko czy się opłaca, bo jedynie co teraz chce zrobić do hybryde, podciągnąć moment i koniec, zakuwać nie chce silnika.
Dev Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Edytowane 22 Czerwca 2016 przez Dev
bartekzks Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Można coś więcej na temat tego "cuda"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się