dawid7737 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Hmm cena u sida 200 za sztuke to chyba normalna? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wampir Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Bo na allegro są gianty po "stufce" i dlatego tak napisałem. Myślałem, że wkleiłem link, ale późno było i nie przelałem na papier tego co miałem w myślach 012 to wtryski kiepskiej jakości i powtarzalności. Miałem do czynienia z kilkoma zestawami i zawsze były problemy.
dawid7737 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 To które najlepiej brać? 028156102? A te co ja podałem z boscha 0280155968? Bo 012 odradzasz z doświadczenia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
maniom Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Mam 1.8t ANB zrobione na około 190km: -wieksze wtryski -DP -soft Chce zmienić turbo na większe i w przyszłości FMIC, które turbo będzie lepsze: http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-k04-audi-vw-1-8-t-tuning-i6654734611.html http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo-audi-vw-1-8-t-180-km-k03s-i6662889473.html Warto dopłacać do droższego? Ile mniej więcej KM maks można na tym ugrać? Kupować na allegro czy może polecacie jakieś inne miejsce?
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Tylko pierwsza opcja ale i tak przeholował z kuńmi
Galetto Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Chce zmienić turbo na większe i w przyszłości FMIC, które turbo będzie lepsze: Drugi link to turbina do poprzecznych 1.8T więc Ci nie podejdzie.
MrTea Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Na takiej k03s zrobisz 220-230ps .. więcej raczej ciężej Jak chcesz to na PW dam Ci namiar na gościa co ze dosłownie parę groszy więcej zrobi Ci turbo na realne 260-300ps Edytowane 31 Grudnia 2016 przez MrTea
maniom Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Myśle, że wystarczy mi te 220-230 bo mam tylko ośke więc więcej to już chyba sztuka dla sztuki ale dzięki za rady
bongod Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Ale na tych 230 na K03s to za długo nie pojezdzisz Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
mophk Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Myśle, że wystarczy mi te 220-230 bo mam tylko ośke więc więcej to już chyba sztuka dla sztuki ale dzięki za rady myślę, że lepiej zrobisz odzywając się do kolegi, który pierwszy Ci odpisał. ma bdb towary na 250km. Co do "ośka vs moc" to na forum jest na pewno jedna, ktora ma 300ps okolo i jest ok. ew. mozesz napisać do "Geremi Vag garage" i on ma hybrydy (ostatnio sie chwalił rekordem polski k03s na poziomie 329km. cenowo wygladają spoko.
dawid7737 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Co do tych wtrysków mam do kupienia za 70/szt 0280156012 oraz za 193/szt 0280155968, i z tego co piszecie lepiej te drugie tak? i założe je p&p? i ostatnie pytanie nie musze dawać regulatora ciśnienia ani innej pompy?
mophk Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 nie wiem jak tam wydajnosc twojej pompy i tych wtryskiwaczy, ale jeśli to tylko jakaś mapa to da radę seria
wampir Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Wtrysków chinoli nie bierz. Jezeli nowe 440cc za 200zł/sztuka to jak dla mnie też średni deal jak można mieć w tej cenie lub pare zł więcej np 550cc, które starcza nawet na k04tfsi. Regulator cisnienia paliwa masz w filtrze paliwa. Polecam ori z ASO aby nie było jaj. Co do pompy to nikt nie wywróży w jakim stanie jest Twoja. Jak zdrowa to do 270KM powinna obsłużyć (sprawdzone empirycznie). Jak więcej mocy to bosch 040 ale trudniejszy montaż. Chyba, że lubisz ryzyko to wtedy pompa z kraju ryżu i też może być ogien w niższej cenie K03s (k03-073) to turbo na max w okolicach 230KM. Wiem bo mam Musi być dobry silnik, osprzęt i strojenie aby to jeździło z mocą i bezawaryjnie. U mnie już 3 lata bez problemów, ale nie każdemu się udaje. Jarek tzn Geremi Vag garage pokazał hybryde o dużej mocy ale to setup nie dla Kowalskiego, który się nie zna mechanice i nie potrafi dbać o auto tylko dla ogarniętych kierowców bo inaczej o awarie typu uszkodzenie głowicy czy inne nie trudno. Hybryda musi być przemyślana a nie dziwoląg z olbrzymią stroną zimną i ciasną gorącą bo potem ludzie płaczą, że dołu to nie ma, po mieście się ciulowo jeździ, a górą i tak zdycha bo się zagotowuje. Większość deklarowanych mocy przez sprzedawców turbin można traktować z przymrużeniem oka i odejmować lekko 10% z tego co deklarują. Wątek wałkowany co kilka strony w tym temacie. Chyba sobie zapisze ten tekst żeby potem wklejać, a nie klepać na nowo
krzysiekml Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 na ori pompie i wtryskach 440 i większych nie pociągniesz 270KM masz Q to walbro 255 wchodzi elegancko w koszyk
Unf Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Mam 1.8t ANB zrobione na około 190km: Tylko pierwsza opcja ale i tak przeholował z kuńmi 190 koni to juz za duzo na oske? Kurde a mi sie w tym roku marzylo 150/210 --> 200/300
mophk Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 jak będziesz jezdził cywilnie to i 300 mozesz mieć moim zdaniem. ale jakies strzały ze sprzegła itp bajery to trakcji nie będzie
Unf Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Nie no ja mam na mysli normalna jazde z normalnym wyprzedzaniem na polskich trasach czyli 80 --> 120 itd. Zadnego pajacowania
audicoman Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Nie no ja mam na mysli normalna jazde z normalnym wyprzedzaniem na polskich trasach czyli 80 --> 120 itd. Zadnego pajacowania Ja mam w ośce 212 KM i 324 NM i w zupełności na polskie drogi wystarcza, niuton mam spory z dołu więc do normalnego użytkowania w sam raz. Więcej chyba bym w oście nie chciał. NA suchym ok, ale na mokrym to ciągła walka z trakcją jak chcesz w pełni korzystać z osiągów auta.
wampir Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 na ori pompie i wtryskach 440 i większych nie pociągniesz 270KM masz Q to walbro 255 wchodzi elegancko w koszyk Na ori VDO nowej z ASO wyszło 270KM i jeździ już ponad rok bez awarii. Wynik zmierzony na jednej z bardziej restrykcyjnych hamownie w Polsce
Imhotet Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 ori pompa wtryski 440 + 240g/s przeplywu 17ms przy 6k z tymi 525 bym się Łukasz nie rozpędzał pozniej bedzie problem z jałowymi na lpg..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się