Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmm cena u sida 200 za sztuke to chyba normalna?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bo na allegro są gianty po "stufce" i dlatego tak napisałem. Myślałem, że wkleiłem link, ale późno było i nie przelałem na papier tego co miałem w myślach :)

012 to wtryski kiepskiej jakości i powtarzalności. Miałem do czynienia z kilkoma zestawami i zawsze były problemy.

Opublikowano

To które najlepiej brać? 028156102? A te co ja podałem z boscha 0280155968? Bo 012 odradzasz z doświadczenia

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Mam 1.8t ANB zrobione na około 190km:

-wieksze wtryski

-DP

-soft

Chce zmienić turbo na większe i w przyszłości FMIC, które turbo będzie lepsze:

http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-k04-audi-vw-1-8-t-tuning-i6654734611.html

http://allegro.pl/turbosprezarka-turbo-audi-vw-1-8-t-180-km-k03s-i6662889473.html

Warto dopłacać do droższego? Ile mniej więcej KM maks można na tym ugrać?

Kupować na allegro czy może polecacie jakieś inne miejsce?

Opublikowano

Tylko pierwsza opcja ale i tak przeholował z kuńmi

Opublikowano

Chce zmienić turbo na większe i w przyszłości FMIC, które turbo będzie lepsze:

Drugi link to turbina do poprzecznych 1.8T więc Ci nie podejdzie. :D

Opublikowano (edytowane)

Na takiej k03s zrobisz 220-230ps .. więcej raczej ciężej :)

Jak chcesz to na PW dam Ci namiar na gościa co ze dosłownie parę groszy więcej zrobi Ci turbo na realne 260-300ps :)

Edytowane przez MrTea
Opublikowano

Ale na tych 230 na K03s to za długo nie pojezdzisz ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Myśle, że wystarczy mi te 220-230 bo mam tylko ośke więc więcej to już chyba sztuka dla sztuki ale dzięki za rady :)

myślę, że lepiej zrobisz odzywając się do kolegi, który pierwszy Ci odpisał. ma bdb towary na 250km. Co do "ośka vs moc" to na forum jest na pewno jedna, ktora ma 300ps okolo i jest ok.

ew. mozesz napisać do "Geremi Vag garage" i on ma hybrydy (ostatnio sie chwalił rekordem polski k03s na poziomie 329km. cenowo wygladają spoko.

Opublikowano

Co do tych wtrysków mam do kupienia za 70/szt 0280156012 oraz za 193/szt 0280155968, i z tego co piszecie lepiej te drugie tak? i założe je p&p? i ostatnie pytanie nie musze dawać regulatora ciśnienia ani innej pompy?

Opublikowano

nie wiem jak tam wydajnosc twojej pompy i tych wtryskiwaczy, ale jeśli to tylko jakaś mapa to da radę seria

Opublikowano

Wtrysków chinoli nie bierz.

Jezeli nowe 440cc za 200zł/sztuka to jak dla mnie też średni deal jak można mieć w tej cenie lub pare zł więcej np 550cc, które starcza nawet na k04tfsi.

Regulator cisnienia paliwa masz w filtrze paliwa. Polecam ori z ASO aby nie było jaj.

Co do pompy to nikt nie wywróży w jakim stanie jest Twoja. Jak zdrowa to do 270KM powinna obsłużyć (sprawdzone empirycznie).

Jak więcej mocy to bosch 040 ale trudniejszy montaż.

Chyba, że lubisz ryzyko to wtedy pompa z kraju ryżu i też może być ogien w niższej cenie :)

K03s (k03-073) to turbo na max w okolicach 230KM. Wiem bo mam :) Musi być dobry silnik, osprzęt i strojenie aby to jeździło z mocą i bezawaryjnie. U mnie już 3 lata bez problemów, ale nie każdemu się udaje.

Jarek tzn Geremi Vag garage pokazał hybryde o dużej mocy ale to setup nie dla Kowalskiego, który się nie zna mechanice i nie potrafi dbać o auto tylko dla ogarniętych kierowców bo inaczej o awarie typu uszkodzenie głowicy czy inne nie trudno.

Hybryda musi być przemyślana a nie dziwoląg z olbrzymią stroną zimną i ciasną gorącą bo potem ludzie płaczą, że dołu to nie ma, po mieście się ciulowo jeździ, a górą i tak zdycha bo się zagotowuje. Większość deklarowanych mocy przez sprzedawców turbin można traktować z przymrużeniem oka i odejmować lekko 10% z tego co deklarują.

Wątek wałkowany co kilka strony w tym temacie. Chyba sobie zapisze ten tekst żeby potem wklejać, a nie klepać na nowo :)

Opublikowano

na ori pompie i wtryskach 440 i większych nie pociągniesz 270KM

masz Q to walbro 255 wchodzi elegancko w koszyk

Opublikowano

Mam 1.8t ANB zrobione na około 190km:

Tylko pierwsza opcja ale i tak przeholował z kuńmi

190 koni to juz za duzo na oske? Kurde a mi sie w tym roku marzylo 150/210 --> 200/300 :D

Opublikowano

jak będziesz jezdził cywilnie to i 300 mozesz mieć moim zdaniem. ale jakies strzały ze sprzegła itp bajery to trakcji nie będzie

Opublikowano

Nie no ja mam na mysli normalna jazde z normalnym wyprzedzaniem na polskich trasach czyli 80 --> 120 itd. Zadnego pajacowania ;)

Opublikowano

Nie no ja mam na mysli normalna jazde z normalnym wyprzedzaniem na polskich trasach czyli 80 --> 120 itd. Zadnego pajacowania

Ja mam w ośce 212 KM i 324 NM i w zupełności na polskie drogi wystarcza, niuton mam spory z dołu więc do normalnego użytkowania w sam raz. Więcej chyba bym w oście nie chciał. NA suchym ok, ale na mokrym to ciągła walka z trakcją jak chcesz w pełni korzystać z osiągów auta.

Opublikowano

na ori pompie i wtryskach 440 i większych nie pociągniesz 270KM

masz Q to walbro 255 wchodzi elegancko w koszyk

Na ori VDO nowej z ASO wyszło 270KM i jeździ już ponad rok bez awarii.

Wynik zmierzony na jednej z bardziej restrykcyjnych hamownie w Polsce :)

Opublikowano

ori pompa wtryski 440 + 240g/s przeplywu 17ms przy 6k

z tymi 525 bym się Łukasz nie rozpędzał pozniej bedzie problem z jałowymi na lpg..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...