gregor10 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 ori pompa wtryski 440 + 240g/s przeplywu 17ms przy 6k z tymi 525 bym się Łukasz nie rozpędzał pozniej bedzie problem z jałowymi na lpg.. Ja zawsze daje 525cc Bosch i nigdy nie mam problemu z jałowymi na LPG po poprawnej kalibracji ME7.5. A setupów na LPG +300PS z 525cc troszkę zrobiłem
krzysiekml Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 pany a taka turbinka k03 z 2.0tfsi np. http://allegro.pl/turbo-audi-a4-b7-2-0-tfsi-200koni-k03-i6663310453.html ile to wydmucha w 1.8t lub jaki koszt przeróbki na coś mocniejszego?
bjoern Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 hmm myślałem, że ze wzdłużnego podpasi a nie jak k04-064 ale ciekaw jestem też co można na tym ugrać, może ktoś coś opowie 1
s3bA666 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Co myślicie o tych korbach? Warto je brać? http://re5pect.pl/kute-korbowody-techno-5-vag-1-8t.html Do nich chce dobrać panewki king racing.
kaman5151 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Czy ktoś mógłby mnie naprowadzić i zaproponować jaki FMIC zakupić do mojej audi? Linki, adresy kontakty mile widziane. Dotyczy audi jak w profilu.. Mam seryjny a wiadomo jak to potrafi puchnąć w upalne dni. Dodatkowo mam program na około 200 kucy, wycięty katalizator i teraz dojdą wtryski od BEX'a. Dlatego chciałbym jeszcze zająć się lepszym chłodzeniem ale niestety nie znam się na tym i nie wiem jaki wybrać niedługo. Możliwe że będę w przyszłości celować w moce rzędu 240PS. Chciałbym taki aby mocno nie obciążył portfelu ale spełniał zadanie nawet po późniejszych dalszych przerókach. Jakie są najpopularniejsze? Najczęściej zakładane? A może ktoś ma jakieś indywidualne,które sobie chwali? Dzięki za jakiekolwiek propozycje.
pioteros Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 tylko indywidualne, wysokosc 230 i zeberka nowego typu
Mizur138 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Panowie jaki byscie polecili filtr powietrza stozek do 1.8T??.Aktulanie mam załozony K&N i zastanawiam sie nad AEM Stożkowy suchy filtr 3" 76mm Fujita.
pioteros Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 zaden stozek nie jest dobry chyba ze dobrze odizolujesz go blachą od reszty komory
ganjaq Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja jeżdżę na wkładzie k&n wcześniej stożku pipercross, żadnej różnicy nie zauważyłem, jedynie w dźwięku.
mophk Opublikowano 12 Stycznia 2017 Opublikowano 12 Stycznia 2017 chcialem sobie wymienic pompę paliwa w aucie z sygnaturki na tą z s4 b5. niestety moja poma z eski posiadała przetłoczenie wiec nie pasuje p&p w koszyk. wiec chciałym zamontować jakaś w bak dedykowaną typu dw200. są w miare tanie i dobre. Mam problem - chce go rozwiązać zanim cos kupie faktycznie. pompa z eSki ma 43mm srednicy, dw200/walbro255 ma 39. czy mogę sobie tą pompe poprostu wrzucic czy musze ją jakoś montować na sztywno? jesli tak, to macie jakies sugestie jak? nie chciałbym tam żadnego druciarstwa. Proszę bez pytan o moc. będzie jaka będzie.
Pawel_M Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) 9 godzin temu, mophk napisał: chcialem sobie wymienic pompę paliwa w aucie z sygnaturki na tą z s4 b5. niestety moja poma z eski posiadała przetłoczenie wiec nie pasuje p&p w koszyk. wiec chciałym zamontować jakaś w bak dedykowaną typu dw200. są w miare tanie i dobre. Mam problem - chce go rozwiązać zanim cos kupie faktycznie. pompa z eSki ma 43mm srednicy, dw200/walbro255 ma 39. czy mogę sobie tą pompe poprostu wrzucic czy musze ją jakoś montować na sztywno? jesli tak, to macie jakies sugestie jak? nie chciałbym tam żadnego druciarstwa. Proszę bez pytan o moc. będzie jaka będzie. Pompa Pierburga z S4 B5 pasuje pod 1.8T i nic w koszu nie trzeba przerabiać, jedynie lekkie przeróbki zasilania... Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Pawel_M
Imhotet Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Dnia 1.01.2017 o 22:42, gregor10 napisał: Ja zawsze daje 525cc Bosch i nigdy nie mam problemu z jałowymi na LPG po poprawnej kalibracji ME7.5. A setupów na LPG +300PS z 525cc troszkę zrobiłem ouch na 4B reg ? jakie czasy wtrysku pb na jałowych pamietasz ?
gregor10 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 3 godziny temu, Imhotet napisał: ? Tak na 4 barowym regulatorze , zero problemu idealne jałowe bez falowania itp. Czasy masz tam w okolicy 2ms na jałowym Z resztą 525cc to co to że niby duży wtrysk ? Kalibrowałem w a4kach na 4barowym regulatorze regulowanym podcisnieniowo 640cc bosche i również nie ma problemu. We wszystkich mocniejszych projektach daje 525cc i nikt nie narzeka a przebiegi lecą
hopek03 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) panowie do 1.8T zrobionego na 250 km pakować świece NGK PFR6Q czy inne Edytowane 14 Stycznia 2017 przez hopek03
bongod Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 7Q. Będą już dobre. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
hopek03 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 panowie powiedzcie czy montować cewki z s4 b6 pasują p&p do bex obecnie mam beru ale jedna zaczęła szwankować i zastanawiam się czy nie zakupić cewek używek s4
TurboPL Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Jakiej firmy panewki do AEB 058 przygotowane pod 600km czy firmy panewek nie robią dużej różnicy? I czy uszczelka pod głowice jakąś konkretną czy standard dobrej firmy? Edytowane 23 Marca 2017 przez TurboPL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się