Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Tak albo ta pompa w baku albo sterownik pompy paliwa, jeżeli taki w tym modelu jest. Nie pamiętam dokładnie czy w tym silniku jest sterownik pompy J538. Trzeba by w elsie na schematy popatrzeć  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś sterownik chyba tam jest z tego co widzę. Ale pukłem w tą pompe paliwa bo chciałem ją odkręcić i teraz nie odpala w ogóle auto na zapłon jak dam to słychać pompe ale przy próbie odpalenia nic tam nie słychać już.

20220818_221000.thumb.jpg.e87c6953008c6d49ef13c80302930f8d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, marky2552 napisał:

Jakiś sterownik chyba tam jest z tego co widzę. Ale pukłem w tą pompe paliwa bo chciałem ją odkręcić i teraz nie odpala w ogóle auto na zapłon jak dam to słychać pompe ale przy próbie odpalenia nic tam nie słychać już.

 

Może to Ci coś pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale coś tu jest nie tak chyba ? nue wiem czy jak pukłem w nakrętke do odkręcanua to spadło czy już wcześniej tak było i jakiś oring leży na dnie 

20220818_223411.thumb.jpg.ccb4fd9d568224f9f40799d3e3797d99.jpg

20220818_224327.thumb.jpg.2505d7317711d428aaf4ba27c064e4b0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie taka sytuacja że będzie wymiana sprzęgła i dwumasy. Co do dwumasy to nowa luk/sachs ale co zrobić ze sprzęgłem? Obić kevlarem starą tarczę? Skrzynia manualna, 3.0 tdi CDUC. Raczej obijanie kevlarem wyjdzie taniej ale czy lepiej? Doradźcie mi, bo jutro będę z mechanikiem rano decydował. Może ktoś jest w stanie napisać o kosztach bo zupełnie nie wiem na co się szykować. 

20220823_192334.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu z neta powinien być tam jakiś "żelek"  na moje oko to nic tam nie ma między czujnimiem a szybą a z tego co wiem to za jakiś żel zapłaciłem i teraz bez sensu bo zapłaciłem za całość a okazuje się że nie działa to jak powinno i w dodatku nie ma tego co powinno być więc sam go sobie tam założe i może ruszy czujnik deszczu 

20220822_195014.thumb.jpg.0c4ff31ecb4c08a9c42b0c11a75b0bfd.jpg

20220824_140130.thumb.jpg.98b35fa005e6fff9fd157946692129bf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslicie że taki żelek będzie odpowiedni, z opisu wynika że tak ale wolę się upewnić 

 

https://allegro.pl/oferta/plytka-zel-do-sensora-czujnika-audi-a4-b8-a5-ii-12277491289

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, marky2552 napisał:

Myslicie że taki żelek będzie odpowiedni,

Ja kiedyś zakładałem taki i działał , tylko dobież dobrze kształtem bo są różne .

A miałem Ci wcześniej napisać żebyś sprawdził ten żelek :facepalm: 

Edytowane przez mariusz36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zna ktoś ogarnięty serwis TFSI najlepiej Śląsk lub moje okolice, problem z ciśnieniem oleju, silnik po pełnym serwisie  odnośnie wady olejowej. Gwarancja minęła i w dodatku bardzo daleko mi do tej firmy która to robiła. Komunikat pojawia się różnie jak mu się podoba, na wyższych obrotach nie ma tego problemu ale jak spadną lub stoję, zjeżdżam z górki pojawia się błąd niskiego ciśnienia oleju. Słyszałem że może to być łańcuch pompy oleju, że bardzo często dochodzi do wyłamania napinacza który jest w tej pompie z jakiegoś tworzywa czy coś. Słyszalne terkotanie jak w dieslu, jak dodam gazu nie słychać ale jak odpuszczę od razu takie terkotanie jest. Proszę o rady pomoc etc. z góry dziękuję każdemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że będziecie bardziej świadomi ode mnie, czy kolory lusterek EP5 i Z62 są takie same? Lub ewentualnie jak bardzo się różnią. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

udało mi się znaleźć tylne lampy led (zamienniki), które wyglądają praaaawie jak fabryczne ledy, są plug and play w miejsce żarówkowych, nie wywalają błedu, wszystko generalnie działa. Jednak w żarówkowych jedna żarówka (wewnętrzna na klapie w obu lampach) oprócz tego, że pełni rolę pozycyjnej to też przeciwmgielnej.

No i po założeniu tych ledowych mocą pozycyjnych świeci mi się też lekko ta przeciwmgielna.

Czy poratuje ktoś wskazówką jak wykodować vcdsem świecenie tej wewnętrznej żarówki na klapie jako pozycyjna (oczywiście wtedy nadal powinna mieć funkcję przeciwmgielnej)? Jeśli to cenna wiedza tajemna to oczywiście może być odpłatnie ;)

Widać o co chodzi na fotce :) po prawej stara lampa żarówkowa, po lewej nowa lampa led:

obraz.png.b40d5a474211be4f7a4fb470fb36c58c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, luk330 napisał:

Cześć,

udało mi się znaleźć tylne lampy led (zamienniki), które wyglądają praaaawie jak fabryczne ledy, są plug and play w miejsce żarówkowych, nie wywalają błedu, wszystko generalnie działa. Jednak w żarówkowych jedna żarówka (wewnętrzna na klapie w obu lampach) oprócz tego, że pełni rolę pozycyjnej to też przeciwmgielnej.

No i po założeniu tych ledowych mocą pozycyjnych świeci mi się też lekko ta przeciwmgielna.

Czy poratuje ktoś wskazówką jak wykodować vcdsem świecenie tej wewnętrznej żarówki na klapie jako pozycyjna (oczywiście wtedy nadal powinna mieć funkcję przeciwmgielnej)? Jeśli to cenna wiedza tajemna to oczywiście może być odpłatnie ;)

Widać o co chodzi na fotce :) po prawej stara lampa żarówkowa, po lewej nowa lampa led:

obraz.png.b40d5a474211be4f7a4fb470fb36c58c.png

Kanały 203 i 204 w module komfortu. 203 z 7754 na 73, 204 z 7786 na 105. Oczywiście po dostępie upoważnionym.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może wie coś na temat wskazań oleju na MMI bo nie wiem czy to dobrze pokazuje czy o co chodzi sprawdzałem sobie olej na MMI i pokazuje że silnik skonsumował 375ml oleju więc otwieram maskę sprawdzam bagnetem na bagnecie prawie Max 2mm chyba brakuje do max zamykam maskę i na MMI pokazuje cały stan czasem mmi pokazuje że brakuje 0.5 litra oleju czasem jest ponad pół litra czyli że spalił 375ml oleju a bagnet pokazuje co innego to w co mam wierzyć bo nie rozumiem już silnik 2.0T 

20220912_174008.thumb.jpg.3145ade9e5a33387cb02ba4376e8ab09.jpg

Edytowane przez marky2552
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...