Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany a w przypadku jednotłoka z a6c6 3.0 tdi jarzma sa zamienne?

Tj moge spokojnie do zacisku z nr 973/4 wrzucić jarzmo pod 345????

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Możesz ale licz się z tym że klocek będzie się klinował.

Opublikowano

Możesz ale licz się z tym że klocek będzie się klinował.

Czyli tylko 981/2 pod 630 czy jest jakis sposób by nie klinowało klocka????

Opublikowano

koledzy a jak ma się montaż hamulców tył 300mm z przodu mam już 320mm , chodzi głuwnie o to aby tył nie chamował mocniej od przodu , jak audi będzie się zachowywać przy takiej konfiguracji

Opublikowano

Wszystko będzie OKi, problemem może byc jedynie dostępnośc zestawu 300mm na tył w sensownej cenie.

Opublikowano

aha czyli nie będzie tak że tył będzie hamował szybciej , czy mocniej jak przód itp. bo w tej chwili mam na tyle 255 i jadąc szybko po łuku i nagle mocno hamując czuje jak by tył mnie zaczynał wyprzedzać

Opublikowano

Będzie nawet lepiej niż 345/300

Opublikowano

345/330 jeszcze lepiej...

Opublikowano

W łuku to raczej normalne. Tyle,że Ty masz za słaby tył względem przodu. Skoro obawiasz się, że 300mm będzie za mocne, to zakładaj do kompletu 288mm, albo 300mm na zacisku z transportera T5, który ma mniejszy tłoczek 41mm.

Dużo ludzi jeździ na 320/300 i 345/330 i nikt nie narzeka na balans,nawet w ośkach.

Miałem podobne obawy, i finalnie mam 320 (nawet niecałe bo jakieś 317) na czterotłoku z q5 na przodzie i 300 z eSy na tyle. Jeździ się normalnie ;)

Opublikowano

tyle razy to powtarzam, wiele aut maja tarcze wieksze z tylu niz z przodu (tarczo-bebny), klocki oczywiscie sa mniejsze, tarcze ciensze, ale po to jest korektor sily hamowania aby rozdzielic sile w pompie absu, wiec termin "za dobre hamulce z tylu" dla aut ze sprawnym absem jest raczej nieaktualny

Opublikowano

Jednak podstawy automatyki mówią, że im mniej układy regulacji ingerują w jakiś proces tym lepiej :)

Oczywiście to jest raczej rozważanie czysto akademickie bo w praktyce więcej może być/jest/ korzyści z tego, że z tyłu siedzą większe hamulce.

Opublikowano

Witam. Mam problem bije mi przodem mocno przy hamowaniu. Więc chcę wymienić tarcze i klocki przód w swoim audi a4 b7 2.7TDI 132KW. Tyl mam w miare nowy 288. Na przodzie mam chyba 312 ale myślę nad założeniem 320 tylko pytanie czy jarzma musze wymienic bo zaciski z tego co wyczytalem zostają

Opublikowano

Raczej masz 320, a w momencie zmiany z 312 na 320 wymienia się wszystko.

Opublikowano

grehio142 poda VIN, sprawdzimy to

Opublikowano

Nic tylko brac ;)
i dziękowac jeszcze

Opublikowano

Vin WAUZZZZ8E68A071952

Panowie znalazłem naklejke w książce serwisowej i jest tam kod 1LA to oznacza że tarcze 320 jesli się nie mylę. Proszę kogoś o potwierdzenie gdyż chce zamawiać jak najszybciej bo jazda na tych co mam - masakra

Opublikowano

Też mam 1LA i jest to przód 320

Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka

Opublikowano

Też mam 1LA i jest to przód 320

Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka

Dzięki wielkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...