Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak usa...tylko wygląda, że one występują też w europie?

zaraz wezmę vin od kolegi s4 usa i zerknę czy się nie pomyliłem

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Blendy są te same EU/USA, pasują zamiennie cabrio/sedan/avant.... Były stosowane też w A3, A6, Q7 etc... Różnica jest jedynie w przypadku, jeśli masz zamek w tylnej klapie - albo jest otwór albo nie ma :hi:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Siemka, 

Ktoś z forum ogarnia aktualne mapy na ten rok do RNS-E? Można jakieś namiary? 

BTW. Niewiem dlaczego radio nie czyta karty SDHC 64gb. Za duża pojemność karty? 

Opublikowano

RNS-E LCD

Czyta SD do 4GB i SDHC do 2GB

RNS-E LED chyba dopiero do 32GB

Jak chcesz mapy odezwij się na PW. 

Opublikowano

Ma ktoś płytę do nawigacji bns 5.0 (czerwony wyświetlacz). Chodzi mi tylko o zmianę języka chociażby na angielski. 

Jezeli miałbym polska płytę to dałoby radę zmienić na polski jeżeli takowy na liście dostępnych nie występuje? 

Opublikowano

Panowie szybkie pytanie Czy turbospreżarka w BPW o nr 038 145 702 N to fachowo nazywana Garetta GT1749V?  Czy ma jakąś inną nazwę? 

Potrzebuje nazwę bo szukam zmiennej geometrii do niej bo moja się zacina i wczoraj złożyłem auto z powrotem a nie spisałem sobie numerów z turbiny. 

Będę wdzięczny za odpowiedź jeśli ktoś posiada takie informacje.

Opublikowano

A nie czyściłeś tej geometrii skoro się zacinała ? 

Opublikowano

Czysciłem ale już jest wytarte  pod łopatkami i na wiele się to nie zdaje, a jak widzę że za 270 zł można kupić całą nową geometrię to nie ma się co zastanawiać tylko że se właśnie tych numerów nie spisałem.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Masz zdjęcie jak wyglĄDA  obecna, te zarysowania? Też kiedys jak jedną wyjąłem to tak było, zmatowałem papierkiem na gładziutko i śmiga do dziś. 

Opublikowano

Zdjęcia nie mam ale w czwartek będę wyjmować turbo jeszcze raz to wstawię fotkę jak to wygląda i wtedy będę szukał po numerach i wizualnie tej geometrii bo myślę że po wymianie będę miał spokój  na koleje 300 tys a tak zapewne co chwile trzeba będzie czyścić. 

Opublikowano

Panowie potrzebuje instrukcji do przerobienia halegenow z s line na rs4,kiedys bylo na audizone ale nie moge znalesc albo slabo szukam,ktos ma moze link ??

Opublikowano

Wymieniał ktoś może diody w blendach lusterek a6 c6? Nie jestem pewny czy jest to rozbieralne.

Opublikowano

Same diody pojedynczo nie wymienisz bo się tego nie rozbiera. Tylko w całości trzy sztuki razem z obudową

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Siema, pytanie:

vfiz sterowany z kierownicy - po wymianie na kiere z B8,5 tez będzie działało sterowanie z kierownicy? Ktoś coś wie? Qmatisa jeszcze nie pytałem 

Opublikowano
W dniu 20.07.2019 o 11:37, HOLMATRO napisał:

Siema, pytanie:

vfiz sterowany z kierownicy - po wymianie na kiere z B8,5 tez będzie działało sterowanie z kierownicy? Ktoś coś wie? Qmatisa jeszcze nie pytałem 

Będzie działać

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To normalne, że CLH zapala się w dzień przy otwarciu? Przy wysiadaniu jest jak powinno czyli nie działa w dzień. Nie wiem czy może coś z kodowaniem mam nie tak.

Opublikowano
38 minut temu, MarcinL napisał:

To normalne, że CLH zapala się w dzień przy otwarciu? Przy wysiadaniu jest jak powinno czyli nie działa w dzień. Nie wiem czy może coś z kodowaniem mam nie tak.

Jak jest czujnik w słońcu to nie powinno się zapalać CLH

Opublikowano
5 minut temu, H4mm3R napisał:

Jak jest czujnik w słońcu to nie powinno się zapalać CLH

jaki procent czułości czujnika najlepiej ustawić? Miałem 45%.

Opublikowano
W dniu 20.07.2019 o 11:37, HOLMATRO napisał:

Siema, pytanie:

vfiz sterowany z kierownicy - po wymianie na kiere z B8,5 tez będzie działało sterowanie z kierownicy? Ktoś coś wie? Qmatisa jeszcze nie pytałem 

Działa bez problemu bo miałem z kierą od B8,5 :P 

Opublikowano

Kopiuję posta z Division'u 

 

Siemka, Panowie takie pytanie. Ile niutona przeniesie sprzęgło od BRD?  

pytam żeby wiedzieć czy jest sens obijać nową tarczę jakąś lepszą okładziną jeśli max niuton będzie w okolicach 400 Nm ,góra czterysta parę niutonometrów?

 

Pozdr 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...