Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Problemu nie będzie. To że licznik poliftowy to wcale nie znaczy, że ma immo3...

2. Tak 

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie, zauważyłem że po jakichś 15min. jazdy gaśnie mi na zegarach kontrolka od świateł, ta zielona... licznik to full fis vdo polift (b5). Wyłączenie i włączenie nie przynosi efektu. Kontrolka włącza się dopiero po dłuższym postoju. Wygląda to tak jakby po ostygnieciu wszystko wracalo do normy.

Gdzie szukać przyczyny? Jakiś zimny lut? Siadają zegary? Macie jakieś sugestie?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Popraw luty na początek 

Opublikowano

Fazi a czy przyczyna może leżeć we włączniku/manetce? Światła się normalnie zapalają i nie migają ....

Opublikowano

No bo pewno dioda pada na pcb

Opublikowano

Panowie co to za wtyczka??

Nie mogę po forach znaleźć rozpiski do niej:/

IMG_20170501_211016.jpg

Opublikowano

Tu jest gniazdo od wyświetlacza temperatury zewnętrznej

Opublikowano (edytowane)

Tu rozpiska tej wtyczki:

Pre 8/97 (This means you have a blue & a yellow connector on the back of your instrument cluster) 
Pin 1 - Black/Red - Power 
Pin 2 - Nothing 
Pin 3 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature) 
Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 19 on blue connector) 
Pin 5 - Nothing 
Pin 6 - Brown - Ground 
Pin 7 - White/Blue - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 7 on yellow connector) 
Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module (Gear Indicator) 
Pin 9 - Brown - Ground 
Pin 10 - Nothing 

Post 8/97 through to 99.5 (This means you have a blue & green connector on the back of your instrument cluster and an ANALOG clock) 
Pin 1 - Black/Red - Power 
Pin 2 - Nothing 
Pin 3 - Nothing 
Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor (Pin 20 on blue connector) 
Pin 5 - Nothing 
Pin 6 - Brown - Ground 
Pin 7 - Nothing 
Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module 
Pin 9 - Nothing 
Pin 10 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature) 
 

 

Dodam tylko że w A6 C5 z 2.5TDI z 98 roku jest drugi kabel brązowo-żółty w pinie 5 - okazało się że jest to wyjście sygnały temperatury otoczenia do ECU , bez jego zmostkowania z kablem z pinu 10 po przekładce na licznik z Fis w ECU był błąd.

 

Możliwe że w A4 jest podobnie

Edytowane przez Banan
Opublikowano (edytowane)

Dzięki Panowie

1.Pin 8 - Black/Brown - Transmission Control Module  gdzieś podpinamy?

2. Pin 10 - Brown/Yellow - A/C Control Head (Outside Temperature) --->pin 29 zielona kostka?

3. Pin 4 - Grey/Blue or Grey/Yellow - Instrument Cluster Combination Processor---> pin 20 niebieska kostka?

4 dziś przy wymianie oleju zauważyłem że przy podstawie filtra mam czujnik czy to coś od temperatury? Dodam że auto polift
 

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

Z czarnej wtyczki z twojej sytuacji interesuje Ciebie tylko sygnał temperatury , reszta zostaw we wtyczce niepodpiętej 

Opublikowano

Kolegi, po odłączeniu licznika pokazuje mi spalanie na poziomie 50,51 litròw. Myślałem, ze się to unormuje, ale ten poziom utrzymuje sie juz od okolo przejechanych 100km. Macie pomysły?

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Brak sygnalu spalania

Opublikowano

Ktoś z małopolski podjął by się wymiany licznika 1/2 fis na full fis? Mam licznik, szarą wtyczke ale jestem zielony w temacie i nie chce nic skopać

Opublikowano

Pany co to za dziwna tarcza na full fisie??

Da się ją podmienić z tarcza ze zwykłego licznika?

IMG_20170509_172750-3120x2340.jpg

Opublikowano

To jest zamiennik pod licznik angielski , ja wrzucisz EU bez zmiany wsady to będzie źle pokazywać prędkość

 

 

Opublikowano

Ale u mnie pokazuje km a nie mile więc chyba wsad zmieniony??.

Opublikowano
51 minut temu, przemolll napisał:

Pany co to za dziwna tarcza na full fisie??

Da się ją podmienić z tarcza ze zwykłego licznika?

IMG_20170509_172750-3120x2340.jpg

ten licznik który jest aktualnie podłączony pokazuje komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy? Właśnie był u mnie kolega, mieliśmy podłączać czujnik pod licznik. Czerwona kostka pin 9 był "zmasowany", odpiąłem go od masy ale kontrolka na liczniku od poziomu płynu się nie zaświeciła. Spalone żarówki oraz brake lights po odłączeniu zaczęło wyświetlać, a ikonki od poziomu płynu nie chciało wywalić.

Opublikowano
16 minut temu, prezesik18 napisał:

ten licznik który jest aktualnie podłączony pokazuje komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy? Właśnie był u mnie kolega, mieliśmy podłączać czujnik pod licznik. Czerwona kostka pin 9 był "zmasowany", odpiąłem go od masy ale kontrolka na liczniku od poziomu płynu się nie zaświeciła. Spalone żarówki oraz brake lights po odłączeniu zaczęło wyświetlać, a ikonki od poziomu płynu nie chciało wywalić.

To nie od płynu kontrolka, od płynu jest taka

 

Screenshot_20170509-205927.png

Opublikowano

Przebieg z km w mile zmienia się kodowaniem kraju , to zupełnie oddzielne od wskazań prędkości

 

 

Opublikowano

To akurat wiem że ta kontrolka ze zdjęcia nie jest od płynu :wink: Za pokazanie się kontrolki od poziomu płynu spryskiwaczy odpowiada pin9 w czerwonej kostce( gdy zabraknie płynu czujnik przestaje zwierać do masy?). Jeśli tak, to mam problem ponieważ po odłączeniu tego pinu od masy kontrolka nie zaświeciła się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...