Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat rzeka. U mnie chodziło bez niczego, miałem czujnik w misce, podłączyłem licznik i banglało. U niektórych po 10 sekundach spada w dół i koniec historii. Jak masz to podejrzewam, że masz miskę bez czujnika, dlatego Ci nie chodzi.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a czy można gdzieś w VAGu podejrzeć czy pokazuje temp. oleju ?

Opublikowano

Można, bynajmniej u mnie, ale nie pamiętam który blok pomiarowy.

Opublikowano

W 17 instruments/ 10 adaptacja kanał 19 jest u mnie niedostępny a chciałem uruchomić podświetlenie zegarów po włączeniu stacyjki żeby włączało się na dziennych światłach.

Czy po 2 lifcie coś się zmieniło i te ustawienia są gdzie indziej ?

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ----------

Mam jeszcze jedno pytanie... Czy wie ktoś może jak wyłączyć navigację w liczniku, bo po zmianie na pełny FIS pokazuje mi błąd w instruments 01300 i 01311 a nie mam fabrycznej navigacji a ten zegar jest do niej przystosowany i ta funkcja jest załączona.

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

OK, navigację już znalazłem może się komuś przyda, jest w kanale 62 od podanej wartości trzeba odjąć 4

Opublikowano

panowie ostatnio w czasie jazdy chcialem zresetowac dzienny licznik km i patrzac na droge reka wcisnelem bolec od zegarka...na liczniku pojawila sie ikonka km/h kolor pomaranczowy w kolku...jechalem okolo 70 w tym czasie pozniej za kazdym razem jak przekroczylem 70km/h ta kontrolka pokazywala sie na 30 s...wpadlem na pomysl ze wcisne ten przycisk jak bede jechal autostrada 120 w tedy bedzie to recepta na ciezka noge mojej zony bo jak zobaczy komunikat ze za szybko jedzie pewnie zwolni

Opublikowano

Standardowa funkcja która kasuje się po wyłączeniu silnika, trza ustawiać za każdym razem prędkość która nas interesuje :)

Opublikowano

dokładnie to ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości, którą zaprogramowałeś podczas jazdy wciskając ten przycisk :)

Opublikowano
kurde szkoda ze robi sie reset

Nie szkoda, ponieważ sa dwa takie alarmy prędkości, by włączyć ten drugi który się nie kasuje należy wyłączyć zapłon, przytrzymać lewy przycisk aż się włączy podświetlenie wyświetlaczy po czym ponownie wcisnąć i przytrzymać lewy przycisk i na żółtym wyświetlaczy wyświetli się ustawienie alarmu prędkości, zmieniasz na manetce góra dół po czym jak ustawisz odpowiednią wartość to czekasz aż zniknie i gotowe:wink:

Opublikowano

Koledzy czy istniałaby możliwość w misce bez dziury wciąć miejsce na czujnik (docelowo ma tylko zaślepione) i w otworkach na śruby zrobić gwint? Czy jednak konieczność wymiany miski na tą z gotową dziurą na czujnik.? Rozwaliłem miskę i najprawdopodobniej będę ją spawał to przy okazji poprosiłbym o wycięcie tego miejsca pod czujnik.

Opublikowano

Pany, jak to jest z czujnikiem temp oleju,

jest zintegrowany z czujnikiem poziomu w misce?

Mam czujnik w misce, czy po zmianie Fis'a bedzie temp oleju?

pzdr.

assist

Opublikowano
Pany, jak to jest z czujnikiem temp oleju,

jest zintegrowany z czujnikiem poziomu w misce?

Mam czujnik w misce, czy po zmianie Fis'a bedzie temp oleju?

pzdr.

assist

W twoim aucie powinien pokazywać po wymianie zegarów, ja nic nie musiałem kombinować, wymiana licznika i pokazuje temp. oleju.

Opublikowano

nadal borykam się z problemem temperatury, mainowicie, podłączyłem się bezpośrednio pod czujnik temp przed chłodnica i cały czas pokazuje mi temperaturę ujemną, odbiegającą od rzeczywistej, jak to ugryźć?

Opublikowano

Machina, dzieki za info,

BTW jaki masz nr licznika który wstawiłeś?

wczesniej miałes 1/2, pewnie 920 980M ?

pzdr.

assist

Opublikowano

witam

czy może mi ktoś pomóc jestem w trakcie montażu FIS-a , wszystko mam już podłączone poza sygnałem spalania. przeczytałem pierwsze 30 stron tego tematu i jedni piszą o żółtym cienkim przewodzie w drugiej kostce pod sterownikiem inni zaś 18PIN sterownika. troszkę się zakręciłem

Opublikowano
witam

czy może mi ktoś pomóc jestem w trakcie montażu FIS-a , wszystko mam już podłączone poza sygnałem spalania. przeczytałem pierwsze 30 stron tego tematu i jedni piszą o żółtym cienkim przewodzie w drugiej kostce pod sterownikiem inni zaś 18PIN sterownika. troszkę się zakręciłem

Żółta kostka

jeszcze jakbyś napisał jaki licznik

Opublikowano

Witam właśnie zbieram elementy do zmiany licznika na fis. Czytając ten wątek zastanawia mnie jedna rzecz, czy może być tak że podłączając licznik z 1999 roku będzie tak że trzeba mieszać piny między kostkami niebieska i zieloną (licznik 99) a w mojej instalacji pomiędzy żółtą i niebieską? Bo różnie piny są różnie przyporządkowane.

I jeszcze jedno czy ten licznik

LICZNIK ZEGAR audi a4 1,9 tdi 99r części (2744875390) - motoAllegro

będzie pasował do mojego auta, bo to jest chyba uk a ja mam vdo.

Opublikowano

Panowie mam pytanie da sie cos zrobic z tym aby licznik pokazywal dobrze ile km mam do przejechania na paliwie ktore mam w baku? bo na pelnym baku robie okolo 630-650 km a po zatankowaniu pod korek pokazuje fis 820km

Opublikowano

jestem świeżo po montażu fis-a i mam problem bo fis świeci na żółto. czy tam są jakieś inne żarówki? w miejscu fisa nie było żarówek i wstawiłem zwykłe białe takie jak pozostałe w liczniku (czy tam powinny być czerwone żarówki?)

Opublikowano

Koledzy do czego podłączyć zacisk 58 s (niebieska wtyczka 32 piny, pin 15) oraz zółta wtyczka 26 piny pozostały mi pin 1 zacisk 58, pin 5-wyswietlanie godziny, pin 7 sygnał prędkości 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...