dee_jay_maniek Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 1. Wsadzie pisałem do kolegi szabelek... 2. Musisz dolozyc czerwoną kostkę i pociagnac do niej sygnal spalania z ecu, sygnał spalonych żarówek do masy i sygnał temperatury zewnętrznej z klimatronika. Rozpiskę znajdziesz na forum Czerwona kostka wpinana jest w gniazdo kolo glosnika, widać na foto powyżej 1. OK czyli ja mam licznik "dopasowany" 2. Będę się bawił apropos głośnika - nie działa. Do wymiany, czy też kwestia podłączenia? Nie uruchomił się również brzeczyk podczas testów wskaźników.
Fazii Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Czyli uszkodzony albo ktoś odlutowal żeby go nie denerwowal
dee_jay_maniek Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Czyli tak: PIN 1 klimatronika w PIN 5 "czerwonej kostki" - temp zewn, PIN 18 beżowej kostki ECU w PIN 1 "czerwonej kostki" - spalanie, PIN 19 "czerwonej kostki" do masy - pominięcie "spalonej żarówki" Dobrze to ogarnąłem??? Do zakupienia gniazdo 20 PINowe (http://allegro.pl/kostka-wtyk-zlacze-molex-mx-mini-fit-om-20-20-pin-i5329376709.html) Jeszcze jedno... W starym liczniku miałem przebieg ok 275 tys km. Tutaj mam 216 tys km. Chciałbym go "dokręcić" do "starego" przebiegu, żeby się chociażby na przeglądzie nie doczepili, bo już 2 razy mi spisywali przebieg (nowa ustawa). Da radę to ogarnąć??? Kabelek OBD posiadam Edytowane 19 Listopada 2015 przez dee_jay_maniek
Banan Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Rozumiem.w tej chwili jestem w stanie podac tylko nastepujace dane: Silnik 1.8Turbo APU Licznik od A6 2003r.,1.9 Tdi, skrzynia automat Numer licznika z A6 to pewno 4B0920933G - jak będziesz miał pecha to będzie crypto i nie we wsadzie nie zmienisz , crypto były od softu D07 albo D08 Podejrzewam że masz nowszy soft D13, D14 , one nie obsługują komunikacji analogowej ( albo w ogóle liczniki poliftowe z A6 diesla ) , tylko CAN - twój ECU APU ( pewno MOtronic ME7 ) wysyła sygnał obrotów analogowo
Fazii Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Czyli tak: PIN 1 klimatronika w PIN 5 "czerwonej kostki" - temp zewn, PIN 18 beżowej kostki ECU w PIN 1 "czerwonej kostki" - spalanie, PIN 19 "czerwonej kostki" do masy - pominięcie "spalonej żarówki" Dobrze to ogarnąłem??? Do zakupienia gniazdo 20 PINowe (http://allegro.pl/kostka-wtyk-zlacze-molex-mx-mini-fit-om-20-20-pin-i5329376709.html) Jeszcze jedno... W starym liczniku miałem przebieg ok 275 tys km. Tutaj mam 216 tys km. Chciałbym go "dokręcić" do "starego" przebiegu, żeby się chociażby na przeglądzie nie doczepili, bo już 2 razy mi spisywali przebieg (nowa ustawa). Da radę to ogarnąć??? Kabelek OBD posiadam Tak właśnie by trzeba było podłączyć. Kostkę czerwoną z kawałkiem wiazki chyba gdzieś mam. Jutro dam znać. Nie wiem czy w przedliftowych zegarach da się przez obd zmienić przebieg, nie próbowałem. Spróbuj can commanderem
tomekzb5 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Koledzy mam przekaznik sprawdzajacy przepalenie żarówek jak go podłączyć możecie pomóc bo nie mogę tego nigdzie znaleźć
marcin_franz Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Koledzy mam przekaznik sprawdzajacy przepalenie żarówek jak go podłączyć możecie pomóc bo nie mogę tego nigdzie znaleźćW pierwszym poście masz poradnik "wymiana pół fis na pełny fis" w pdfie do pobrania z chomika. Tam jest wszystko opisane. Edytowane 20 Listopada 2015 przez marcin_franz
Hezen Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Nie wiem czy w przedliftowych zegarach da się przez obd zmienić przebieg, nie próbowałem. Spróbuj can commanderem Z tego co wiem to kablem ODB nie zmienisz nawet w przedliftach, chyba że chcesz uceglić liczydło. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
dee_jay_maniek Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Czyli tak: PIN 1 klimatronika w PIN 5 "czerwonej kostki" - temp zewn, PIN 18 beżowej kostki ECU w PIN 1 "czerwonej kostki" - spalanie, PIN 19 "czerwonej kostki" do masy - pominięcie "spalonej żarówki" Dobrze to ogarnąłem??? Do zakupienia gniazdo 20 PINowe (http://allegro.pl/kostka-wtyk-zlacze-molex-mx-mini-fit-om-20-20-pin-i5329376709.html) Jeszcze jedno... W starym liczniku miałem przebieg ok 275 tys km. Tutaj mam 216 tys km. Chciałbym go "dokręcić" do "starego" przebiegu, żeby się chociażby na przeglądzie nie doczepili, bo już 2 razy mi spisywali przebieg (nowa ustawa). Da radę to ogarnąć??? Kabelek OBD posiadam Tak właśnie by trzeba było podłączyć. Kostkę czerwoną z kawałkiem wiazki chyba gdzieś mam. Jutro dam znać. Nie wiem czy w przedliftowych zegarach da się przez obd zmienić przebieg, nie próbowałem. Spróbuj can commanderem Więc tak: Wszystko zrobiłem jak podpowiedzieliście. Pokazuje chwilowe spalanie pokazuje temp zginęła kontrolka spalonej żarówki nie chce zniknąć kontrolka świateł stopu Do masy pociągnąłem PIN 16 i 19 czyli tak jak być powinno.
Fazii Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Czyli tak: PIN 1 klimatronika w PIN 5 "czerwonej kostki" - temp zewn, PIN 18 beżowej kostki ECU w PIN 1 "czerwonej kostki" - spalanie, PIN 19 "czerwonej kostki" do masy - pominięcie "spalonej żarówki" Dobrze to ogarnąłem??? Do zakupienia gniazdo 20 PINowe (http://allegro.pl/kostka-wtyk-zlacze-molex-mx-mini-fit-om-20-20-pin-i5329376709.html) Jeszcze jedno... W starym liczniku miałem przebieg ok 275 tys km. Tutaj mam 216 tys km. Chciałbym go "dokręcić" do "starego" przebiegu, żeby się chociażby na przeglądzie nie doczepili, bo już 2 razy mi spisywali przebieg (nowa ustawa). Da radę to ogarnąć??? Kabelek OBD posiadam Tak właśnie by trzeba było podłączyć. Kostkę czerwoną z kawałkiem wiazki chyba gdzieś mam. Jutro dam znać. Nie wiem czy w przedliftowych zegarach da się przez obd zmienić przebieg, nie próbowałem. Spróbuj can commanderem Więc tak: Wszystko zrobiłem jak podpowiedzieliście. Pokazuje chwilowe spalanie pokazuje temp zginęła kontrolka spalonej żarówki nie chce zniknąć kontrolka świateł stopu Do masy pociągnąłem PIN 16 i 19 czyli tak jak być powinno. Może masz zimne luty. Ostatnio jeden kolega z forum miał to samo, w dodatku nie działały wszystkie przyciski od manetki mimo, że wszystko było dobrze podlaczone. Wsadzilem inne zegary i wszystko było ok.
booolek Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Heh tak właśnie było.a wyświetlacza jeszce nie zmieniłem,ale przynajmniej brems licht juz mnie nie denerwuje.
szabelek Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Niestety mam oprogramowanie D14 wiec nic z tego W związku z montazem fis mam jeszcze problem z radiem.jakies podpowiedzi? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339638-symphony-ii-rds-na-fis-ie/#entry4667071
kamil3993 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Witam kupiłem licznik z fisem i manetke, Powinno przyjść na dniach Oryginalnie u mnie siedzi licznik z 1/2 Fis, kupiłem z pełnym fisem dokładnie 8D0920980K w wersji UK, Więc potrzebuje wsadu, czy ktoś może mi go podesłać ? Wsad,zmianę przebiegu i immo się robi przez vag commander ? bo mam do tego kabelek więc tu chyba nie będzie problemu. Od razu zapytam, co w moim przypadku muszę modyfikować, z tego co wyczytałem to będą to różne komunikaty, w sumie to wystarczy mi otwarcie drzwi (to wiem jak zrobić) a po za tym to spalania i w tym przypadku muszę kabelek z ecu ciągnąć czy w moich licznikach to już jest w kostce ? Edytowane 2 Grudnia 2015 przez kamil3993
Fazii Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Tak wsad, pin, przebieg commanderem. Wsad mogę Ci przerobić na europejski. Spalanie masz juz już wednej z kostek
kamil3993 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Ok to super więc czekam na liczniki, w piątek powinny być A i jak jest z tym wskaźnikiem oleju też już jest w kostce ? Czujnik mam w misce Edytowane 2 Grudnia 2015 przez kamil3993
mophk Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Takie pytanie, czy jeśli mam spryskiwacze reflektorów, mam już "Czujnik płynu spryskiwaczy"?
marcin_franz Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Takie pytanie, czy jeśli mam spryskiwacze reflektorów, mam już "Czujnik płynu spryskiwaczy"?Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Musisz sprawdzić czy masz czujnik w zbiorniczku.
booolek Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Koledzy powiedzcie mi czy jeśli miałem zakodowane klucze do starego licznika z fisem zegarek analogowy z cyferkami.czy i zmieniam licznik na fis ale z zegarkiem cyfrowym to klucze bezproblemowo zakoduje na tych starych pastylkach czy musze mieć nowe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się