janjazda Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Kawałek czasu temu wymieniłem u siebie licznik z ½ FIS na Full. Wszystko działa oprócz tej nieszczęsnej temp. Oleju i komunikatu min co 100km. Czujnik oczywiście jest w misce, był nawet wymieniany na inny, nic to nie pomogło. Wiązke także sprawdziłem, jest przejście od licznika do G266. Czy ten problem został ogarnięty? Wcześniej były jakieś wzmianki że to kwestia wsadu, czy ktoś coś może podpowiedzieć?
Darek Renegat Darecki Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 witam , czy jest z Bielska-Białej ktoś kto ogarnia temat zmiany licznika bez fis na licznik z fis ? rocznik 98 AFN
Goldeq Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Witam Panowie mam mały problem otóż kupiłem zegary do audi a4 b5 z benzyny o końcówce 919 z analogowym zegarkiem z full fisem bez can oraz kupiłem do tego manetke poliftowa z regulacją szybkości wycieraczek . Co jeszcze do tego zestawu potrzebuje żeby to wszystko grało jak należy ? co z ładowaniem oraz temp oleju ? Musze zmienic kodowanie na diesla oraz tarczke Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Goldeq
Tomekktm1 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Do manetki z regolacja potrzebujesz jeszcze przekaźnika a jeżeli masz diesla to potrzebojesz w liczniku zmienić wsad na diesla 4-gang jeżeli masz 1.9 lub 6-gang leżeli masz 2.5 no i oczywiście tarczek do 5k rpm ładowanie będziesz miał od razu a do temp.oleju potrzebojesz jeszcze podpiąć czujnik temp.oleju w podstawę filtra lub w misce nie pamiętam dokładnie jak to bylo By HTC Desire 820
Megan Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Witam , Pytanie będzie dla niektórych zapewne oczywiste ale ja jestem laikiem w tym temacie. Jaki będzie efekt jeżeli wymienię zegary pofiltowe 1/2 Fis na pełny Fis po lifcie z analogowym zegarkiem.? Czy to będzie mi działać jeżeli tylko je podepnę.? Na pewno nie będzie mi wyświetlać wszystkich wskazań z pełnego Fis'a.
Tomekktm1 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Jeżeli masz już wymieniać poiifta 1/2fis to na full fis ale z cyfrowym zegarkiem mniej przerabiania w twoim przypadku efekt taki ze będa dodatkowe 2 zegary z temp.oleju i ładowaniem oprucz tego na fis info o otwartych drzwiach , spalanie spalanie chwilowe i średnie na 100km możliwy dystans do przejechania i inne informacje By HTC Desire 820
Fazii Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zegary z cyfrowym i analogowym zegarkiem roznią się nieco pinout'em więc nie podepniesz ich p&p
Megan Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Generalnie chodzi o to , że padł mi obrotomierz tzn. działa , ale żyje własnym życiem. Nieraz startuje mi od 5tys obrotów i nie wskazuje ich zbyt płynnie... Słyszałem , że wystarczy wymienić w nich tylko jakiś tam jeden z dwóch procesorów Motoroli , tylko bardzo trudno je dziś dostać. Dlatego pomyślałem o wymianie całych zegarów i już przy okazji na pełny FiS.
Hezen Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Megan, a próbowałeś wymienić silniczek obrotomierza? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Megan Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Nie nie próbowałem... Nie rozbierałem w ogóle zegarów.
Fazii Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Wcześniej jak miałem jaegera to właśnie silniczek w nim padł. Po wymianie było ok. Szukaj zegarów na części i wymień silniczek Albo od razu zmień na vdo
Megan Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Jeżeli wymienię zegary na VDO , tylko wersje bez 1/2 Fis'u to normalnie będzie działać. ? Zegary też od 2.5tdi.
Fazii Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Jak bez 1/2 fisu? Musisz szukać zegary które mają już cyfrowy zegarek. Nie ważne czy 1/2 fis czy full fis oba podejdą do twojego samochodu. Możesz kupić od 1.9 Tdi wystarczy tylko przekodowac później na v6. W sumie to nawet możesz kupić do benzyny ale potem trzeba odpowiednio przerobić wsad na diesla i zmienić tarcze obrotomierza. Edytowane 1 Lutego 2016 przez Fazii
Megan Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 A czy zegary od A6 C5 pasują. ? Pytam , bo wyglądają bardzo podobnie i przede wszystkim są tańsze.
soulmaster3m Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) To pytanie padło tutaj już kilkanaście jak nie kilkadziesiąt razy A czy zegary od A6 C5 pasują. ? Pytam , bo wyglądają bardzo podobnie i przede wszystkim są tańsze. A tutaj masz wynik 3 sekund szukania odpowiedzi: Witam ponownie ostatnio pytałem czy mi podejdzie licznik od a6 c5 bi turbo teraz już wiem ze nie. Ale wykręciłem swoje zegary i odczytałem nr 8D0 919 930 J no i znalazłem na allegro jeden z tym samym nr co u mnie jest. A drugi tez o tym samym nr tylko ze zamiast literki J na końcu ma literkę E . I powiedzcie mi co te literki oznaczają i czy maja jakieś znaczenie w funkcjach fisa? Za poradę dzięki:wink: No i jeszcze`trzeci z literkami NX Edytowane 4 Lutego 2016 przez soulmaster3m
Fazii Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 A czy zegary od A6 C5 pasują. ? Pytam , bo wyglądają bardzo podobnie i przede wszystkim są tańsze. Pasować pasują z tym, że : -Podświetlenie regulowane jest automatycznie(brak potencjometru, można dolutowac) -Paliwo pokazuje odwrotnie (żeby pokazywalo prawidlowo trzeba przerobić wsad lub wsadzić pływak od a6) - na FIS nie będzie pokazywać otwartych drzwi
daro87 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 panowie a czy takie gotowe moduły jak tu http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&string=NE555&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-fall-ele-1-1-0203 to nie jest takie coś jak ten emulator czujnika ? bo szukam czegoś do siebie ?
prezesik18 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 na bazie timera ne555 jest zrobiony emulator czujnik ciśnienia i temp oleju. Wskaźnik temp oleju i tak nie będzie działał. Kilka stron temu kolega wstawił pdf`a ze schematem tego modułu, oraz jak uruchomić wskaźnik temp oleju. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5854-efekt-wymiany-licznika-na-fis/page-639 post nr 12773
misiek95 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Jak ktos by rezal fisa to mam 2 czujniki w miche z wtyczkami
marcin_franz Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Jestem po kolejnych "testach". Próbowałem dopasować tarczę prędkości z jaegera i wygląda to tak jak na foto. Jak ktoś kupił anglika i nie ma dostępu do ori tarczy vdo eu to myślę, że będzie zadowolony z efektu. Otwór na wyświetlacz przebiegu jest trochę szerszy, ale maznąłem pod spodem ramkę wyświetlacza czarnym markerem i nie rzuca się to w ogóle w oczy. Tarczę trzeba odpowiednio przyciąć i zrobić 2 dziurki by weszły w nie bolczyki które są w obudowie vdo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się