Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam koledzy,chciałbym sie poradzić w sprawie reflektorów z soczewkami ,a wiec tak,istnieje reflektor soczewkowy na H7 ? ponieważ mam takie lampy z soczewką i jest zamontowany HId na H7. Pod lampą są miejsca na przetwornice ale nie mam przejścia na przewody do wnętrza lampy do palnika .Bo juz sie kompletnie gubie w tych lampach.Na lampie jest taka naklejka z typami żarówek i miedzy innymi jest H7.prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

Rafał, jak masz oryginalne lampy z soczewkami to muszą to być lampy xenonowe, poniżej masz porównanie lamp zwykłych vs xenon

halogen-vs-xenon-oem-b7-audi-a4.png

Przepraszam właśnie zerknąłem, że masz B6 a tam było różnie.

Z racji, że do mnie lampy już idą mam prośbę o schemat przerobienia instalacji pod lampy xenonowe, czyli wymianę wtyczek.

Ewentualnie czy takie adaptery będą pasować:

http://www.aliexpress.com/item/OEM-VW-HID-Xenon-Headlight-10-to-14-Pin-Connector-Adapter-For-Volkswagen-Passat-B6/1418308923.html

Edytowane przez armorsnake
Opublikowano

Nie, FF ze mną na pokładzie. Za to dość krótko ustawione światła mijania i przez to lepiej może to zauważyć.

Przyjrzałem się lepiej i faktycznie korekcja poziomu działa.

Opublikowano

Witam wszystkich kończą mi się palniki,mam D1S,czy ktoś wie u kogo można kupić ORYGINALNE PALNIKI OSRAM ??? U kogo na forum czy może Allegro??? :hi:;)

Opublikowano

Na forum u kolegi H4mm3r.

Opublikowano

Witam, mam taki problem, kupiłem auto które zostało kiedyś sprowadzone z USA. I pewnie zostały wymienione lampy więc nie wiem jakie były.

Obecnie są żarówkowe, zderzak jest bez spryskiwaczy ale też nie wiem czy jest oryginalny.

Nie mam przy włączniku świateł regulacji poziomu co by mogło oznaczać, że auto było z xenonami ale nie mam także czujnika na przednim lewym wachaczu który musi być do xenonów.

Chyba, że A4 ma gdzie indziej czujniki poziomowania?

Dziwi mnie takie wyposażenie bo brak ręcznej regulacji poziomowania wskazuje na xenon ale brak czujnika wskazuje na żarówki, jak można sprawdzić jakie lampy powinny być w tym aucie?

Opublikowano

Na forum u kolegi H4mm3r.

Niestety nie ma Osram sprzedaje Philipsy

Witam, mam taki problem, kupiłem auto które zostało kiedyś sprowadzone z USA. I pewnie zostały wymienione lampy więc nie wiem jakie były.

Obecnie są żarówkowe, zderzak jest bez spryskiwaczy ale też nie wiem czy jest oryginalny.

Nie mam przy włączniku świateł regulacji poziomu co by mogło oznaczać, że auto było z xenonami ale nie mam także czujnika na przednim lewym wachaczu który musi być do xenonów.

Chyba, że A4 ma gdzie indziej czujniki poziomowania?

Dziwi mnie takie wyposażenie bo brak ręcznej regulacji poziomowania wskazuje na xenon ale brak czujnika wskazuje na żarówki, jak można sprawdzić jakie lampy powinny być w tym aucie?

A4 ma czujniki na wahaczach od strony kierowcy z przodu jest dośc dobrze widoczny po zdjęciu koła tak samo z tyłu.

Jeśli miałeś rzeźbę ze zderzakiem i lampami to po kodach wyposażenia mozesz sprawdzić jakie powinieneś miec lampy.

Możesz też zdjąć schowek i zobaczyć czy na górze nie jest przykręcony moduł sterowania xenonami. Sądze ze jednak szybciej bedzie po kodach wyposażenia możesz też zadzwonić do jakiego kolwiek serwisu audi i po VIN ie Ci podadzą co powinno tam w ori siedzieć mozliwości masz wiele..

A tak na marginesie z tym S4 i 1.8 to trochę przesada :kwasny:

Opublikowano

Na forum u kolegi H4mm3r.

Niestety nie ma Osram sprzedaje Philipsy

Witam, mam taki problem, kupiłem auto które zostało kiedyś sprowadzone z USA. I pewnie zostały wymienione lampy więc nie wiem jakie były.

Obecnie są żarówkowe, zderzak jest bez spryskiwaczy ale też nie wiem czy jest oryginalny.

Nie mam przy włączniku świateł regulacji poziomu co by mogło oznaczać, że auto było z xenonami ale nie mam także czujnika na przednim lewym wachaczu który musi być do xenonów.

Chyba, że A4 ma gdzie indziej czujniki poziomowania?

Dziwi mnie takie wyposażenie bo brak ręcznej regulacji poziomowania wskazuje na xenon ale brak czujnika wskazuje na żarówki, jak można sprawdzić jakie lampy powinny być w tym aucie?

A4 ma czujniki na wahaczach od strony kierowcy z przodu jest dośc dobrze widoczny po zdjęciu koła tak samo z tyłu.

Jeśli miałeś rzeźbę ze zderzakiem i lampami to po kodach wyposażenia mozesz sprawdzić jakie powinieneś miec lampy.

Możesz też zdjąć schowek i zobaczyć czy na górze nie jest przykręcony moduł sterowania xenonami. Sądze ze jednak szybciej bedzie po kodach wyposażenia możesz też zadzwonić do jakiego kolwiek serwisu audi i po VIN ie Ci podadzą co powinno tam w ori siedzieć mozliwości masz wiele..

A tak na marginesie z tym S4 i 1.8 to trochę przesada :kwasny:

błąd się wkradł : A4 a nie S4, już poprawiam

Opublikowano

Ma znaczenie jak włożę zarnik? Czy będzie kabel od prawej czy od lewej? Soczewka od b8

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ma znaczenie jak włożę zarnik? Czy będzie kabel od prawej czy od lewej? Soczewka od b8

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Żarnik wchodzi tylko w jednej pozycji z tgo co pamietam

Opublikowano

Wciąż świeci prawa lampa za wysoko, i nie wiem jak to naprawić

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzisiaj u mnie lewa lampa zaczęła mrugać... :decayed:

Zgasiłem auto, zajrzałem na kostki, ale co tam mozna zobaczyc. Poskladalem i w drogę. Po tym póki co nie mruga, ale pewnie wróci... nic, wrzucę stary żarnik żeby zobaczyć czy to on, czy może przetwornica zaczyna umierać...

Zapewne nie idzie odróżnić po objawach mrugania czy to przetwornica czy też żarnik? :kox:

Opublikowano

Jakiś czas temu moje bixy zostały przerobione na te z soczewkami od b8. Było w miarę ok, ale świeciły trochę za wysoko. Teraz gdy wymieniłem zarniki na nowe, to świecą za wysoko no i mam mrugnięcia kierowców. Regulacja ręczna całkiem na dół. Wiecie co to może być? Jak to naprawić?lub kto w Warszawie mógłby?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Skoro po wymianie na soczewki od B8 za wysoko swieca to tu szukaj problemu. Widocznie zle zamontowane soczewki.

Opublikowano

Siemka. Mam Taki problem. Że jedno z moich świateł bi-xenonu świeci normalnie a na drugim widać cały okrąg.

A drugie moje pytanie. Jak mam bi-xenon. I zamienię lampy na xenony. To będzie jakaś różnica ?

Opublikowano

Witam.

Jako że jedna lampa Bi-Xenon mi czasem mruga to chciałbym wymienić żarówki na nowe.

Zastanawiam się jaka oprócz ceny jest różnica w żarówkach znanych marek OSRAM lub PHILIPS a innymi które są tańsze o połowę.

Na wszystkie jest gwarancja 12mc. Co z mocą ?

Ogólnie chciał bym kupić kolor biały zimny tzn. jak dobrze wyczytałem to 5000k lub 6000k.

Czy ktoś na forum takie żarówki wymieniał i może cos doradzić ?

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Jako że jedna lampa Bi-Xenon mi czasem mruga to chciałbym wymienić żarówki na nowe.

Zastanawiam się jaka oprócz ceny jest różnica w żarówkach znanych marek OSRAM lub PHILIPS a innymi które są tańsze o połowę.

Na wszystkie jest gwarancja 12mc. Co z mocą ?

Ogólnie chciał bym kupić kolor biały zimny tzn. jak dobrze wyczytałem to 5000k lub 6000k.

Czy ktoś na forum takie żarówki wymieniał i może cos doradzić ?

Moge smialo polecic D1S Osram CBI, sa bardzo jasne i maja idealnie biala barwe swiatla, bardzo lekka poswiata niebieskiego (naprawde minimalna). Stojac na swiatlach obok innych pojazdow z Xenonami wydawalo sie jakby inni mieli zolte zarowki halogenowe. CBI daja naprawde duza dawke swiatla.

Wazne jest zeby to byly Osram CBI, czyli Cool Blue Intense

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Witam kolegów bardziej zorientowanych w temacie niż ja :wink: Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy lampy Bi Xenon (nie skrętne) będą działać bez żadnego problemu w audi w których były zwykłe lampy H7 z modułem MCE LOW z funkcją spryskiwaczy reflektorów . Oczywiście co to samopoziomu zostaje mi regulacja ręczna. :thankyou2:

Opublikowano

Po japońsku zadziałają. Czyli jako tako bo wszystko inne nie będzie działać np. będą świecić kilkanaście metrów przed autem.

Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Dzieki za odpowiedz a powiedz mi jeszcze jakby wygladala sytuacja ze zwyklymi xenonami?Tez po japonsku czy juz bardziej do ogarniecia??

Hmm może jeszcze ktoś podzieliłby się jak to ogarnąć bo moje obecne oświetlenie pozostawia wiele do życzenia :kwasny:

Edytowane przez gregor2208
Opublikowano

Nie ma róznicy, czy xenon, czy bix. Jedne i drugie podejdą, z tym, że jak chcesz mieć to dobrze zrobione dobrze, to trzeba wyrezać ręczna regulację, no i ewentualnie imitację samopoziomu, żeby lampy robiły zeza przy odpalaniu, kiedy trafisz na upierdliwego milicjanta. Tutaj masz kilka wątków:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/233002-jak-wyrezac-reczna-regulacje-w-lampach-bi-xenon-w-audi-a4-b6/

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/107459-montaz-i-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon/

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/3252-all-b6-montaz-xenonow/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...