Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jakby ktoś widział zderzak przód s-line w dobrej kasie dajcie cynka na PW

Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Koledzy jak przepiąć pin 11 we wtyczce włącznika świateł? Pewnie jest to błahostka, ale Nie chcę nic popsuć :decayed:

Odginasz od gory delikatnie plastikowe zabezpieczenie i podwazasz zeby zabki nie blokowaly. Od przodu z dolu i gory wsuwasz jednoczesnie po jakiejs grubszej igle i ciagniesz za pin.

Chyba się poddaję :facepalm: To nie na moje nerwy :decayed:

Opublikowano

Troche ze strachem zadaje to pytanie po przeczytaniu paru postów do tyłu ale zaryzykuje :) chłopaki czy w każdej b6(poza s4) była taka sama pompa wspomagania?chodzi mi o lekkość skręcania.. że tak to ujmę

były o różnej wydajności - ale chyba więcej jak 120bar nie szło do b6/b7. Z resztą najlepiej zamontować servotronic i mańką kręcisz małym palcem przy felgach 19'' :)

Byly tez wieksze. Sam mam od B7 chyba 131 bar

Tyle ze nic to nie daje praktycznie. Mam od B7 3.0 tdi i nie widze zadnej roznicy oprocz tego ze jest mlodsza

Otóż to, ja mam 120bar w avf a wiem, że były też 110bar.

Opublikowano

siema z rana :hi:

a ty gdzie włóczysz sie po SZCZECINIE :decayed:

Opublikowano

siema z rana :hi:

a ty gdzie włóczysz sie po SZCZECINIE :decayed:

w Szczecinie tylko na jeden dzień , a praktycznie na pół dnia :facepalm: szkoda że nie było więcej czasu bo wpadłbym do dzika na kawe :whistling:

Opublikowano

:hi:

Panowie, czy heble z B8 3.0Tdi pasują do B6 P&P?

Opublikowano

Koledzy jak przepiąć pin 11 we wtyczce włącznika świateł? Pewnie jest to błahostka, ale Nie chcę nic popsuć :decayed:

Odginasz od gory delikatnie plastikowe zabezpieczenie i podwazasz zeby zabki nie blokowaly. Od przodu z dolu i gory wsuwasz jednoczesnie po jakiejs grubszej igle i ciagniesz za pin.

Chyba się poddaję :facepalm: To nie na moje nerwy :decayed:

Masz tu male DIY

Potrzebne narzedzia, mozna zabrac babie lub uzyc swoich :wink:

bts42jvt.jpg

Podwazasz zabezpieczenie od strony wejscia pinu

fr85zds5.jpg

Wciskasz od przodu pinu szpilki w miare mocno

x9hfir3y.jpg

Ciagniesz za kabelek, musi wyjsc. Jesli nie wcisnij mocniej szpilki, one odblokowuja bezposrednie zapezpieczenie pinu.

bxlgeinh.jpg

Ju łelkom :green:

Opublikowano

Siema :hi:

Turzol, nie mogę napisać do Ciebie pw, bo masz pełną skrzynkę... Masz może silniczek klimy V113?

Opublikowano

Dzięki matibati2 :hi: :hi: Korzystałem z grubszych igieł, ale spróbuję z tymi spinkami :wink:

Opublikowano

:siema:

I od piątku nie mam przedniego znaczka S-line.. wywaliłem :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Panowie jest ktoś z Jedrzychowic/Zgorzelca/Krzywej?

Przymusowy postój mam, mozna na kawę i bajerke się celnać

Edytowane przez ucho.77
Opublikowano

Tylko ciekawe jak z trwałością :kox:

Wszystko zależy od tego jakie są łączenia. Do wyboru jest twardość gumy w tulejach albo street density albo race.

Tutaj na przykład: http://store.034motorsport.com/034motorsport-density-line-adjustable-upper-control-arm-kit-b5-b6-b7-c5-audi-a4-s4-rs4-a6-s6-rs6.html

są łożyska typu uniball, które jeszcze bardziej wpływają na "bezpośredniość" układu i "responsywność".

Oczywiście z czasem i one się wyrabiają i trzeba je wymieniać. Im cięższy samochód tym szybciej to pada. Plus na jakiej oponie się jeździ.

Pamiętam jak w rajdówce powymieniałem gumy w wahaczach na uniballe. Minimalny ruch kierownicy i od razu czuć jak całe auto idzie w stronę, w która skręcasz.

Temat rzeka.

Do samochodów do jazdy na codzień kupiłbym ten pierwszy zestaw, który wrzucałem Suliemu. Negatyw -1,5 wcale tak szybko opony nie zje.

tyś widział rajdówkę :grin:

Panowie ostrzegam przed kupowaniem rur-przewodów z ZAMIENNIKA do turbo :facepalm: jeden sylikonowy rozpadł sie po pół roku a drugi po tygodniu -DRAMAT :kwasny:

Waski, masz na mysli taki waz?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4949025941

Opublikowano

Panowie jest ktoś z Jedrzychowic/Zgorzelca/Krzywej?

Przymusowy postój mam, mozna na kawę i bajerke się celnać

Już tam nie mieszkam :P

Opublikowano

:hi:

Panowie, czy heble z B8 3.0Tdi pasują do B6 P&P?

Nie

Opublikowano

elo :hi: potrzebuje na szybko numer przewodu metalowego od zacisku pod 320 pod przód. Kto poratuje?

lewa strona 4F0611721C

prawa strona 4F0611722C

Podziękował! ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...