grzes283 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Ja mam 1BV jest spoko, wcześniej miałem gwint TA i kupa straszna, twardo, trzeszczało wszystko, ogólnie nie byłem zadowolony i wsadziłem z powrotem 1BV. Jak dla mnie jest przepaść. Stosunkowo sztywno, ale na pewno nie aż tak twardo. Polecam
Bieniek Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Gowniany gwint. Dlatego kupa. Sent from my iPhone using Tapatalk
kupczak90 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Takie pytanko,może ktoś jeździł na obu zawieszeniach. Czy po naszych pięknych drogach (mam bardziej na myśli te pamiętające lata 80 i 90te, czyli ujowe już) da się latac jakoś sensownie (prędkośc) na zawiasie 1BV? Strasznie twardo jest? Pytam bo marzy mi się troszkę większe obniżenie i trzymają mnie bilstein'y B6. Aktualnie mam właśnie bile B6 + sprężyny 1BE i da się z tym życ, choc miękko już nie jest Pozdr Mam 1BV i fele 19cali jest twardo ale i w zakrętach trzyma jak wściekły
Zieluu Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Ja śmigam na HR i nie mogę zbytnio do czego się doczepić, jak dla mnie jest idealny - nie za sztywno, nie za miękko, jedynie muszę usztywnić trochę tył, bo na chopkach lekko podskakuje
grzes283 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Gowniany gwint. Dlatego kupa. Sent from my iPhone using Tapatalk Możliwe, choć w Borze miałem tez TA i było spoko. Zresztą jaka cena taka jakość. Jak bym miał drugi raz gwint zakładać - w co wątpię, to na pewno TA już nie wrzucę. 1BV jest ok, nic nie skrzypi, nic nie trzeszczy. Być może tylko jakieś springi wrzucę, ale póki jest dobrze, to nie ma co wariować. Wsiadam w auto i jadę, a nie zastanawiam się którędy będzie lepiej i na budzik patrzę, żeby w dziurę nie wjechać z dużą prędkością. 17" też się dobrze sprawdzają. Szczerze mówiąc auto mam od 4 lat a dopiero od roku widzę jak nim się może dobrze jeździć...... Także wyjebka na gwinty i wielkie fele
afroo. Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Panowie,zmierzy mi ktoś wysokość do błotnika na springach eibach lub H&R,oczywiscie koło tez tu bedzie miało znaczenie Zastanawiam się czy jest sens montowac w/w spreżyny teraz ma 65przód i 65,5tył na 18' 65/65,5cm na Eibach ProKit/Bilstein B8 i 215/55/r17
marcin9680 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Witam. Panowe co do zawiasu 1BV w B6 to ponoc sanki pod silnikiem roznia sie pod ten kod zawieszenia od standartowych , czy ktos moglby to potwierdzic lub zaprzeczyc i wzglednie jak to mozliwe podac ori numer takich sanek bo zastanawiam sie nad zmiana zawiasu wlasnie na 1BV z 1BE. Ogolnie dobrze sie jezdzi ale na zakretach zbytnio sie wychyla a nie stac mnie na montaz gwintu a obecne wachacze i tak wymagaja wymiany. Kiedys mialem moja B6 obnizona o 35 mm , super jazda jak i na prostych tak i na zakretach ale taki niski zawias ni uja sprawuje sie w miejskiej eksploatacji auta. Do dzis odczuwam tego skutki w postaci polamanych oslon pod silnikiem i ogolnie spodu auta.
staniek Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Dzieki Panowie za odpowiedzi/podpowiedzi. Tak wypytuje odnośnie twardości 1BV, bo na aktualnym zawiasie nie polecę już tak szybko na marniejszej drodze (bo jest po prostu niemiło) jak za dawnych czasów na 1BE w By5. Poczekam,pozastanawiam się jeszcze , może odpowie jeszcze ktoś kto miał bezpośrednie porównanie: springi 1BV z ori amorami vs. springi 1BV z bilstein'ami B6/B8
KoJ@K Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 U mnie na 1BE i H&R na 16' biedronkach 205/55 bylo ~63cm. A gwintu jakiego byscie Pany nie zalozyli, to trzeszczenia plastikow sie nie uniknie.
turzol Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości?
rrrudy25 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Dzieki Panowie za odpowiedzi/podpowiedzi. Tak wypytuje odnośnie twardości 1BV, bo na aktualnym zawiasie nie polecę już tak szybko na marniejszej drodze (bo jest po prostu niemiło) jak za dawnych czasów na 1BE w By5. Poczekam,pozastanawiam się jeszcze , może odpowie jeszcze ktoś kto miał bezpośrednie porównanie: springi 1BV z ori amorami vs. springi 1BV z bilstein'ami B6/B8 niestety nie mam porównania j/w, ale jak dla mnie na 1bv jest "prawie" tak sztywno i twardo jak na gwincie który miałem w B5 z tą tylko różnicą że teraz mam wóz drabinasty
staniek Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Według mnie sprężyny raczej nie są winne, kilkadziesiąt tysi po naszych drogach może zabic wszystko
rrrudy25 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 U mnie na 1BE i H&R na 16' biedronkach 205/55 bylo ~63cm. A gwintu jakiego byscie Pany nie zalozyli, to trzeszczenia plastikow sie nie uniknie. masz ponad centymetr mniejszą srednice koła,i to by pasowało ~63,5(twoje) - ~65(moje) =1,5cm nizej niż be/bv na H&R
grzes283 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości? Obstawiał bym wahacze. Ja w ciągu roku stopniowo wymieniałem dół i ostatnio jednorazowo górę. Wszystkie markowe......efekt jest zaskakujący. Zupełnie inne auto. Lepiej wybiera dziury, nie tłucze. Nawet nie spodziewałem się takiego efektu. Zostały by jeszcze amorki i springi za pewnie jakiś czas i całe zawieszenie z tyłu. Myśle, że będzie wówczas prawie jak salon U mnie na 1BE i H&R na 16' biedronkach 205/55 bylo ~63cm. A gwintu jakiego byscie Pany nie zalozyli, to trzeszczenia plastikow sie nie uniknie. Dokładnie, ale u mnie ustało po powrocie na 1BV.....jest błoga cisza, tylko roleta czasami się odezwie
Maciek0502 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Jakiś czas temu wywaliłem wszystkie wahacze i łączniki z przodu i wystawiłem nowe. Wszelkie stuki, puki i skrzypienia ustały. Natapane z P8
matibati2 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Co do zawiasu to ja mam fabrycznie 1BE i kiedy kupiłem auto 4 lata temu jeździło mi się na tym bajka, ale z czasem komfort się pogarszał i teraz każdorazowy wjazd w dziurę to jakaś masakra. Zastanawiam się co może mieć wpływ na taką stopniową utratę komfortu? - zużyte amory czy wahacze które mam od nowości ori 260tys przelotu? A może też springi po latach siadają i tracą swoje właściwości?Powiem Ci ze mam podobnie. Od trzech lat jezdze na gwincie i tak jakby z roku na rok co raz bardziej rozlazly byl. Wahacze tez mam ori przy 266k ale ostatnio zagladalem to tylko banany raczej do wymiany, ale bez tragedii. I tak auto gorzej sie prowadzi. Moze stabilizatory?
Frimuś Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Chlopaki mam poduszke prawa wylana,widac czerowny olej wokół niej (zaschniety),pytanie czy powinienem wymienic komplet czy moge tylko jedną?
tomekhxc Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 na głównej Divisionu info odnosnie smyczy do nabycia dla członków B6D jakby ktoś chciał
pajda Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Ciekawe jestem ile wy robicie km na rok i chetnie bym sie przejechal waszymi autami. Ja w swojej mam przelotu 458 jak kupowalem w 2010 r to mial 218. Zawiasy mialem rozne od 1bv po 1ba o skonczywszy na eibachu i bilstein b8. Zderzak tez juz zdarzylem urwac i to nie raz, nie mowiac o oslonach pod autem. Co do komfortu to siedzenia tez maja znaczenie i te z b7 wedlug mnie ta wygodniejsze niz z b6
MichałA4 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 To może i ja dorzucę swoje kilka groszy, obecnie jeżdżę na setup-ie : Koła:19" Opony: 235/35/19 Springi: Eibach sportline Amory: 1BV Ogólnie przesiadlem się z Ba i jest twardo, nie ma mowy o komfortowym poruszaniu się po nawet wyboistej drodze a co dopiero dziurawej nawet na 16" z opona 205/55/16. Co do plastików to wcześniej zero trzaskow, obecnie coś tam z tyłu skrzypi przy słupku;) Razem ze springami i amorkami wymieniłem również całe kpl zawieszenie,i od tamtej pory od strony zawieszenia nie mam żadnych dziwnych dźwięków, luzow itp. Swoją drogą ciekawe jak długo to potrwa na tych 19
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się