Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wygodniej jest bez mechanizmu, a wyciągnięcie ramki to kilka minut.

Dobrze jest też taki mechanizm wyczyścić i na nowo przesmarować. Jestem trochę przewrażliwiony, bo w poprzednich samochodach zdarzyły się sytuacje, w których mechanizm podnoszenia szyb uległ awarii i samochód został uziemiony. Wydaje mi się, że problemem jaki pojawia się z wiekiem, jest zwiększony opór towarzyszący działającemu mechanizmowi., który doprowadza później do uszkodzeń. 

Drzwi bez mechanizmu:

IMG_20190504_175351.jpg

 

Drzwi z mechanizmem:

IMG_20190504_180817.jpg

 

Po wyjęciu ramki od góry robi się bajeczny dostęp do wygłuszania drzwi.

Edytowane przez R4xx
  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Po zdjęciach widzę, że po wyjęciu ramki, drzwi to kwestia kilku minut i zrobione. Przy okazji można właśnie mechanizm dokładnie wyczyścić z syfu, który od dnia wyjazdu z fabryki się zbierał :lol:

Opublikowano
Teraz, Langista napisał:

Po zdjęciach widzę, że po wyjęciu ramki, drzwi to kwestia kilku minut i zrobione. Przy okazji można właśnie mechanizm dokładnie wyczyścić z syfu, który od dnia wyjazdu z fabryki się zbierał :lol:

Dokładnie, dla własnego komfortu lepiej wyciągnąć :cwaniak:. Zamiast syfu zastaniesz smar w postaci stałej, kruchej :decayed:

Opublikowano

Witam. Zajmuje się ktoś tutaj regeneracją lamp od B6? Moje xenony już ledwo co żyją, w nocy bez przeciwmgłowych nie wyobrażam sobie jazdy. Z chęcią bym od kogoś kupił nawet przerobione pod bixenon/biled, a po zamontowaniu odesłał swoje leciwe do dalszych prac i wykorzystania dla dalszego handlu ?

Opublikowano
29 minut temu, OficeR napisał:

Witam. Zajmuje się ktoś tutaj regeneracją lamp od B6? Moje xenony już ledwo co żyją, w nocy bez przeciwmgłowych nie wyobrażam sobie jazdy. Z chęcią bym od kogoś kupił nawet przerobione pod bixenon/biled, a po zamontowaniu odesłał swoje leciwe do dalszych prac i wykorzystania dla dalszego handlu ?

@kamil-vag ma fajne lampki teraz do sprzedania.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
53 minuty temu, Adam87 napisał:

@kamil-vag ma fajne lampki teraz do sprzedania.

Fajne to mało powiedziane.  :whistling:

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

Pany, czy ktoś po nr vin jest mi w stanie na 100% powiedzieć, jaką mam pompę paliwa? Bo podobno są dwie, w jednej można sam wkład wymienić a w drugiej trzeba cały moduł.

Opublikowano
21 godzin temu, Langista napisał:

Pany, czy ktoś po nr vin jest mi w stanie na 100% powiedzieć, jaką mam pompę paliwa? Bo podobno są dwie, w jednej można sam wkład wymienić a w drugiej trzeba cały moduł.

daj ten VIN

 

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał:

daj ten VIN

 

WAUZZZ8EX3A011116

Opublikowano
2 minuty temu, Langista napisał:

WAUZZZ8EX3A011116

8E0 906 087 N lub P

Opublikowano

Jakiej firmy brać komplet wahaczy na przód? Zaczął mi walić sworzeń lewego dolnego i przy oglądaniu spodu wyszło, że jeszcze sparciały tuleje bananów, więc rozważam już wymianę wszystkich.

Opublikowano

jak ma być dobrze to lema, jak taniej to regum (regenerowane)

Opublikowano

Budżet mam na to do 900zł więc lema będzie ciężko w tych pieniądzach ogarnąć :P chyba że takie, co z tira spadły

Opublikowano

no niestety lem to bliżej 2k pln. poczytaj na temat regum, jest tu na forum też wątek w którym sporo kolegów chwali.

Opublikowano (edytowane)

Z regum nie wystarczy Ci 900 zł na komplet. Tam w zestawach brakuje łączników drążka stabilizatora, końcówek drążków kierowniczych oraz śrub i nakrętek, a to wszystko jak ma być dobre jakościowo to kosztuje niestety.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Jak 900 to górny pułap, to weź zestaw z SKV i jeszcze na mechanika Ci starczy, żeby to założył. Ja na tym zestawie jeżdżę i luzów nie mam a coś ok 30-40k już zrobiłem.

Opublikowano

Panowie czy tunel środkowy od Sedana czy avanta będzie pasował do Cabrio? wiem że Cabrio jest jeszcze jeden przełącznik na środkowym tunelu ale on wychodzi z półeczką a reszta to jest to samo?

Opublikowano

górna część tunelu jest inna, może z jakaś rzeźbą by weszło, ale na moje nie podejdzie nawet z rzeźbą.

Opublikowano

No góra inna. Ale jak patrzę na to wszystko to włączy się na tej samej wysokości, nie mam jak zmierzyć bo nie ma nik ze znajomych sedana ani avanta. 

Opublikowano
W dniu 6.05.2021 o 11:37, OficeR napisał:

Budżet mam na to do 900zł więc lema będzie ciężko w tych pieniądzach ogarnąć :P chyba że takie, co z tira spadły

Wrzucaj regum. Montowałem pół roku temu. Wykonanie solidne, na tulejach, sworzniach znaczniki lema. Odlewy bananów Ori. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...