R4xx Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 (edytowane) Wygodniej jest bez mechanizmu, a wyciągnięcie ramki to kilka minut. Dobrze jest też taki mechanizm wyczyścić i na nowo przesmarować. Jestem trochę przewrażliwiony, bo w poprzednich samochodach zdarzyły się sytuacje, w których mechanizm podnoszenia szyb uległ awarii i samochód został uziemiony. Wydaje mi się, że problemem jaki pojawia się z wiekiem, jest zwiększony opór towarzyszący działającemu mechanizmowi., który doprowadza później do uszkodzeń. Drzwi bez mechanizmu: Drzwi z mechanizmem: Po wyjęciu ramki od góry robi się bajeczny dostęp do wygłuszania drzwi. Edytowane 29 Kwietnia 2021 przez R4xx 1
Langista Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Po zdjęciach widzę, że po wyjęciu ramki, drzwi to kwestia kilku minut i zrobione. Przy okazji można właśnie mechanizm dokładnie wyczyścić z syfu, który od dnia wyjazdu z fabryki się zbierał
R4xx Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Teraz, Langista napisał: Po zdjęciach widzę, że po wyjęciu ramki, drzwi to kwestia kilku minut i zrobione. Przy okazji można właśnie mechanizm dokładnie wyczyścić z syfu, który od dnia wyjazdu z fabryki się zbierał Dokładnie, dla własnego komfortu lepiej wyciągnąć . Zamiast syfu zastaniesz smar w postaci stałej, kruchej
OficeR Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 Witam. Zajmuje się ktoś tutaj regeneracją lamp od B6? Moje xenony już ledwo co żyją, w nocy bez przeciwmgłowych nie wyobrażam sobie jazdy. Z chęcią bym od kogoś kupił nawet przerobione pod bixenon/biled, a po zamontowaniu odesłał swoje leciwe do dalszych prac i wykorzystania dla dalszego handlu ?
Adam87 Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 29 minut temu, OficeR napisał: Witam. Zajmuje się ktoś tutaj regeneracją lamp od B6? Moje xenony już ledwo co żyją, w nocy bez przeciwmgłowych nie wyobrażam sobie jazdy. Z chęcią bym od kogoś kupił nawet przerobione pod bixenon/biled, a po zamontowaniu odesłał swoje leciwe do dalszych prac i wykorzystania dla dalszego handlu ? @kamil-vag ma fajne lampki teraz do sprzedania. 1
dekiel 13 Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 53 minuty temu, Adam87 napisał: @kamil-vag ma fajne lampki teraz do sprzedania. Fajne to mało powiedziane. 3
Langista Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 Pany, czy ktoś po nr vin jest mi w stanie na 100% powiedzieć, jaką mam pompę paliwa? Bo podobno są dwie, w jednej można sam wkład wymienić a w drugiej trzeba cały moduł.
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 21 godzin temu, Langista napisał: Pany, czy ktoś po nr vin jest mi w stanie na 100% powiedzieć, jaką mam pompę paliwa? Bo podobno są dwie, w jednej można sam wkład wymienić a w drugiej trzeba cały moduł. daj ten VIN
Langista Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 2 godziny temu, Dev napisał: daj ten VIN WAUZZZ8EX3A011116
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 2 minuty temu, Langista napisał: WAUZZZ8EX3A011116 8E0 906 087 N lub P
OficeR Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 Jakiej firmy brać komplet wahaczy na przód? Zaczął mi walić sworzeń lewego dolnego i przy oglądaniu spodu wyszło, że jeszcze sparciały tuleje bananów, więc rozważam już wymianę wszystkich.
MaTeo85 Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 jak ma być dobrze to lema, jak taniej to regum (regenerowane)
OficeR Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 Budżet mam na to do 900zł więc lema będzie ciężko w tych pieniądzach ogarnąć chyba że takie, co z tira spadły
MaTeo85 Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 no niestety lem to bliżej 2k pln. poczytaj na temat regum, jest tu na forum też wątek w którym sporo kolegów chwali.
pelonek1 Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 (edytowane) Z regum nie wystarczy Ci 900 zł na komplet. Tam w zestawach brakuje łączników drążka stabilizatora, końcówek drążków kierowniczych oraz śrub i nakrętek, a to wszystko jak ma być dobre jakościowo to kosztuje niestety. Edytowane 6 Maja 2021 przez pelonek1
Langista Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 Jak 900 to górny pułap, to weź zestaw z SKV i jeszcze na mechanika Ci starczy, żeby to założył. Ja na tym zestawie jeżdżę i luzów nie mam a coś ok 30-40k już zrobiłem.
morelo Opublikowano 13 Maja 2021 Opublikowano 13 Maja 2021 Panowie czy tunel środkowy od Sedana czy avanta będzie pasował do Cabrio? wiem że Cabrio jest jeszcze jeden przełącznik na środkowym tunelu ale on wychodzi z półeczką a reszta to jest to samo?
MaTeo85 Opublikowano 13 Maja 2021 Opublikowano 13 Maja 2021 górna część tunelu jest inna, może z jakaś rzeźbą by weszło, ale na moje nie podejdzie nawet z rzeźbą.
morelo Opublikowano 13 Maja 2021 Opublikowano 13 Maja 2021 No góra inna. Ale jak patrzę na to wszystko to włączy się na tej samej wysokości, nie mam jak zmierzyć bo nie ma nik ze znajomych sedana ani avanta.
jaras99 Opublikowano 14 Maja 2021 Opublikowano 14 Maja 2021 W dniu 6.05.2021 o 11:37, OficeR napisał: Budżet mam na to do 900zł więc lema będzie ciężko w tych pieniądzach ogarnąć chyba że takie, co z tira spadły Wrzucaj regum. Montowałem pół roku temu. Wykonanie solidne, na tulejach, sworzniach znaczniki lema. Odlewy bananów Ori.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się