Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, MamDwieDychyNaWache napisał:

Zobaczcie panowie, jest BRUTALNIE :)

Ależ ktspacer.pngoś to wymęczył.

Zdolności manualne nie poszły w parze z bujną fantazją, albo blacharz miał mega kaca:laughing2:

 

 

Może pomylił tynkarza z blacharzem?

Edytowane przez tass
  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kwintesencja słowa ulep.

Opublikowano
2 godziny temu, MamDwieDychyNaWache napisał:

Zobaczcie panowie, jest BRUTALNIE :)

Ależ ktspacer.png

Co tu się odjebało ? :grin:

Opublikowano
W dniu 13.11.2021 o 18:39, Rabbi napisał:

Co tu się odjebało ? :grin:

prodżekt in progrez :D

Opublikowano
W dniu 13.11.2021 o 18:39, Rabbi napisał:

Co tu się odjebało ? :grin:

In da łork.

Opublikowano

Siema. Muszę wymienić skrzynie u siebie w TDiku ale nie pamiętam jej oznaczania bo robiłem swap quattro z 3.0 TDI b7. Jest ktoś w stanie powiedzieć mi po tym zdjęciu co to za skrzynia? Mam bardzo mocne drgania na 4,5,6 biegu od 2200-3000 obr i takie buczenie a po odjęciu gazu jest cisza więc obstawiam skrzynie bo wał po robocie jest.

IMG_1054.JPG

Opublikowano

HVE/GVB.

Opublikowano
5 minut temu, george napisał:

HVE/GVB.

Dziękuje kolego

Opublikowano

Panowie sorka że tutaj pytam ale pilna sprawa, na jakiej zasadzie działa tylna wycieraczka? Nie ma żadnego bezpiecznika z tego co sprawdzałem a kilka dni temu mi umarła, zamówiłem nowy silniczek, tyle że w międzyczasie wycieraczka ożyła i działa bez przerwy, niezależnie od tego czy włączę ją manetką czy nie. Wina modułu kierownicy, z którym jak na złość nie mogę się połączyć, czy elektronika silniczka świruje?

Opublikowano

nie pamiętam ale tam jest przejście płynu przez napęd silniczka ? Jak w golfie 4 ? Bo mogło się rozcieknąć i wali zwarą 

Opublikowano

Nie ma jak w B5, jest półksiężyc z zębatką, zakończony króćcem w który wchodzi wężyk i siedzi to na simmeringu a z drugiej strony wchodzi dysza. Dzisiaj i tak to rozbiorę i odłączę wtyczkę jak nadal będzie samo działać bez końca.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Nie ma jak w B5, jest półksiężyc z zębatką, zakończony króćcem w który wchodzi wężyk i siedzi to na simmeringu a z drugiej strony wchodzi dysza. Dzisiaj i tak to rozbiorę i odłączę wtyczkę jak nadal będzie samo działać bez końca.

Rozbierałem taki zepsuty silniczek i w środku było błoto i wszystko zatarte,trzeba pokolei sprawdzić, manetka,przekaźnik i wiązka w przelotce klapy

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, greg2505 napisał:

Rozbierałem taki zepsuty silniczek i w środku było błoto i wszystko zatarte,trzeba pokolei sprawdzić, manetka,przekaźnik i wiązka w przelotce klapy

Chodzi Ci o cały moduł z mechanizmem, czy sam silniczek? Bo cały mechanizm regenerowałem dwa lata temu i wyczyściłem z rdzy + nasmarowałem porządnie i dałem nowe oringi.

 

Najłatwiej sprawdzę po prostu podłączając nowy silniczek, jak nadal będzie pracować bez przerwy, to wiązka lub moduł kierownicy.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

 Mój sposób na to by silniczek tylnej wycieraczki nie ulegał awarii... nie używać nigdy tylnego spryskiwacza ? wówczas nie ma opcji by dziadostwo padło.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mam nadzieję że to silniczek tylko dlatego, że mam drugi na podmianę, ogólnie sam zawaliłem bo o ile oringi wymieniłem tak simmeringu już nie ? jak elektronika będzie mokra to wiadomo co go ubiło, nie uśmiecha mi się znowu kierownice demontować jak moduł uległ uszkodzeniu?

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Chodzi Ci o cały moduł z mechanizmem, czy sam silniczek? Bo cały mechanizm regenerowałem dwa lata temu i wyczyściłem z rdzy + nasmarowałem porządnie i dałem nowe oringi.

Tak mechanizm,a ten co otwierałem to nie było co czyścić,zbyt uwalony 

4 godziny temu, Langista napisał:

Najłatwiej sprawdzę po prostu podłączając nowy silniczek, jak nadal będzie pracować bez przerwy, to wiązka lub moduł kierownicy.

I tak musisz się tam dostać ,więc od tego trzeba zacząć,mogła się gdzieś woda lub płyn przedostać do elektryki

Opublikowano
2 godziny temu, pila24 napisał:

 Mój sposób na to by silniczek tylnej wycieraczki nie ulegał awarii... nie używać nigdy tylnego spryskiwacza ? wówczas nie ma opcji by dziadostwo padło.

Też nie używam spryskiwacza i sporadycznie wycieraczkę, ale nadal działa:grin:

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Langista napisał:

nie uśmiecha mi się znowu kierownice demontować jak moduł uległ uszkodzeniu

Mce zasila wycieraczki,dlatego nie ma tam bezpieczników.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
Godzinę temu, pila24 napisał:

Mce zasila wycieraczki,dlatego nie ma tam bezpieczników.

A ja właśnie mam bezpieczniki od dwóch wycieraczek z przodu, osobno od lewej i prawej, tylko od tylnej nie mam :decayed: Może 'zasługa' MCE w wersji LOW?

Opublikowano

Jak może być od lewej i prawej jak to z jednego silniczka przez przekładnie idzie na oba ramiona ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...