Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:siema: czy poda ktoś linka lub zna numery tych zaślepek od rączki drzwi ?

Boczek.jpg.209b7062f0c4cc4a029eb7af64118dbd.jpg

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie ma zaślepki do tego otworu.

Opublikowano
16 godzin temu, Muskel1 napisał:

Nie ma zaślepki do tego otworu.

Okej, dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
W dniu 3.09.2022 o 14:18, Langista napisał:

Kurde.. szukam i szukam.. kojarzy ktoś czy istnieje w ogóle poduszka przedniej łapy dyferencjału? Jedyne co znalazłem to zamiennik z poliuretanu a średnio chciałbym go zastosować, dużo się naczytałem, że te twarde są zbyt twarde i równie dobrze można pod sztywno zamontować, a te miększe rozlatują się po 3-4 latach..

Ponawiam pytanie ?

Opublikowano

Powitać ekipę. Mam pytanko - w AVF-ie mam skrzynie 6-biegową HCK, z racji tego że robie duże trasy chciałem wrzucić cos dłuższego. Czy jest jeszcze jakaś inna skrzynia dłuższa niż HCK z B7?

Opublikowano

2.5 tdi

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 6.09.2022 o 11:33, chopin napisał:

Powitać ekipę. Mam pytanko - w AVF-ie mam skrzynie 6-biegową HCK, z racji tego że robie duże trasy chciałem wrzucić cos dłuższego. Czy jest jeszcze jakaś inna skrzynia dłuższa niż HCK z B7?

Szukaj jws.   Jest szybsza od hck o jakieś 3 km/h 

 

 

W innym wypadku 2,5 tdi

Opublikowano

Panowie szybkie pytanie, czy wsporniki wzmocnienie podwozia w Audi Cabrio B7 były takie same jak w B6 Podaję numery z b7

8H0199401i 8H0199402

Opublikowano

Wg etki od 2003 do 2006 i od 2007 do 2009 stosowane.

  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Opublikowano

Jakoś nie umiem zdzierżyć jego stylu jazdy, zwłaszcza dieslami które kręci niepotrzebnie za wysoko..

 

Panowie, próbowałem przeszczepić stare mocowanie podpory wału, bo nowa z tedgum jest chyba od SUV 'a i ma za długie nogi, efekt końcowy taki że i nowa ma odcięte mocowania (żeby wydobyć nową podporę) i stara trzymała tak mocno, że w imadle całą zniekształciłem i jedyne co mi pozostało to użyć nowych, już dociętych na długość ramion. Nie wiem tylko w których miejscach to złapać aby podpora była na odpowiedniej wysokości. Ma ktoś zdejcie z boku samej podpory żebym mógł się na tym wzorować?

Opublikowano
W dniu 9.09.2022 o 13:19, morelo napisał:

Panowie szybkie pytanie, czy wsporniki wzmocnienie podwozia w Audi Cabrio B7 były takie same jak w B6 Podaję numery z b7

8H0199401i 8H0199402

Panowie a pomógłby ktoś jeszcze i sprawdził numer śrub którymi się to przykręca? ja mam petke ale nie znalazłem tam czegoś takiego;)

Opublikowano
44 minuty temu, morelo napisał:

Panowie a pomógłby ktoś jeszcze i sprawdził numer śrub którymi się to przykręca? ja mam petke ale nie znalazłem tam czegoś takiego;)

8H0505445A

w petce rysunek 199-020 lub 199-050 lub 199-060 oczywiście AA4C czyli dla cabrio tylko.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, MaTeo85 napisał:

8H0505445A

w petce rysunek 199-020 lub 199-050 lub 199-060 oczywiście AA4C czyli dla cabrio tylko.

Faktycznie czemu to nie jest przy zawieszeniu tylko przy silniku tego nie wiem.

Opublikowano

tak to sobie sprytnie niemcy wymyślili, czasami coś wyszukać w katalogu, to jest droga przez mękę. 

Opublikowano

Panowie , jakie turbo wsadzić do AVFa zamiast ori ślimaka ? Macie jakieś typy , dużo roboty z tym i jakiej .Okolice 180 KM/ 390Nm mile widziane  by były.  Kasa nie gra roli. :mysli:

Opublikowano

Jak kasa nie gra roli to bierz jakieś gtd np od Fiodora i idź grubiej. Do seryjnych pompek jakieś gtd1752, będzie/powinno być ponad 200/400
Niestety do 8V nie ma nic sensownego p&p. Nawet przy gtc1549vz jest sporo roboty/przeróbek. Zaleta taka, że później jak padnie to kupujesz drugą, przykręcasz i śmigasz bez żadnych kombinacji.

Opublikowano (edytowane)

Na gtc powinno być około/do 200/400

Edytowane przez staniek
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Panowie , jakie turbo wsadzić do AVFa zamiast ori ślimaka ? Macie jakieś typy , dużo roboty z tym i jakiej .Okolice 180 KM/ 390Nm mile widziane  by były.  Kasa nie gra roli. :mysli:

Nie przyczepią się na EU o to?

U mnie też już przeładowuje, wiec też muszę pomyśleć o czymś:wink:

Edytowane przez Adam87
Opublikowano

Adam u mnie ori ślimak ok , 215 kkm przejechane więc całe nic , auto doinwestowane więc chce pomyśleć teraz o większej mocy. Ale tak aby to miało ręce i nogi , wyglądać ma po włożeniu profi, i oczywiście nie dymić,  afr i inne egt ma być lala. 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...