maximdj Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 1. Jak najbardziej możesz wrócić do serii - tuner powinien zapisać Twój oryginalny soft. 2. Nic złego się nie stanie jeśli nie zaczniesz strzelać ze sprzęgła, itd 3. Na tym, na którym zwykle jeździsz - czyli jeśli jeździsz na 95 to na takim samym rób soft.PS. Mam identyczny zestaw jak Ty, czyli BFB w Quattro i aktualnie mam soft na 190km/290nm i... uważam że to nadal za mało
gregor10 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Witam. Panowie powiedzcie mi czy jak zrobię chipa w moim bfb: Jest to odwracalne (tzn czy mogę wrócić do serj)? Czy dwumas i skrzynia GJW nie wysypią się? Na jakim paliwie to zrobić (95-98)? 1.Są odwracalne, zawsze można wrócić do serii. 2.Dwumas i skrzynia wytrzymują dużo więcej niż sam soft na okolice 185KM. 3.Na paliwie PB98.
grubcio1980 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) grzebie w tym na własne potrzebny i też nie jeden soft widziałem po tunerach czy to za granicy czy polski, ale to nie świadczy o tym źle o sterowniku tylko o szympansach.. Otóż to... Typowy Kowalski pojedzie tam gdzie ładny szyld i cena. Buli kasę sam nie wie za co, gdzie amator z forum zrobi mu to lepiej i taniej. Racja! Mi robiło dwóch Kolegów z naszego klubu i samochody mają nalatane: b5 ciągle w rodzinie 150 tysi na wirusie i żadnych problemów, obecna 50 tysi na wirusie i żadnych problemów. Ceny sporo tańsze. Amen Edytowane 11 Lipca 2016 przez grubcio1980
krzysztof 36418 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Gregor jak możesz to wytłumacz czemu na 98 i czy potem można na 95 śmigać a może coś się roz.....? Jak jest ze spalaniem (maleje -wzrasta ile palą bfb +q po wirusie) Gdzie w okolicach wawy zrobić (w firmie na literkę V (w wawie) znajomemu rozwalili silnik i się wypieli). a może szykować sie na wycieczkę do Jasła? Pany pomóżcie bo im więcej czytam tym większy mam bajzel w głowie.
bongod Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 Napisz na pw. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Sedrak Dan Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Hmmmm.... ciekawi mnie czemu 98 ? Czyli po np. STAGE I mam się przesiąść z 95 na 98 ?
bongod Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 A czemu w rajdowych samochodach jest inne paliwo? Czemu trzeba dobrze jeść żeby szybko biegać? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Nie te graty... Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bjoern Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 to od razu zapytam jak z gazem? Chyba lepiej niż 98 nawet skoro gaz ma bodajże 100oktanów?
Sedrak Dan Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) Producent zaleca lanie PB 95 stąd nie wiem po co PB 98 ? jakie paliwo do BEX-a trzeba lać ? do rajdówek leje się wysoko oktanowe paliwo, bo na mniej by silnik "wybuchł" ( z tego co wiem) leje się ponad 100 , bo wtedy spalanie w silniku jest mniej gwałtowne. Edytowane 13 Lipca 2016 przez Sedrak Dan
koziol1172 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Najprostsza sprawa, co to liczba oktanowa paliwa? Odporność paliwa na spalanie detonacyjne, analogicznie im więcej oktanow tym silnik przyjmie większy zapłon a to oznacza większą moc. I tak lpg ma ponad sto oktanow dlatego można większą moc zrobić Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
arek_cccp Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) No dlatego na LPG dobrze wystrojonym auto ma większą moc ale problem może być z czymś innym np EGT co z autem turbodoładowanym wiadomo jak się może skończyć ale przy tej mocy czyt do 300 HP to z gazem nie ma problemu większego, dobry wydech instalacja etc i można latać. Co do paliwa dlaczego 98? Po 1 w PL paliwo to syf zwłaszcza 95 po 2 jest bezpieczniej dla silnika mniejsze prawdopodobieństwo cofania zapłonu a zarazen większa moc (na 95 to dużo się nie ugra samym softem). Producent też zaleca lanie Castrola , w to też wierzysz ? W nowszych autach to 95 jest tylko w przypadku braku 98 Soft najlepiej robić na 98 jest dostępne na większości dobrych stacjach, więc dlaczego nie? Owszem na upartego można zrobić soft 95 ale po co ? Dla kilkunastu gr na litrze ? Raczej nie tędy droga.. Co do lania 95 na sofcie pod 98, trzeba się liczyć, że moc auta może być mniejsza i zapłon może się odezwać a na dłuższą metę jazda ciągle na 95 i cofaniem zapłonu może uszkodzić motorownię. Edytowane 13 Lipca 2016 przez arek_cccp
krzysiekml Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 nada się to do 1.8t? http://re5pect.pl/turbosprezarka-gt2871-billet.html ogólnie rozglądam się powoli za turbawką na flanszy t25
mophk Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 bardzo popularne rozwiązanie. ile chcesz zrobić?
krzysiekml Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 no tyle ile wyjdzie chodzi mi o to jak to wstaje i ile czasu wytrzyma
Roboform550 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 ale problem może być z czymś innym np EGT Mam 1.8T 320 KM i lpg. Zamontowałem sobie sondę EGT Odczyty na BP i LPG takie same...na LPG nawet górę można podlać i zbić kilkanaście stopni nawet...
koziol1172 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Robo to napisz jak nie chcesz tu to na PW. Na jaki afr masz zrobione w ogniu, porównam z tym na jaki ja robię, u mnie na ogół na lpg często zdarza się mniejsze z racji że wyprzedzam zapłon bardziej Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Roboform550 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 łoj....teraz z głowy nie napiszę...muszę sprawdzić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się