Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Jak najbardziej możesz wrócić do serii - tuner powinien zapisać Twój oryginalny soft.

2. Nic złego się nie stanie jeśli nie zaczniesz strzelać ze sprzęgła, itd ;)
3. Na tym, na którym zwykle jeździsz - czyli jeśli jeździsz na 95 to na takim samym rób soft.

PS. Mam identyczny zestaw jak Ty, czyli BFB w Quattro i aktualnie mam soft na 190km/290nm i... uważam że to nadal za mało :P

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam.

Panowie powiedzcie mi czy jak zrobię chipa w moim bfb:

Jest to odwracalne (tzn czy mogę wrócić do serj)?

Czy dwumas i skrzynia GJW nie wysypią się?

Na jakim paliwie to zrobić (95-98)?

1.Są odwracalne, zawsze można wrócić do serii.

2.Dwumas i skrzynia wytrzymują dużo więcej niż sam soft na okolice 185KM.

3.Na paliwie PB98.

Opublikowano (edytowane)

grzebie w tym na własne potrzebny i też nie jeden soft widziałem po tunerach czy to za granicy czy polski, ale to nie świadczy o tym źle o sterowniku tylko o szympansach..

Otóż to... Typowy Kowalski pojedzie tam gdzie ładny szyld i cena. Buli kasę sam nie wie za co, gdzie amator z forum zrobi mu to lepiej i taniej.

Racja! Mi robiło dwóch Kolegów z naszego klubu i samochody mają nalatane: b5 ciągle w rodzinie 150 tysi na wirusie i żadnych problemów, obecna 50 tysi na wirusie i żadnych problemów. Ceny sporo tańsze. Amen

Edytowane przez grubcio1980
Opublikowano

Gregor jak możesz to wytłumacz czemu na 98 i czy potem można na 95 śmigać a może coś się roz.....?

Jak jest ze spalaniem (maleje -wzrasta ile palą bfb +q po wirusie)

Gdzie w okolicach wawy zrobić (w firmie na literkę V (w wawie) znajomemu rozwalili silnik i się wypieli). a może szykować sie na wycieczkę do Jasła?

Pany pomóżcie bo im więcej czytam tym większy mam bajzel w głowie.

Opublikowano

Napisz na pw.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Hmmmm.... ciekawi mnie czemu 98 ? Czyli po np. STAGE I mam się przesiąść z 95 na 98 ?

Opublikowano

A czemu w rajdowych samochodach jest inne paliwo? Czemu trzeba dobrze jeść żeby szybko biegać? ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

raket fjuel może od razu lejcie..

Opublikowano

Nie te graty...

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

to od razu zapytam jak z gazem? Chyba lepiej niż 98 nawet skoro gaz ma bodajże 100oktanów? :)

Opublikowano

Gaz jest mniej kaloryczny

Opublikowano (edytowane)

Producent zaleca lanie PB 95 stąd nie wiem po co PB 98 ? jakie paliwo do BEX-a trzeba lać ? do rajdówek leje się wysoko oktanowe paliwo, bo na mniej by silnik "wybuchł" ( z tego co wiem) leje się ponad 100 , bo wtedy spalanie w silniku jest mniej gwałtowne.

Edytowane przez Sedrak Dan
Opublikowano

Najprostsza sprawa, co to liczba oktanowa paliwa? Odporność paliwa na spalanie detonacyjne, analogicznie im więcej oktanow tym silnik przyjmie większy zapłon a to oznacza większą moc. I tak lpg ma ponad sto oktanow dlatego można większą moc zrobić

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

No dlatego na LPG dobrze wystrojonym auto ma większą moc ale problem może być z czymś innym np EGT co z autem turbodoładowanym wiadomo jak się może skończyć ale przy tej mocy czyt do 300 HP to z gazem nie ma problemu większego, dobry wydech instalacja etc i można latać. Co do paliwa dlaczego 98? Po 1 w PL paliwo to syf zwłaszcza 95 po 2 jest bezpieczniej dla silnika mniejsze prawdopodobieństwo cofania zapłonu a zarazen większa moc (na 95 to dużo się nie ugra samym softem). Producent też zaleca lanie Castrola , w to też wierzysz ? W nowszych autach to 95 jest tylko w przypadku braku 98 ;) Soft najlepiej robić na 98 jest dostępne na większości dobrych stacjach, więc dlaczego nie? Owszem na upartego można zrobić soft 95 ale po co ? Dla kilkunastu gr na litrze ? Raczej nie tędy droga.. Co do lania 95 na sofcie pod 98, trzeba się liczyć, że moc auta może być mniejsza i zapłon może się odezwać a na dłuższą metę jazda ciągle na 95 i cofaniem zapłonu może uszkodzić motorownię.

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

bardzo popularne rozwiązanie. ile chcesz zrobić?

Opublikowano

no tyle ile wyjdzie

chodzi mi o to jak to wstaje i ile czasu wytrzyma

Opublikowano

ale problem może być z czymś innym np EGT

Mam 1.8T 320 KM i lpg.

Zamontowałem sobie sondę EGT

Odczyty na BP i LPG takie same...na LPG nawet górę można podlać i zbić kilkanaście stopni nawet...

Opublikowano

Robo to napisz jak nie chcesz tu to na PW. Na jaki afr masz zrobione w ogniu, porównam z tym na jaki ja robię, u mnie na ogół na lpg często zdarza się mniejsze z racji że wyprzedzam zapłon bardziej

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

łoj....teraz z głowy nie napiszę...muszę sprawdzić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...