Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał:

Coś tu się nie trzyma kupy. W takim razie oba silniki miały uszkodzone pokrywy zaworów, skoro na jednym i drugim brało olej? Dziwne, że przy remoncie nikt tego nie zauważył, a u nowego nabywcy nagle porywa się naprawiła i nie brało oleju :kox:

Mozliwe ze dali ta sama pokrywe

Opublikowano

Opisujesz tu silnik w b7, czyli jeszcze ten na pasku..

Opublikowano

Te też żarły olej

Opublikowano
W dniu 6.11.2021 o 07:14, przem8 napisał:

Coś tu się nie trzyma kupy. W takim razie oba silniki miały uszkodzone pokrywy zaworów, skoro na jednym i drugim brało olej? Dziwne, że przy remoncie nikt tego nie zauważył, a u nowego nabywcy nagle porywa się naprawiła i nie brało oleju :kox:

jakie oba silniki? Silniki który sprzedałem, to sprzedałem bez pokrywy zaworów, bo została przełożona do silnika po remoncie. Myśl trochę, a nie, ze coś sie nie trzyma kupy. Po wymianie turbo i remontu silnika, tak jak brał olej, tak brał. Nikt mi nie mówił, ze to może być pokrywa nawet w pedalskimi Aso audi. Przypadkowo znalazłem usterkę po zdemontowaniu pokrywy, bo lał sie olej przez uszczelkę. Zdemokrowalem pokrywę i patrzę, ze element kolory sie rozkleił i zasysał olej do odpowietrzania turbo i leciało do dolotu. Jakby mi ktoś powiedział, ze to pokrywa, to nie wylądowałbym tyle kasy. W d*pie mam tych pseudo machanikow i złodziei z aso. Pokryw już po 50-70tys może sie nadawać do wymiany. Ale można ja zgrzać porządnie. W życiu już nie kupię żaden audi, w tych samochodach wszytko sie psuje dosłownie wszytko, a części bardzo drogie. To są samochody które sie pier**lą na potęgę. Nie dość ze wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia paliwa popychacz pojezdilem 60tys i zaraz do wymiany wałek popychający pompę. Wycinkiem dwie Sondy  i po 30tyś smakochod znów zaczął chlać 14l wymieniłem sondę i jest ok. Czujnik niskiego ciśnienia paliwa nawał do 40tyś i trzeba go bezprzerwy wymieniać. 
co 50tys trzeba czyścić przepustnice, bo tak sie syfi, ze brak jest ssania, albo działał prze 30 sekund. Szybko padają poduszki pod silnikiem. c**j z tymi j**anym padlinami audi nigdy w życiu tego gowna nie kupię. Mam mercedesa c klassy z 2011r ten samochód 6 lat nie widział warsztatu i nie mam z Nin żadnych problemów. c**j w tez złomy audi wsytkie sie pier**lą na potęgę!!! 

Opublikowano
W dniu 6.11.2021 o 08:45, pelonek1 napisał:

@maseraati wywalić około 28 k zł w remont silnika takiego samochodu to trzeba się zastanowić ... . Przed zakupem drugiego słupka nikt nie zastanawiał się skąd znowu ten olej w dolocie?

No dopiero po wymianie słupka każdy sie zastanawiał i nikt nie wiedział. Przypadkowo to odkryłem po demontażu pokrywy zaworow jak uszczelka ciekła spod tej pokrywy. Patrzę a plastik ok komory odmy cały rozklejony i szczeliną zaciągał olej do odpowietrzania turbo. Wkurwilem sie, ze tyle pieniędzy poszło. Niedługo nagram film jak będę robal to moje audi z kolega siekierą na wióry i wrzucę na YouTube. Nigdy nie kupię żadnego audi. Ten samochód kupiłem za 26tys a wyszedł nie ogólnie ze wszystkim ponad 60tyś. Teraz napierdala olej z lewej flanszy. Coś sie pojebalo z zawieszeniem i zaczął automat dziwnie sie zachowywać. Samochód ma oryginalnie 130tys przebiegu. Nie kupicie tych samochodów, bo wydatki nie będą miały końca. Jeździsz i naprawisz i tak bez końca. Jedno naprawisz drugie sie popsuje. To padliny to sie nadają na złomowanie nie do jazdy. Za te pieniądze co włożyłem wolałbym kuchnie wyremontować. Nigdy w życiu żadnej padliny audi. Unikajcie wszystkich samochodów tej marki. 

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, maseraati napisał:

Silniki który sprzedałem, to sprzedałem bez pokrywy zaworó

Jakbyś pisał jaśniej i skladniej to bym wiedział. O moje myślenie się nie martw i nie jest pier**loną wróżką żeby to wiedzieć, bo nie raczyles o tym wspomnieć wcześniej. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Tak dla rozluźnienia atmosfery, chciałbym serdecznie pozdrowić @kixi4 :)  


Od remontu u Ciebie, te 0.4 litra co mi zostaje w butelce po wymianie oleju, nie jestem w stanie go zużyć/dolać do następnej wymiany co 10/15tys km. 
Drugie wielkie dzięki za to "sprzęgło alternatora". Jak się okazało, chyba też było padnięte, bo od wizyty u Ciebie, wskaźnik akumulatora nawet po kilkutygodniowym staniu na mrozie, ciągle pokazuje stan 100%, kiedy wcześniej tak nie było i zastanawiałem się, czy nie trzeba by go wymienić bo już był stary. 

Od prawie półtora roku szukam wymówki, żeby wpaść do Ciebie na "pogaduchy", ale nie mam wymówki, bo samochód chodzi świetnie i nic się nie chce zepsuć  :D 

Pozdrawiam serdecznie,
Mateusz

Opublikowano

Proszę o poradę, 2.0 tfsi cpma, USA. Myslałem że bierze olej, ale okazało się że mam wyciek gdzieś z przodu silnika. Wymieniłem górną uszczelką od rozrządu, ale dalej to samo. Może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć? Silnik ulepiony starym olejem i ciężko znaleźć wyciek. Auto nie dawno sprowadzone z USA.

Opublikowano
4 godziny temu, redi91 napisał:

Proszę o poradę, 2.0 tfsi cpma, USA. Myslałem że bierze olej, ale okazało się że mam wyciek gdzieś z przodu silnika. Wymieniłem górną uszczelką od rozrządu, ale dalej to samo. Może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć? Silnik ulepiony starym olejem i ciężko znaleźć wyciek. Auto nie dawno sprowadzone z USA.

Zdejmij cały przód i szukaj

Opublikowano

Witam Serdecznie, 

 

Od niedawna jestem użytkownikiem A4 b8 avant, 2.0 tfsi 180 koni. Pobór oleju w granicach 1l/1000km może nawet więcej. Przebieg 130 tyś (realny, auto najpierw miał szwagier, potem teściu i stało większość czasu w garażu). 

 

Mam dwa pytania - czy sytuacja, o której pisał wyżej kolega maseraati jest realna? (Szwagier miał cięższą nogę, a ostatnio jak samochód wpadł w moje posiadanie to zauważyłem, że przy wyprzedzaniu puścił bąka niczym diesel). 

 

Drugie pytanie (szkoda, że na początku postu nie ma przyklejonej takiej informacji). Jakie firmy lub kogo polecacie do usunięcia tej bolączki w tych silnikach.

 

Osobiście czytałem o expert VAG oraz na yt jest pełna relacja od kolegi - Szczepan VAG auto, ale tam terminy są bardzo odległe. 

 

Z góry dziękuję

Opublikowano

Spytaj Marcina z firmy Moto-Mar w Białymstoku, specjalizują się w naprawach aut z grupy VAG w tym w remontach silników.

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, mad3x napisał:

Witam Serdecznie, 

 

Od niedawna jestem użytkownikiem A4 b8 avant, 2.0 tfsi 180 koni. Pobór oleju w granicach 1l/1000km może nawet więcej. Przebieg 130 tyś (realny, auto najpierw miał szwagier, potem teściu i stało większość czasu w garażu). 

 

Mam dwa pytania - czy sytuacja, o której pisał wyżej kolega maseraati jest realna? (Szwagier miał cięższą nogę, a ostatnio jak samochód wpadł w moje posiadanie to zauważyłem, że przy wyprzedzaniu puścił bąka niczym diesel). 

 

Drugie pytanie (szkoda, że na początku postu nie ma przyklejonej takiej informacji). Jakie firmy lub kogo polecacie do usunięcia tej bolączki w tych silnikach.

 

Osobiście czytałem o expert VAG oraz na yt jest pełna relacja od kolegi - Szczepan VAG auto, ale tam terminy są bardzo odległe. 

 

Z góry dziękuję

Z doświadczenia wiem, że ci najlepsi zawsze będą mieli kolejkę. Zaciśnij zęby i czekaj u Szczepana.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
W dniu 16.08.2022 o 19:15, mad3x napisał:

Witam Serdecznie, 

 

Od niedawna jestem użytkownikiem A4 b8 avant, 2.0 tfsi 180 koni. Pobór oleju w granicach 1l/1000km może nawet więcej. Przebieg 130 tyś (realny, auto najpierw miał szwagier, potem teściu i stało większość czasu w garażu). 

 

Mam dwa pytania - czy sytuacja, o której pisał wyżej kolega maseraati jest realna? (Szwagier miał cięższą nogę, a ostatnio jak samochód wpadł w moje posiadanie to zauważyłem, że przy wyprzedzaniu puścił bąka niczym diesel). 

 

Drugie pytanie (szkoda, że na początku postu nie ma przyklejonej takiej informacji). Jakie firmy lub kogo polecacie do usunięcia tej bolączki w tych silnikach.

 

Osobiście czytałem o expert VAG oraz na yt jest pełna relacja od kolegi - Szczepan VAG auto, ale tam terminy są bardzo odległe. 

 

Z góry dziękuję

Witaj

 

Ja z czystym sumieniem mogę polecić chłopaka, który robił u mnie w 2.0tfsi remont silnika.

Pobór był ok 1,5l/1000 dziś po remoncie 200-300ml/12tys

zrobiłem już prawie 30tys i zero problemów, ale też nie robiłem po kosztach.

Całość wyszła 13,400 ale wiem za co płaciłem.

Tłoki nowe a nie przetaczane, wszystkie uszczelnienia itd, nowa pompa oleju.

Będziesz zainteresowany zadzwoń i zapytaj :) poza tym wiem, że już nie jeden z tych silników przerabiał.

Czajka serwis 791 770 882

Opublikowano

Czy tłoki montowane przez Audi o numerze 06H107065DM są coś warte, czy też należy się spodziewać brania oleju i w jakim stopniu?

Opublikowano

Cześć, czy są tu osoby które po remoncie i usunięciu wady mają przejechane 50k i więcej km i mogą się wypowiedzieć czy pobór oleju występuje, jeżeli tak to jaki? 

Opublikowano
W dniu 27.07.2023 o 19:44, damianek33700 napisał(a):

Cześć, czy są tu osoby które po remoncie i usunięciu wady mają przejechane 50k i więcej km i mogą się wypowiedzieć czy pobór oleju występuje, jeżeli tak to jaki? 

 

Opublikowano

Koledzy, co powiecie o motorze CPMB? W sieci zdania podzielone… bez wady czy z wadą?

Opublikowano

@marky2552 użytkował do niedawna.

Na forach użytkownicy piszą że powyżej 120-160 tkm mają problemy i trzeba remontować. Inni że nalatane 200 i bez problemu, także jak trafisz.

Opublikowano

Właśnie trafiła się fajna sztuka do kupienia, ale CPMB z przebiegiem 220 tys. i ponoć wszystko gra, a ja mam zagwozdkę… 

Opublikowano

Mam B8 2.0tfsi Q 220kM 8 bieg TIP z 8.2015r z przebiegiem 44000km jak Cie interesuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...