Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czarny mat i będzie git ?

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 godzinę temu, Norbas napisał:

Czarny mat i będzie git ?

Dokładnie  przypyl  szprajem  Kamil.;)

Opublikowano

propozycje już znasz więc teraz pokaż jak wyszło bo czekamy... :)

Opublikowano

Hehe, Bartek, to jest realizacja długoterminowa :P Dopiero powoli rozklejam lampy... będę chciał sobie zrobić dwa komplety. 

Jestem na etapie zbierania pomysłów na odnowienie kloszy... chce pomalować lakierem 2K... nie wiem czy dawać podkład, czy od razu malować po zmatowieniu... 

Mati mi mówił, że bez podkładu robił i wyszła igła... 

Malowanie środków to już łatwizna w porównaniu do ogarnięcia kloszy czy rozklejania. 

Do tego trzeba delikatnie doczyścić chromy, naprawić przewody i wymienić wtyki na H7... 

Realizacja raczej dopiero pod koniec przyszłego miesiąca ;)

 

Opublikowano

Na tym chromie dzieją się cuda na kiju jak się dobrze nie wymatuje ja nie dawałem podkładu u siebie i trzyma drugo rok nic sie nie dzieje z tym 

Opublikowano
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Hehe, Bartek, to jest realizacja długoterminowa :P Dopiero powoli rozklejam lampy... będę chciał sobie zrobić dwa komplety. 

Jestem na etapie zbierania pomysłów na odnowienie kloszy... chce pomalować lakierem 2K... nie wiem czy dawać podkład, czy od razu malować po zmatowieniu... 

Mati mi mówił, że bez podkładu robił i wyszła igła... 

Malowanie środków to już łatwizna w porównaniu do ogarnięcia kloszy czy rozklejania. 

Do tego trzeba delikatnie doczyścić chromy, naprawić przewody i wymienić wtyki na H7... 

Realizacja raczej dopiero pod koniec przyszłego miesiąca ;)

 

Kamil zapewne działasz z czymś w aucie o czym jeszcze nie wiemy a chcielibyśmy się dowiedzieć.. :wink:

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Jestem na etapie zbierania pomysłów na odnowienie kloszy... chce pomalować lakierem 2K... nie wiem czy dawać podkład, czy od razu malować po zmatowieniu... 

Jak chcesz namiar na ogarniętego gościa ze Śląska, który lakieruje klosze w dobrej cenie to mogę polecić na PW ;)

Nie chcę teraz skłamać ale coś w okolicach 120/kpl, korzystałem z jego usług wiele razy i zawsze było ogarnięte na glanc

 

Ja osobiście raz testowałem zestaw z Motipa i wyszło fajnie, w zestawie jest odtłuszczacz, podkład i klar. Zestaw wystarczył mi na 2 komplety reflektorów i po 4 latach nadal wyglądają świetnie.

https://e-lakiernik.net/motip-zestaw-do-regeneracji-lamp-i-reflektorow?gclid=EAIaIQobChMIjM3jiuzs5AIVyIKyCh1tuge0EAYYBCABEgLfmvD_BwE

Edytowane przez chudy92
Opublikowano
8 godzin temu, chudy92 napisał:

Ja osobiście raz testowałem zestaw z Motipa i wyszło fajnie, w zestawie jest odtłuszczacz, podkład i klar. Zestaw wystarczył mi na 2 komplety reflektorów i po 4 latach nadal wyglądają świetnie.

I najprawdopodobniej też tym będę malował ?

9 godzin temu, venom171 napisał:

Kamil zapewne działasz z czymś w aucie o czym jeszcze nie wiemy a chcielibyśmy się dowiedzieć.. :wink:

Ostatnie miesiące spedzalem na budowie, beczka już stoi, na wiosnę strop i dach... Także powoli do przodu. 

Przy aucie nic prawie nie grzebie, pisałem już wcześniej, nie mam już zamiaru zbytnio inwestować, teraz tylko utrzymanie tego co jest ;)

I tak z nudów patrzę ostatnio VCDS, a tu w klimie znowu błąd z klapy, no i zamówiłem potencjometry z Ali, jak przyjdą, to ten jeden wymienię, a wali mi błąd z tego najbardziej niedostępnego przy nogach kierowcy ?

Opublikowano

Potencjometr wymienisz bez odkręcania całego silniczka. Wystarczy rozpiąć obudowę. Przy czyszczeniu potencjometrów z tym w nogach kierowcy poradziłem sobie właśnie z ten sposób. Według mnie szkoda się mordować z odkręcaniem. 

Opublikowano

Dość długo nie waliło błędem po czyszczeniu Kontaktem PR, no ale znowu jest, mam nadzieję, że nowy potencjometr załatwi sprawę na dłużej. 

Opublikowano

Coś tam powoli grzebie w sprawie lamp. Klosze pomalowane. Trochę mi to wyszło na początku tak nijak :P Ale suma-sumarą nie jest źle... ważne, że nie są już całe w odpryskach... chociaż mimo darcia gradacją 400, i tak jeszcze kilka małych śladów zostało... Klosze uważałem za najtrudniejszą część tego zadania... po pierwsze były strasznie zajechane, i z zewnątrz i wewnątrz... szkoda, że nie zrobiłem zdj jak to wyglądało... ale w środku coś jakby wybuch żarówki ? ? ? pełno takiego dziwnego osadu...

Jak zwykle thx za wskazówki dla @KoJ@K'a naszego forumowego guru od lampionów ^^

72131688_528371761230613_8423572001611841536_n.jpg

72755549_2113766518929401_1219054985828892672_n.jpg

Jutro ta przyjemniejsza część prac, czyli malowaniem czarnym matem pierdółek ze środka...

Takie małe "chwalisz się, czy żalisz" - lampy w B6 to nie jest łatwy mod :/ ile się to trzeba nadrzeć, na-wydłubywać starego kleju itd itp... i naprawdę szacun dla takich ludzi jak @KoJ@K, że potrafią to zrobić praktycznie perfekto... nieraz Mati mi podsyła zdj z prac nad lampami to wiem, co mówię. I nie jest to jakieś biznesowe polecenie, a po prostu jedna z wielu dobrych rad w moim temacie, do kogo uderzyć z tym modem, jeśli sami nie czujemy się na siłach ;)

Sprawa kolejna, czeka mnie wymiana oleju, co najlepsze nie z km a z czasu hehe

Trochę postanowiłem pogrzebać, przepatrzeć aktualne karty charakterystyki oleju... i z bólem serca pożegnam się z Valvo... niestety zrobili czysto biznesową zagrywkę, wprowadzili dobry produkt, zebrali i przyzwyczaili klientów i z czasem zaczęli rzeźbić na dodatkach czy czy tam... nie mówię, że to zły olej, ale za tą cenę, można mieć coś lepszego

Zrobiłem małe zestawienie, korzystając z kart charakterystyki poszczególnych producentów (oczywiście mowa o olejach dla PD z normą 505.01:

Bez tytułu.png

Ja teraz decyduje się na Ravenol'a VMO Cleansyntho ;)

Jakbym spał na pieniądzach wziąłbym Red Line - bije pozostałe na łeb...

Ciekawą propozycją może być też olej PMO, chyba najlepszy w stosunku jakość/cena...

A miłym zaskoczeniem jest dla mnie Lotos Quazar...

Wiadomo, różnica w tych parametrach nie jest duża... ale skoro mamy płacić za coś gorszego tyle samo, to czemu nie przesiąść się w tej samej kasie na coś z lepszymi parametrami ?

Dziękuję za uwagę, może komuś ta tabelka dopomoże w wyborze :hi:

  • Pomoc techniczna 5
Opublikowano

Kamil jedne lampy rozumiem robisz dla mnie? ? to jest robota... sam wiesz jak wyglądają moje lampy, a robił "spec".

Opublikowano
12 minut temu, MaTeo85 napisał:

Kamil jedne lampy rozumiem robisz dla mnie? ? to jest robota... sam wiesz jak wyglądają moje lampy, a robił "spec".

Oj tam Mateusz marudzisz - póki maski nie otworzysz nic nie widać :kox:

 

Kamilu - robota u Ciebie jak zawsze profeska :D Tabelka też ciekawa - może czas zmienić motula na coś innego :co:

Opublikowano

Ładne kloszardy :decayed: a jeśli chodzi o olej to po samym przejściu z motyla na ravenol słyszę jak silnik gładko chodzi, nawet łańcuszek od napinacza nie zagrzechocze na zimnym co bywało na poprzednich olejach. 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Frond Side napisał:

Ładne kloszardy :decayed: a jeśli chodzi o olej to po samym przejściu z motyla na ravenol słyszę jak silnik gładko chodzi, nawet łańcuszek od napinacza nie zagrzechocze na zimnym co bywało na poprzednich olejach. 

Pamiętam jak kilka lat temu wszyscy motula lali bo najlepszy. Ciekaw jestem czy technologia olejów poszła aż tak bardzo do przodu czy to trochę taki efekt placebo. Jest jeszcze jedna kwestia... Czy mityczne 1.9 TDI rzeczywiście potrzebuje takiego oleju? :)

Edytowane przez Leejon
Opublikowano (edytowane)

Tu jak zwykle  nic  się nie zmienia  , nuda :whistling:   czyli ....

 

 

 

 

profesjonalne  podejście do tematu.  :thumbup1:

Edytowane przez dekiel 13
Opublikowano
22 minuty temu, Leejon napisał:

Czy mityczne 1.9 TDI rzeczywiście potrzebuje takiego oleju? :)

Mityczne TDI VP może nie, ale PD myślę, że jak najbardziej. Podstawową własnością olejów dla PD (505.01) jest odporność na utratę lepkości podczas przejścia przez ogromne naciski na współpracy pompowtryskiwacz i wałek rozrządu... Ja tam wolę kupić lepszy olej, dodać nawet jakiś uszlachetniacz, niż potem bawić się w wymianę wałka, szklanek itd...jak to się mówi, lepiej zapobiegać, niż potem naprawiać ?

Opublikowano (edytowane)

Pierwszy krok do obłędu na punkcie detailingu zrobiony:decayed: kup sobie CarPro Dlux albo Gyeon Trim na zabezpieczenie ...

Edytowane przez FroS-t
Opublikowano (edytowane)

Ja już 3-ci  raz zalałem ravenol po valvo i wg mnie chodzi lepiej silnik na tym oleju, pierwsza sprawa to że nie klepie tak twardo podczas pracy  , a druga to same parametry oleju ,które rave ma lepsze.

U mnie  zaraz po zmianie bylo slychac różnice, jeżdżę autem na codzień i wiem jak pracowalo przed a jak po zmianie oliwy, tak że tego lej ravenol .

Edytowane przez MichałA4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja zalewam motulem 5w40 wczesniej mialem castrol i roznica jest ogromna. Moje niedlugo przejdzie mod 200+hp i zastanawiam sie nad 5w50 motul sport. Normy na pd nie ma ale widzialem marevel wlewal do swojego pd. Musze go podpytac jak tam walek i szklanki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...