?ukkasz Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Żeby odpowiedzieć musisz podać jaki Valvoline? Bo pytasz w stylu co kupic Mercedes, BMW czy Audi ale nie mówisz jakie roczniki i wypas. A to zasadniczo zmienia wybór. Promocja - Zapachowe zawieszki przy opakownaniach 4L Oleje Smary MaxLife DuraBlend SynPower Tectyl Jeżeli SynPower to bardzo dobry. No fakt nie sprecyzowałem dokładnie, bo po prostu sam nie wiedziałem, który jest lepszy W każdym razie chyba zdecyduję się na Valvoline SynPower 5w40, bo tak też jeden forumowicz mi poradził Dzięki za pomoc
sławek78 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam wszystkich forumowiczow. Zostalem posiadaczem A4 B6 1,8 t 163 BFB. Przebieg okolo 170 tysiecy-raczej oryginalny. Wiem tyle że do 100 tys był longlife . pozniej zmieniany co około 10 tys. 5W40 ( wymiana nie w serwisie) A na 145 tys znowu w książce pisze longlife 5W30.( serwis) Nie pisze jakiej firmy olej. Poradzcie proszę co mam teraz zrobić - olej wygląda na bardzo czarny-I przez 3 sekundy jak silnik palę rano to głosny dziwny dźwięk z silnika ( zawory ??) Jaki olej proponujecie i co jescze zmienic -jakie filtry- jakiej firmy zalecacie jestem "zielony"w tych sprawach. z góry wielkie dzięki Slavko
szakal222 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Jak masz 1.8t to napinacz lancucha rzezi zalej 5w30 np lm lub motul .valwoline filter ori aso i plukanka lm jak bedzie chalasowac dalej miska na glebe i smok do czysczenia i sprawdzenie cisnienia oleju .jak to nie pomorze wymiana napinacza
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Po jaki ....uj tam 5W30 ???? Wlej Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech
sławek78 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 ok Chyba zdecyduję sie na 5W40.Dziwi mnie trochę fakt że gosc na 127 i 137 tys wlał 5w40 a na 148 tys 5w30. Liqui Moly jest chyba najdroższy. Motul i VALVOLINE jest tańszy. Który z nich lepszy? Możecie mi napisać jakieś pewne żródło - na alle...jest sporo ale czy wszystkie oryginalne Gdzie moge wykonać wymiane oleju z płukaniem w oklicach Bochni, Brzeska i Tarnowa
KubaMpakiet Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 A moze cos z Ravenola Oleje silnikowe - Sklep internetowy Ravenol maja obnizke cen
Wandej Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 A moze cos z Ravenola Oleje silnikowe - Sklep internetowy Ravenol maja obnizke cen Nedznie to się sprzedaje ale mają sporą gamę przkladniowki:good:
KubaMpakiet Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nedznie bo ludzie nie znaja nie ma reklam w TV uzytkuje swojego AVJ-a na 0w30 i jestem bardzo zadowolony koleszka ma za moja namowa w AJL-u Ravenol HCL 5w30 tez b.ladnie chodzi motorownia
Wandej Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nedznie bo ludzie nie znajanie ma reklam w TV uzytkuje swojego AVJ-a na 0w30 i jestem bardzo zadowolony koleszka ma za moja namowa w AJL-u Ravenol HCL 5w30 tez b.ladnie chodzi motorownia Kurfa do avj 0w30:facepalm: Lej klasyczny syntetyk 5w40. Nie mówię że ravenol jest zły a wręcz przeciwnie bo weszły w niego 2 największe hurtownie w PL. Czyli IC i motoprofil
KubaMpakiet Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kurfa do avj 0w30:facepalm: l Wiem co robie poza tym norma oleju 503.01 mowi sama za siebie
Wandej Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kurfa do avj 0w30:facepalm: l Wiem co robie poza tym norma oleju 503.01 mowi sama za siebie Jak będziesz szlam z silnika zbierał to daj info:good: do mojego olejaka zaleca serwis 0w30. Po zalaniu takiego oleju i przejechaniu 1k km musiałbym dolać pół litra. Po co nadmiernie nadwyrezac silnik
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Tez jezdzilem na Motulu xlite 0w30 ale jakos szalu niebylo Lepiej wypadal 5w40
POWER-KRIS Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 No właśnie te 30 są po rozgrzaniu silnika chyba rzadsze od wody. ;-)
kiko79 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 no ja też tak myślę, że 30-tki do silników VW/Audi są za rzadkie, ale Ford takie rzadzizny wręcz uwielbia a 40-tka jest już za gęsta
marajan Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 A ja mam taki problem., jeździłem wcześniej na motul specific 5w30 i wszystko było ok cisza i w ogoole. Teraz podczas zmiany zrobiłem płukanie LM, czyszczenie smoka oraz olej Motul xcess 5w40 i po nagrzaniu auta słychać jak terkocze napinacz łańcuszka.. Dodam ze specific ma troszkę inna (wyzsza) normę niż xcess. Może to być tego wina? Co poradzicie? Zmienić znowu olej?
yarosyaros Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Witam wszystkich kolegów, mam pytanie czy miał ktoś lub ma styczność z w/w olejem: Millers Oils EE Longlife 5w40(nano), bo tak przymierzam się do wymiany i nie wiem czy warto. Obecnie śmigam na LL synthoil a wcześniej na Millers Oils Longlife 5W-40(bez nano)
Kasparov Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Witam. Czy któryś z kolegów miał bądź ma doświadczenie a nie tylko zasłyszane informacje na temat oleju MIDLAND? Ponoć jeden z lepszych choć mało znanych?
PARAF Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Witam wszystkich kolegów, mam pytanie czy miał ktoś lub ma styczność z w/w olejem: Millers Oils EE Longlife 5w40(nano), bo tak przymierzam się do wymiany i nie wiem czy warto. Obecnie śmigam na LL synthoil a wcześniej na Millers Oils Longlife 5W-40(bez nano) Piszesz o dobrej oliwie, ale na Twoim miejscu i tak zalałbym LM SynthOil High Tech 5W-40...
yarosyaros Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Czyli taki co mam zalany w tym momencie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się