Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sam????

NIE!!!!

Z pomocą forum i wiedzy jaka tu jest.

Kwestia czasu to kilka razy po kilka godzin...

Na początek kwestia ogarnięcia właściwego dla Twojego auta licznika (lift lub przed lift - mniej pracy bo w kostkach jest mało roboty, jaki rodzaj paliwa - programowanie i wymiana tarczy obrotów).

Jak lift to trzeba przeprogramować immo....

Co mogę ...cierpliwość a reszta sama poleci....

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Spore koszta ? Wiadomo glówny problem licznik a tego mozna wyrwać od 100 do nawet 350zł. Kto czymś takim zajmuje sie w łodzkim ? Zaplace.

Opublikowano

Witam wszystkich,

Zamierzam wymienić zegary w mojej a4 B5 1.8T 2000 rok, obecne Jaeger półfis 8d0 920 900B poniżej dane odczytane z ekranu z VAG-COM tych zegarów:

Vag Number: 8D0 920 900B

Software Coding: 00044

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D13

Shop# 00050

Extra: Ident.Nr.Wegfahrs. (14-cyfrowy kod zaczynający się od AUZ......)

Extra: (puste pole)

Kupiłem zegary VDO półfis o takim samym numerze części 8d0 920 900B, poniżej dane odczytane z ekranu VAG-COM tych zegarów:

Vag Number: 8D0 920 900B

Software Coding: 00082

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09

Shop# WSC 00000

Extra: (14-cyfrowy kod zaczynający się od AUZ....)
Extra: (puste pole)

Mam pytanie czy żeby wstawić nowe zegary VDO zamiast tego Jaegera i uruchomić auto to czy potrzebuję wyciągać PIN z Jaegera?

Czy może po prostu wywalić Jaegera, podpiąć VDO, zakodować zegary do auta, PIN do nich już wyciągnąłem VAG-CAN+COMMANDERem i po prostu dodać kluczyki?

Pytam bo czytałem, że są różne generacje immo (immo 1, immo2, immo3...) i do tych immo 3 to trzeba mieć PIN ze starego licznika bo jest przypisany Nr.VIN auta.

Reasumując to czy uruchomię nowe zegary bez konieczności znajomości PINU ze starych zegarów? Jak to rozpoznać jakie immo siedzi w tym Jaegerze a jakie w tym VDO?

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Opublikowano

Masz immo2 więc tylko pin z nowych zegarów potrzebny.

W immo3 przed tym AUZ.... Jest jeszcze Vin widoczny.

Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki Banan, takiej odpowiedzi oczekiwałem :). VINu rzeczywiście nigdzie dodatkowo nie ma zapisanego :-) Dzisiaj w takim razie będę robił podmianę zegarów, mam nadzieję, że pójdzie gładko.

Pozdrawiam

....Wczoraj wyrzuciłem na dobre Jaegera i cieszę się już wreszcie sprawnym półfisem VDO. Nie było żadnych problemów z uruchomieniem nowych zegarów, a wszystko zajęło nie całe 15 minut :-)

...miałem tylko jeden problem z przyuczaniem kluczyków do immobilizera, otóż z racji, że posiadałem tylko 1 kluczyk do auta (i to w dodatku zamiennik) to jakiś czas temu zakupiłem grot, dorobiłem kopie i zakupiłem używany scyzoryk od takiej samej audi. Z racji tego, że nie miałem PINu do Jaegera, a problemem było wyciągniecie go z procka to odłożyłem ten temat i tylko służył mi do otwierania auta, domykania szyb.

Wczoraj postanowiłem go dodać, w VAG CAN Commander ustawiłem 2 kluczyki i po kolei je dodałem (niby dodawanie obu zakańczało pomyślnie) ale po włączeniu zapłonu migała lampka od immo, ale auto odpalało na obu kluczykach tylko że cały czas migała. W zegarach widniał błąd o niepoprawnym kodowaniu kluczyka. Po kilku wyłączeniach zapłonu i załączeniach niestety samochód już gasł po odpaleniu za każdym razem niezależnie od kluczyka.

Dopiero wpadłem na pomysł, że spróbuje dodać tylko 1 osobno kluczyk ten zamiennik (nie scyzoryk) i poszło.

Moje pytanie brzmi czemu nie przyjęło mi tego scyzoryka? czy może pastylka być w nim zła? bo na pewno w nim jest jakaś bo pamiętam, jak miałem go rozebranego w kawałkach to była pastylka. ...Scyzoryk pochodzi z audi a6 z 1997 roku, a moja to a4 b5 2000 rok. Czy może jest niezgodna ta pastylka z moim immo i dlatego nie da się dodać tego kluczyka? Czy ktoś wie jaka pastylka jaki typ powinna być w moim kluczyku?

Z góry dzięki za pomoc

Edytowane przez redline
Opublikowano

Będę zmieniał licznik taki:

audi-a4-b5-1-8-1-6-licznik-zegar-obrotom

Na taki:

81_1279542685.jpg

Mógłbym prosić o link co i jak z tymi pinami, wtyczkami? Z tego co widzę, to wszystko dotyczy zegarów po lifcie.

Rok mojego audi to 97, więc to przedlift/mini lift?

Licznik będę miał z wtyczkami.

Opublikowano (edytowane)

Masz przedlifta.

Wystarczy trzy piny dać do masy żeby błędy na fis nie wywalało i podłączyć sterowanie manetką fis.


Wielkie dzięki Banan, takiej odpowiedzi oczekiwałem :). VINu rzeczywiście nigdzie dodatkowo nie ma zapisanego :-) Dzisiaj w takim razie będę robił podmianę zegarów, mam nadzieję, że pójdzie gładko.

Pozdrawiam

....Wczoraj wyrzuciłem na dobre Jaegera i cieszę się już wreszcie sprawnym półfisem VDO. Nie było żadnych problemów z uruchomieniem nowych zegarów, a wszystko zajęło nie całe 15 minut :-)

...miałem tylko jeden problem z przyuczaniem kluczyków do immobilizera, otóż z racji, że posiadałem tylko 1 kluczyk do auta (i to w dodatku zamiennik) to jakiś czas temu zakupiłem grot, dorobiłem kopie i zakupiłem używany scyzoryk od takiej samej audi. Z racji tego, że nie miałem PINu do Jaegera, a problemem było wyciągniecie go z procka to odłożyłem ten temat i tylko służył mi do otwierania auta, domykania szyb.

Wczoraj postanowiłem go dodać, w VAG CAN Commander ustawiłem 2 kluczyki i po kolei je dodałem (niby dodawanie obu zakańczało pomyślnie) ale po włączeniu zapłonu migała lampka od immo, ale auto odpalało na obu kluczykach tylko że cały czas migała. W zegarach widniał błąd o niepoprawnym kodowaniu kluczyka. Po kilku wyłączeniach zapłonu i załączeniach niestety samochód już gasł po odpaleniu za każdym razem niezależnie od kluczyka.

Dopiero wpadłem na pomysł, że spróbuje dodać tylko 1 osobno kluczyk ten zamiennik (nie scyzoryk) i poszło.

Moje pytanie brzmi czemu nie przyjęło mi tego scyzoryka? czy może pastylka być w nim zła? bo na pewno w nim jest jakaś bo pamiętam, jak miałem go rozebranego w kawałkach to była pastylka. ...Scyzoryk pochodzi z audi a6 z 1997 roku, a moja to a4 b5 2000 rok. Czy może jest niezgodna ta pastylka z moim immo i dlatego nie da się dodać tego kluczyka? Czy ktoś wie jaka pastylka jaki typ powinna być w moim kluczyku?

Z góry dzięki za pomoc

Wina może leżeć po stronie programu. Próbowałeś Vag-com lub vcds 'em dodać kluczyki?

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Masz przedlifta.

Wystarczy trzy piny dać do masy żeby błędy na fis nie wywalało i podłączyć sterowanie manetką fis.

Właściwie to potrzebuje jakieś wtyczki?

Opublikowano

Masz przedlifta.

Wystarczy trzy piny dać do masy żeby błędy na fis nie wywalało i podłączyć sterowanie manetką fis.

Właściwie to potrzebuje jakieś wtyczki?
Czerwoną
Opublikowano

Czerwona jak dobrze mysle jest do manetki?

Najbardziej zalezy mi na spalaniu czyli kabelek z ecu i na temperaturze zewnetrznej (mam klimatronika).

Moze z czasem doloze miske z czujnikiem oleju i zbiorniczek spryskiwaczy z czujnikiem.

Opublikowano

Czerwona jak dobrze mysle jest do manetki?

Najbardziej zalezy mi na spalaniu czyli kabelek z ecu i na temperaturze zewnetrznej (mam klimatronika).

Moze z czasem doloze miske z czujnikiem oleju i zbiorniczek spryskiwaczy z czujnikiem.

Miska z czujnikiem potrzebna jest jedynie przy zmianie na poliftowe zegary.

Rozpiska czerwonej kostki

8298e5af8dfa7121108875a6a9111bbf.jpg

Opublikowano

Masz przedlifta.

Wystarczy trzy piny dać do masy żeby błędy na fis nie wywalało i podłączyć sterowanie manetką fis.

Właściwie to potrzebuje jakieś wtyczki?
Czerwoną
W przedliftach jest czarna wtyczka 20pin,podłużna z tego co pamietam.
Opublikowano

Pany mam problem wskaźnik po zmianie FIS na pełen lift nie działa mi wskaźnik temperatury oleju. Wskaźnik sprawny. A najdziwniejsze że na moment po włączeniu zapłonu pokazuje ale tylko na moment. I najdziwniejsze że od czasu do czasu wywali błąd że olej min...

A drugi problem miga kontrolka IMO. Pin IMO Marcin ustawił mi 0000 więc powinno być nie aktywne. W sterowniku silnika IMO też wyłączone.

Jakieś pomysły?

Opublikowano (edytowane)

Pany mam problem wskaźnik po zmianie FIS na pełen lift nie działa mi wskaźnik temperatury oleju. Wskaźnik sprawny. A najdziwniejsze że na moment po włączeniu zapłonu pokazuje ale tylko na moment. I najdziwniejsze że od czasu do czasu wywali błąd że olej min...

A drugi problem miga kontrolka IMO. Pin IMO Marcin ustawił mi 0000 więc powinno być nie aktywne. W sterowniku silnika IMO też wyłączone.

Jakieś pomysły?

Jak wskaźnik zachowuje się jak.pisaleś to opcji jest kilka - zły wsad, czujnik pada lub masz jakiś zamiennik. Skoro na starych zegarach jest ok obstawiam wsad.

Ustaw pin np. 1111, zrób normalnie adaptację i po kłopocie.

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Czujnik ori. Spróbuję ok kolegi w weekend. A jak zmienić pin. Możesz mi powiedzieć co i jak robić?

Opublikowano

Podeślij wsad to Ci zmienie

Opublikowano

Dodam tylko że błędy w liczniku to

01176- key 65-10 unauthorized intermittent

01177- engine Control unit 49-00 no communications

Opublikowano

Czujnik ori. Spróbuję ok kolegi w weekend. A jak zmienić pin. Możesz mi powiedzieć co i jak robić?

Czyli masz ten sam problem co ja :kwasny: tyle że ja mam 100% zamiennik założony i brak czasu na przełożenie drugiego :facepalm:

Opublikowano

Panowie co jest nie tak. Kupilem kabel na necie ze strony viaken za 26.90zł. Producent mowi zeby zianstalowac vcds lite 1,2 ainstalowalem krok po kroku klikam test com2 iwszystko wyskakuje ok a poźniej wchodze dalej np w pkt 35 i wyskakuje po jakis 5sek cos takiego ( no response from controller ) co zle zrobilem ??

Opublikowano

A instalowałeś sterowniki do kabla?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...