Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

myślę że ms to takie minium co mozna wsadzić ine typu kraft deekenaman kamoka mozna wsadzić ale w du... :)

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wsadzić byle tańszy ... tylko czekać jak pęknie podczas jazdy , bo słabej jakości metal. Wtedy pół auta zdemoluje nie mówiąc jakie niesie zagrożenie. Jak już kupować to coś ze środkowej półki.

Był opisany przykład na innym forum włącznie ze zdjęciami jak pekł dolny prosty TRW a do tańszych nie należy. Myślę że MS nie powinien pękać, zresztą kupiłem kpl. na dół to będę testował:decayed:

Opublikowano

Ja kupiłem MS HD na allegro za 550zł z darmową wysyłką, zrobiłem już na nich 25tys.km po naszych drogach w tym wypad wakacyjny, dojazd do pracy codzienny 15km w jedną stronę, wypady na zakupy, małe wyścigi uliczne :P a to wszystko na 17'' i KW v2 także może być coś lepszego za te pieniądze? odpowiedzcie sobie sami :) a pomyśleć że zastanawiałem się nad LMO.

Opublikowano
Wsadzić byle tańszy ... tylko czekać jak pęknie podczas jazdy , bo słabej jakości metal. Wtedy pół auta zdemoluje nie mówiąc jakie niesie zagrożenie. Jak już kupować to coś ze środkowej półki.

Był opisany przykład na innym forum włącznie ze zdjęciami jak pekł dolny prosty TRW a do tańszych nie należy. Myślę że MS nie powinien pękać, zresztą kupiłem kpl. na dół to będę testował:decayed:

One nie pękają na pół ( no chyba że wsadzimy totalną tandetę to kto wie) , ale problem pojawia się gdy ktoś jeździ mimo iż słyszy że zawieszenie się tłucze od dłuższego czasu , wtedy uszczelnienie potrafi puścić , syf wpada do gniazda sworznia , sworzeń zaciera się , rdzewieje , a w ekstremalnych wypadkach właśnie sworzeń wypada lub jest ukręcony.

Opublikowano
Wsadzić byle tańszy ... tylko czekać jak pęknie podczas jazdy , bo słabej jakości metal. Wtedy pół auta zdemoluje nie mówiąc jakie niesie zagrożenie. Jak już kupować to coś ze środkowej półki.

Był opisany przykład na innym forum włącznie ze zdjęciami jak pekł dolny prosty TRW a do tańszych nie należy. Myślę że MS nie powinien pękać, zresztą kupiłem kpl. na dół to będę testował:decayed:

One nie pękają na pół ( no chyba że wsadzimy totalną tandetę to kto wie) , ale problem pojawia się gdy ktoś jeździ mimo iż słyszy że zawieszenie się tłucze od dłuższego czasu , wtedy uszczelnienie potrafi puścić , syf wpada do gniazda sworznia , sworzeń zaciera się , rdzewieje , a w ekstremalnych wypadkach właśnie sworzeń wypada lub jest ukręcony.

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Zdjęcie przedstawiające pęknięty wahacz TRW, łatwo odszukać wątek wystarczy w Google wpisać hasło "pękł wahacz b5"

Opublikowano

Kiedyś to widziałem . Pękł przy samym sworzniu. Może ktoś się po prostu wpier.. w dziurę lub na krawężniki to co się dziwić.

Opublikowano

skąd pewność że to był ori TRW a nie podróba ? teraz przecież pełno podróbek wahaczy.

dla przykładu powiem że znajomy w s6 miał wahacze TRW , wpierdzielił się w zimie w krawężnik że felga zrobiła się kwadratowa, i wahacz nie pękł tylko się skrzywił.

dodam jeszcze że u siebie mam wszystkie wahacze TRW z wybitą datą 99 czyli siedzą w aucie od nowości, obecnie 206 tyś. km z czego 33 tyś. w Polsce i ani jeden wahacz jeszcze nie stuka.

więc sam nie wiem czy ori TRW by tak pękł jak jakieś chińskie wahacze ? :) chyba że auto było powypadkowe i wahacz już był nadpęknięty w tym miejscu...

Opublikowano

Sam mam z prawej strony 1 szt. TRW prosty i ten jeden jest bez luzów a pozostałe dolne do wymiany. Poczytałem ten wątek dokładniej i faktycznie nie ma pewności że to TRW:facepalm:

Opublikowano

Wszystko jest możliwe,zmęczenie materiału,felerna partia itp.Mam do czynienia ze zbiornikami,w których jest ciśnienie i już Mi się trafiło kilka sztuk,w których spaw miał mikroskopijne dziury i puszczał.

Opublikowano

MasterSporty 54 tys km, pierwsze stuki, prawe górne poszły na maxa, lewa góra juz lekki luz, i dolny ktorych prawy też lekki luz, ale wszystko i tak do wymiany, zawieszenie seria, koła 16stki

Opublikowano
Ja kupiłem MS HD na allegro za 550zł z darmową wysyłką, zrobiłem już na nich 25tys.km po naszych drogach w tym wypad wakacyjny, dojazd do pracy codzienny 15km w jedną stronę, wypady na zakupy, małe wyścigi uliczne :P a to wszystko na 17'' i KW v2 także może być coś lepszego za te pieniądze? odpowiedzcie sobie sami :) a pomyśleć że zastanawiałem się nad LMO.

Nie istnieje nic takiego jak MS HD. Sprzedawcy specjalnie tak piszą bo wszyscy lubią słowa wzmacniane:wink:

Opublikowano

witam klubowiczów mam dylemat.W swoim audi mam do wymiany parę wahaczy koszt wahaczy MS to 335pln a regeneracji to 280pln i nie wiem co lepiej MS nowe czy może z regenerować stare TRW?Jak wy myślicie ?

Opublikowano
witam klubowiczów mam dylemat.W swoim audi mam do wymiany parę wahaczy koszt wahaczy MS to 335pln a regeneracji to 280pln i nie wiem co lepiej MS nowe czy może z regenerować stare TRW?Jak wy myślicie ?

Kiedy w tym kraju będzie normalnie:facepalm: Przecież tu chodzi o bezpieczeństwo a czasem nawet o życie twoje czy innych ludzi i na tym chcesz oszczędzać.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo i zakładając czarny scenariusz to i z nowymi oryginałami może się coś stać.Mi chodzi o to czy lepiej kupić nowe MS czy zregenerować stare oryginały chodzi mi tylko o żywotność.

Opublikowano

Zawieszenie i regeneracja pomyśl sam czy to dobry pomysł i czy na pewno będzie to bezpieczne. Jak już koniecznie chcesz jak najtaniej to założ te MS co nowe to nowe, ale jak dużo jeździsz to będzie pozorna oszczędność bo problem szybko wróci i tylko 2 razy za wymianę będziesz płacił, takie moje zdanie.

Opublikowano

Jeżeli ze wszystkim bym zakładał czarny scenariusz to bym z domu nie wychodził.Ja myślę jeżeli ktoś to robi i daje na to gwarancje to raczej jest to bezpieczne.Ale nie wiem jak jest z żywotnością tych regenerowanych, może ktoś regenerował i się wypowie na ten temat, czy lepiej zregenerować czy wsadzić jakieś badziewne zamienniki.A na oryginały nie mam kasy bo to koszt ok 900pln,zanim bym uzbierał to by się całe rozsypało i koszty wzrastają do 1500.

Opublikowano

NYNA zależy gdzie regeneracja - jeżeli warsztat gdzie to zrobią dobrze to czemu nie , sam mam górę założoną regenerowaną w Poznaniu ( tutaj REGUM - Naprawa układów zawieszenia: samochody i motocykle - Poznań, Skórzewo ) - tak samo przynajmniej dwie osoby z forum z wlkp które mi poleciły , też byłem sceptyczny ale jeżeli ktoś zrobił na tych wahaczach 100-150tyś km ( 2 razy wymienianie ) to nie zastanawiałem się.

Zrobiłem na razie 45 tyś km po polskich drogach i przy wymianie amortyzatorów na jednym sworzniu czuć było delikatny luz więc niedługo do wymiany będą.

Regenerują tylko ori lub TRW 60 zł za wachacz , cała góra z wymianą kosztowała mnie w 2010 r. 360 zł

Opublikowano

A jak do tego wszystkiego ma się zmęczenie materiału-nic nie jest wieczne,jeśli ktoś na regenerowanych ma już machnięte 400kkm jak wygląda sam wahacz nie chodzi o wygląd zewnętrzny.

Opublikowano

Wahacze MS dotarły, teraz tylko wygospodarować trochę czasu i będę montował. Oczywiście poinformuję po jakim przebiegu zacznie się coś sypać:wink:

Opublikowano

możesz nie zakładąć tylko końcówek drążków MS kup jakieś lepsze trw lem.. bo Ms mi wytrzymały 8tyskm... a np głupi Kager 32tys...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...