misiek 1 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 No to jest normalne spalanie dla 2.5TDI w Q... ktore np. nie pali znacznie wiecej od 1.9TDI Q [ktos wyzej podawal spalanie]. Dzis np. rano jadac do pracy, normalne codzienne korki + spory ruch - 9,0l/100km to ja mam 1,9 Q i krk srednio 11 korki a traska to ok 8 czasami zejde na 7,5 ale musze nie wyprzedzać wiec żeczywiscie mała róznica
mentryb Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Pol miasto pol trasa. 860Km na baku. zx liczenia wychoidz 6,7 a z fisa 6 Auto jest po chipie. Nie wiem czy to nie sporo jak na 90KM po chipie?
Flyer Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Nie przesadzaj... spalanie masz odpowiednie.
musti Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 U mnie spalanie 95 w trasie było 8litrów miasto 10L przy spokojnej jeździe a teraz spalanie wychodzi 7,5 miasto 6 trasa
bialczako82 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja tez tak srednio na baku przejade od 500 - 550 km, tylko nie zwracam uwagi na to by jakos mega ostroznie jezdzic. Ostatnio bylem u mechanika i mi wyregulowal silnik, by mniej palil :razz: Peter mamy takie same autko, u mnie przy ok.52 litrach zrobię od 550 nawet do 650 km w warunkach mieszanych (trasa - miasto) przy średnio dynamicznej jeździe
lubelcik Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam wszystkich,jechalem trase do polski z irlandii i srednio 5.9 (srednio ok 160-170 km/h)litra polilo moje a4 natomiast na codzien w trybie miejskim 6.3 ale glownie do 2500 obr, do 3000 od czasu do czasu i wiecej niz 3000 tylko na 5tce..
kantek1 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 czy ma ktoś fotkę mapy lpg go 1,6 ? moja coś dużo mi pali a nie wiem jak ja ustawić zeby palila mniej... kupilem niedawno kabel więc się jeszcze uczę co i jak:-)
zenonw Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Jestem świeżym posiadaczem A4 2,0 140 PS 2007r. ( skrzynia multitronic) ostatnie 800 km po Warszawie - jazda typowo emerycka wskazania FIS/ 8,1
bobo3 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 u mnie po mieście wychodzi koło 12 l,nie przekraczam 3 tys. obrotow spokojna jazda, a w trasie ok 110 120 to mi dyche bierze
mar_fil Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 mam autko a4 b6 131 km i tak co zaobserwowałem choć jest to nie zrozumiałe,może dla kogoś proste ale nie dla mnie otóż w Polsce tankuje na stacji Statoil do pełna i po uruchomieniu silnika komputer wskazuje mi na 950-970 km do przejechania,w trakcie jazdy idzie w góre i dochodzi do 1050 km i potem spada w prędkości zależnej od jazdy,pojechałem do Danii i tam po zatankowaniu do pełna komputer wskazuje od razu 1130 km do przejechania, czy coś jest z tym dieslem nie tak czy może coś wiecej kilometrów przejade niż na polskim paliwie :>jeszcze nie sprawdziłem w trasie ale w styczniu jade do Polski i wtedy sprawdze ile km przejade na pełnym baku Duńskiego paliwa,na Polskim robie 1100 km,proszę o opinie znawców tematu ,bo ja jestem zwykłym zjadaczem chleba i sie zbytnio nie znam na motoryzacji a WY tak
KENOiX Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 można napisać bardzo krótko: w PL paliwo jest taka niestety prawda na zachodnim paliwie przejedziesz więcej i do tego szybciej (większa v-max mniejsze spalanie) poza tym nie wiem czy nawet silnik nie pracuje ciszej równiej. moje porównanie odnoszę do głównie do paliwa w DE
KmK Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 jedyne paliwo importowane z niemiec w pl to vp-racing, cała reszta jest z jednego miejsca, co lepsze odmniany sa wzbogacane przez konkretnego sprzedawce, typu verva, ultimate, vpower itd. Cała reszta to tylko marketing a żeby nie odbiegać zbytnio od tematu, obecnie ~12 w zasadzie bez znaczenia czy całośc miasto czy trasa, bo w mieście jeżdze emerycko, na trasie jakby mniej :>
quadysz Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 mam autko a4 b6 131 km i tak co zaobserwowałem choć jest to nie zrozumiałe,może dla kogoś proste ale nie dla mnie otóż w Polsce tankuje na stacji Statoil do pełna i po uruchomieniu silnika komputer wskazuje mi na 950-970 km do przejechania,w trakcie jazdy idzie w góre i dochodzi do 1050 km i potem spada w prędkości zależnej od jazdy,pojechałem do Danii i tam po zatankowaniu do pełna komputer wskazuje od razu 1130 km do przejechania, czy coś jest z tym dieslem nie tak czy może coś wiecej kilometrów przejade niż na polskim paliwie :>jeszcze nie sprawdziłem w trasie ale w styczniu jade do Polski i wtedy sprawdze ile km przejade na pełnym baku Duńskiego paliwa,na Polskim robie 1100 km,proszę o opinie znawców tematu ,bo ja jestem zwykłym zjadaczem chleba i sie zbytnio nie znam na motoryzacji a WY tak to wszystko co koledzy pisza o paliwach to prawda, aczkolwiek co do wskazan zasiegu na fisie to podaje on go na podstawie ostatnich bodajze 30km wiec jak zajechales na stacje ostroznie to pokaze wiecej niz jak bys na pelnym bucie dojechal do niej a u mnie po zmianie opon z 205 na 235 spalanie wzroslo o 1,5-2,5l/100km :/
musti Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Moje spalanko wynosi 5 l w trasie a w mieście 7 l kapcie 205 wynik chyba nie jest najgorszy
Yelo Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 U mnie ostatnio trasa z lekkim dodatkiem miasta 7,2l Ostatnie chwile na 235. I dzisiejsze tankowanie właśnie obliczyłem 7,55l, podobne warunki, tylko nieco więcej miasta.
GRazny Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 mam autko a4 b6 131 km i tak co zaobserwowałem choć jest to nie zrozumiałe,może dla kogoś proste ale nie dla mnie otóż w Polsce tankuje na stacji Statoil do pełna i po uruchomieniu silnika komputer wskazuje mi na 950-970 km do przejechania,w trakcie jazdy idzie w góre i dochodzi do 1050 km i potem spada w prędkości zależnej od jazdy,pojechałem do Danii i tam po zatankowaniu do pełna komputer wskazuje od razu 1130 km do przejechania, czy coś jest z tym dieslem nie tak czy może coś wiecej kilometrów przejade niż na polskim paliwie :>jeszcze nie sprawdziłem w trasie ale w styczniu jade do Polski i wtedy sprawdze ile km przejade na pełnym baku Duńskiego paliwa,na Polskim robie 1100 km,proszę o opinie znawców tematu ,bo ja jestem zwykłym zjadaczem chleba i sie zbytnio nie znam na motoryzacji a WY tak to wszystko co koledzy pisza o paliwach to prawda, aczkolwiek co do wskazan zasiegu na fisie to podaje on go na podstawie ostatnich bodajze 30km wiec jak zajechales na stacje ostroznie to pokaze wiecej niz jak bys na pelnym bucie dojechal do niej a u mnie po zmianie opon z 205 na 235 spalanie wzroslo o 1,5-2,5l/100km :/ dystans podawany na stacji po zatankowaniu jest obliczany na podstawie stylu jazdy przed tankowaniem... w Danii pewnie tankowałeś na trasie, nie butowałeś a u nas tankujesz w mieście
EnDrIu` Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Drugie tankowanie i wynik 6,7 l/100km po miescie(często korki, ale za to robię dużo km po odpaleniu-do roboty mam 20km) jestem bardzo zadowolony ze spalania, jak sie tylko nagrzeje to go cisnę
waxell Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 moje A4 1.9TDI 90PS spala 5-6, cykl mieszany, średnio zatem 5,5 więc chyba nie jest źle
michalutp Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 A mi wychodzi teraz 5,5-6 z przewagą Bydgoskich korków jak tylko się rozgrzeje nie jeżdżę oszczędnie, V-max na A1 215 km/h w 4 osoby Na A1 wyszło ok 7 ale jechałem w okolicach 200km/h
skalarx Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Ja to ostatnio po Rzeszowie to 400km zrobiłem na baku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się