Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany, pytanie bo nie jestem troszke na czasie z turbinami - regenerowac, kupic regenerowana czy cosik w zamian - chodzi mi tylko aby nie bylo jakis tam przerobek - P&P mnie interesuje bo to co mam to moczy sie na moj widok :decayed: - ok 210kkm dmuchala

 

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
59 minut temu, Stichy napisał:

Pany, pytanie bo nie jestem troszke na czasie z turbinami - regenerowac, kupic regenerowana czy cosik w zamian - chodzi mi tylko aby nie bylo jakis tam przerobek - P&P mnie interesuje bo to co mam to moczy sie na moj widok :decayed: - ok 210kkm dmuchala

 

BRD podchodzi bez rzeźby.

Opublikowano

Ale ja juz mam BRD i nie wiem czy wymienic na taka sama czy cosik z lepszym dolem z naciskiem na lepszy dol

Opublikowano

Coś z serii GTB, ale tutaj nie obędzie bez rezania.

Opublikowano

Witam. Mam pytanie, jak sprawdzić na krótko nie podpinając fotela w aucie grzanie mat ?

Wiem, że matę oparcia  wystarczy dać + i - ale w siedzisku jest już czujnik temperatury i tam już są 4 przewody. Może ktoś podpowie ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wczoraj chcąc zamknąć samochód kluczyk odmówił posłuszeństwa. Musiałem zamknąć przekręcając klucz w drzwiach. Pomyślałem że padła bateria, ale żeby się upewnić sprawdziłem zapasowy i też nie działał. Myślę i szukam w necie... nagle wpadł pomysł żeby zrobić procedurę przyuczenia i bingo. Zrobiłem tak dla obu kluczy i działa. 

(Otworz auto, wsiądź, wsadź kluczyk do stacyjki, załącz zapłon, naciśnij na kluczyku przycisk zamknij, nastepnie nacisnij przycisk otworz, wylacz zaplon.)

Opublikowano

Witam.

Panowie nie sprzedaje ktoś jakiejś B6 ? Potrzebuje auta na dojazdy ~około 30-40km dziennie. Wymagania to 1.9 tdi, najlepiej 130KM, reszta mniej waźna, w miare sprawne , budźet powiedzmy ~6-7K - ma ktoś coś ciekawego ? Jak coś to prosze podsyłać oferty ze zdjeciami w wiadomosci.

Opublikowano

Wczoraj pisałem o niedziałającym kluczu, dzisiaj sytuacja się powtórzyła i nie wiem o co tu chodzi.

Opublikowano

Podłącz kompa i sprawdź.

Opublikowano

Pany, irytuje strasznie check na desce, który wraca co odpalenie silnika przez uszkodzoną grzałkę w sondzie za katem. Chcę ją wymienić i powiedzcie mi, ona jest o oznaczeniu 1K0998262? Spokojnie jedną można wymienić, czy parami?

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Pany, irytuje strasznie check na desce, który wraca co odpalenie silnika przez uszkodzoną grzałkę w sondzie za katem. Chcę ją wymienić i powiedzcie mi, ona jest o oznaczeniu 1K0998262? Spokojnie jedną można wymienić, czy parami?

Możesz spokojnie wymienić 1 sztukę,ta druga może pociągnąć jeszcze z kilka lat.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Siemanko 

Panowie regenerować maglownice czy szukać używki z exeo?

Jak regeneracja to gdzie najlepiej?

Opublikowano
1 minutę temu, MichałA4 napisał:

Siemanko 

Panowie regenerować maglownice czy szukać używki z exeo?

Jak regeneracja to gdzie najlepiej?

Masz servotronic ?

Opublikowano (edytowane)

Musiał bym sprawdzić w kodach , ale raczej nie, to zwykły avf z zawieszeniem bv.

 

Wg naklejki mam 1n1 czyli zwykły magiel.

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, MichałA4 napisał:

Musiał bym sprawdzić w kodach , ale raczej nie, to zwykły avf z zawieszeniem bv.

 

Wg naklejki mam 1n1 czyli zwykły magiel.

Szukaj używki ,te regeneracje to jak się uda,kumpel 3 razy wywalał magiel ,albo stukał albo po kilku dniach zaczął cieknąć,oczywiście wszystko w ramach gwarancji ,ale ile nerwów i straconego czasu,ja założyłem używkę i śmiga,możesz przy okazji modzić na servotronik

Edytowane przez greg2505
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja robiłem przejście na servotronica i polecam, tez naczytalem się różnych opini o regeneracjach i ich żywotności i wolałem kupić nówkę z aso od Exeo. Może nie najtaniej ale bez zmartwień.

A jak już masz zmieniać czy regenerować to chyba najlepiej szukać używkę z exeo z młodych roczników.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@MaTeo85 a weź napisz, jak możesz, co potrzeba do zmiany na servotronic?

Opublikowano
8 minut temu, Adam87 napisał:

@MaTeo85 a weź napisz, jak możesz, co potrzeba do zmiany na servotronic?

Przekładnie, sterownik (wygląda jak przekaźnik) i 5 kabli, masa, 12v, sygnał prędkości i dwa idące do zaworu na maglu.

Magiel wiadomo, ceny różne, a same graty elektryczne da sie juz od 50zl wyszarpać. Mam gdzieś nawet jeden sterownik na handel.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 20.01.2021 o 08:46, MaTeo85 napisał:

Ja robiłem przejście na servotronica i polecam, tez naczytalem się różnych opini o regeneracjach i ich żywotności i wolałem kupić nówkę z aso od Exeo. Może nie najtaniej ale bez zmartwień.

A jak już masz zmieniać czy regenerować to chyba najlepiej szukać używkę z exeo z młodych roczników.

Tak z ciekawości to dużo kosztowała ta maglownica w aso? 

Opublikowano
41 minut temu, MichałA4 napisał:

Tak z ciekawości to dużo kosztowała ta maglownica w aso? 

Z numersmi audi to jakies 6k, z seata około 3k za servotronic, wiadomo ceny bez zniżek, mnie wyszła lekko ponad 2k.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...