Muskel1 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 (edytowane) 9 godzin temu, R4xx napisał: Panowie, proszę o małą pomoc. Samochód dziś poinformował mnie o problemie z dpf, kontrolka świec żarowych zaczęła migać i stracił moc. Wykonałem procedurę wypalania filtra z pozytywnym wynikiem, jednak problem pozostał. Wywalił taki błąd: 5182 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [175] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 271014 km Date: 2022.06.12 Time: 23:10:34 Engine speed: 1801.50 /min Normed load value: 38.4 % Vehicle speed: 46 km/h Coolant temperature: 85 °C Intake air temperature: 30 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 13.440 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1798.0 /min Vehicle speed: 45.13 km/h Exhaust gas vol.flow particulate filter: 406.9 mł/h Particle filter: difference pressure: -12 hPa Particle filter: soot mass calculated: 3.49 g Exhaust gas temp.after pre-catalyst: 261.1 °C Intake air temperature: 30.7 °C Jaką masz wartość popiołu olejowego? 990 mBar przy 1798 obr/min to znacznie za dużo. Najprawdopodobniej dpf nadaje się do wymiany/czyszczania. Inna opcja, może czujnik różnicy ciśnień podaje błędne wartości. Edytowane 13 Czerwca 2022 przez Muskel1 1
R4xx Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 32 minuty temu, Muskel1 napisał: Jaką masz wartość popiołu olejowego? 990 mBar przy 1798 obr/min to znacznie za dużo. Najprawdopodobniej dpf nadaje się do wymiany/czyszczania. Inna opcja, może czujnik różnicy ciśnień podaje błędne wartości. Wymienię ten czujnik, zobaczymy. Gdyby dpf nadawał się do wymiany/czyszczenia, przeszłaby procedura jego wypalania bez problemu? Przed wypalaniem wyrzuciło też błędy: 5188 P2463 00 - Excessive Soot Accumulation 5189 P2002 00 - Efficiency Below Threshold po wypaleniu i skasowaniu nie wróciły.
jedrekx Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 W dniu 11.06.2022 o 22:24, NelsonPL napisał: Zapala się kontrolka ,,przekreślona literka ,,P,, --Nie działa przez to mi AutoHold Hamulec ręczny działa poprawnie. Macie jakiś pomysł? Wiązka od ABS jest OK--Sprawdzone. myślę, że jest jakiś błąd.
Muskel1 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 (edytowane) 20 minut temu, R4xx napisał: Wymienię ten czujnik, zobaczymy. Gdyby dpf nadawał się do wymiany/czyszczenia, przeszłaby procedura jego wypalania bez problemu? Przed wypalaniem wyrzuciło też błędy: 5188 P2463 00 - Excessive Soot Accumulation 5189 P2002 00 - Efficiency Below Threshold po wypaleniu i skasowaniu nie wróciły. Pokaż wartość popiołu olejowego nie sadzy. Czyli Oil ash. Nagromadzenie 47 g sadzy jest też zbyt wielkie. Jeździsz krótkie odcinki? Edytowane 13 Czerwca 2022 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 (edytowane) W 2.0 tdi powinien zacząć regenerację po przekroczeniu 23-26g z tego co pamiętam (23,5 g chyba). Edytowane 13 Czerwca 2022 przez Muskel1
dawid7737 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Panowie ktoś ma albo widział na żywo tą dokładkę „s4”? allegro.pl ALLEGRO.PL Jak się ona ma wyglądem do ori
Wandej Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Panowie woda na wycieraczce kierowcy w przednim lewym rogu morka po deszczu Podszybie do wyczyszczenia?
Langista Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Lub nieszczelność przy relingach, jeżeli takowe masz.
Wandej Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 16 godzin temu, Langista napisał: Lub nieszczelność przy relingach, jeżeli takowe masz. A gdzie dokładniej przy relingach?
Langista Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 W miejscu mocowania śrubami, rdza się tam rozpycha i robi przejście do profilu konstrukcji dachu.
Muskel1 Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 19 godzin temu, Wandej napisał: Panowie woda na wycieraczce kierowcy w przednim lewym rogu morka po deszczu Podszybie do wyczyszczenia? Masz panoramę lub szyberdach?
Wandej Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 20 minut temu, Muskel1 napisał: Masz panoramę lub szyberdach? Mam panoramę. Z panoramy byłoby mokro w lewym górnym rogu wycieraczki kierowcy? W B6 miałem ten sam problem tam było po prostu kupa śmieci pod podszybiem. Tutaj jeszcze nie sprawdzałem. Nie wiem tez jak idą odpływy panoramy. Przejadę tam tak czy inaczej odkurzaczem dookoła. Dodam ze podsufitka nigdzie nie jest mokra.
Rabbi Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 W B8 też pod podszybie dostaje się sporo śmieci. Ostatnio zajrzałem i sporo tego było
KoJ@K Opublikowano 15 Czerwca 2022 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Relingi bym odpuscil, akurat tu są lepiej przemyślane niż w b6. Obstawiałbym podszybie, panorame lub drzwi, miejsce styku glosnika z blachą.
R4xx Opublikowano 15 Czerwca 2022 Opublikowano 15 Czerwca 2022 W dniu 13.06.2022 o 08:45, Muskel1 napisał: Jaką masz wartość popiołu olejowego? 990 mBar przy 1798 obr/min to znacznie za dużo. Najprawdopodobniej dpf nadaje się do wymiany/czyszczania. Inna opcja, może czujnik różnicy ciśnień podaje błędne wartości.
Muskel1 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Masz wyzerowaną ilość popiołu olejowego, dlaczego? Kto wyzerował? Zdjęcie na wolnych obrotach?
R4xx Opublikowano 15 Czerwca 2022 Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) 21 minut temu, Muskel1 napisał: Masz wyzerowaną ilość popiołu olejowego, dlaczego? Kto wyzerował? Zdjęcie na wolnych obrotach? Zdjęcie robione na wolnych obrotach. Jedyne co robiłem, to wypalanie filtra. Postał 2 dni nieruszany i zero objawów. Zaopatrzyłem się w nowy czujnik, ale sam już nie wiem czy powinienem go zakładać. Błąd zapisany z niedzieli (wyskoczył po udanym wypalaniu filtra): Spoiler 5182 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [036] - Efficiency Below Threshold Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 271020 km Date: 2022.06.13 Time: 07:46:09 Engine speed: 802.00 /min Normed load value: 21.6 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 32 °C Intake air temperature: 22 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 11.800 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 802.0 /min Vehicle speed: 0.00 km/h Exhaust gas vol.flow particulate filter: 64.8 mł/h Particle filter: difference pressure: -36 hPa Particle filter: soot mass calculated: 3.83 g Exhaust gas temp.after pre-catalyst: 35.1 °C Edytowane 15 Czerwca 2022 przez R4xx
Muskel1 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) Dlaczego wykasowałeś wartość popiołu? Edytowane 15 Czerwca 2022 przez Muskel1
R4xx Opublikowano 15 Czerwca 2022 Opublikowano 15 Czerwca 2022 3 minuty temu, Muskel1 napisał: Dlaczego wykasowałeś wartość popiołu? Ja do teraz nie wiedziałem, co to jest, więc tym bardziej nic nie kasowałem
Muskel1 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Wartość popiołu ( oil ash volume ) masz 0,00 l. Tak mają nowe auta albo auta po wymianie/czyszczeniu dpf. Jaki masz przebieg?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się